Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
ZdamyTo.pl
przez jjjjjj, 2016-06-22 10:43:12
Praca ciekawa, dobre warunki, OK.

Impel Business Solutions
przez akom, 2017-10-13 20:46:55
Doba firma, pracuję od pół roku i jestem zadowolona. Daje szerokie możliwości rozwoju, zespół też spoko.

Armatoora S.A.
przez stary, 2017-10-08 20:43:10
Odpowiedź na: [lis - 2017-10-06 08:27:12]:
dobra firma polecam

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Krawiecka - rankomat.pl"
Jaka była geneza Rankomatu? Nasza firma powstała w 2008 roku. Kalkulator rankomat.pl uruchomiliśmy w kwietniu następnego roku, wtedy też sprzedana została pierwsza polisa. Początkowo zamierzaliśmy poprzestać na sprzedaży polis online - bezpośrednio przez internet, jednak wówczas Polacy bardzo sceptycznie podchodzili do takiej formy zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych. Dlatego wprowadziliśmy fachową pomoc konsultantów telefonicznych. Pomysł ten okazał się „strzałem w dziesiątkę”. Zaangażowanie zaledwie kilkuosobowego zespołu pracowników Call Center w Warszawie przyniosło nam pierwsze sukcesy. Od czasu pierwszej sprzedanej przez telefon polisy udało nam się stworzyć bardzo silną i stabilną firmę. Obecnie jesteśmy największą, internetową porównywarką na polskim rynku. Posiadamy centralę w Warszawie (Zarząd, Finanse, Call Center), a także biura w Bielsku-Białej (Dział Sprzedaży z Call Center, IT, Marketing, Redakcja, Kadry) i w Krakowie (Marketing). Wspierają nas również osoby pracujące zdalnie, z domu.
Jak w tym czasie zmienił się Państwa serwis? Rankomat powstał jako niezależna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Obecnie rozwój serwisu zmierza w kierunku multiporównywarki, w której świadomy konsument znajdzie oszczędności w wielu obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości. W ostatnim czasie uruchomiliśmy także nową porównywarkę lokat. Najbliższe plany naszej spółki to również stworzenie komplementarnej porównywarki finansowej wszystkich, obok lokat, produktów bankowych takich jak kredyty czy konta osobiste. ...
"Wywiad z Bram Schouten - AB Midden Nederland"
Jak wyglądały początki firmy AB Midden Nederland w Polsce? W 1999 roku brakowało w Holandii rąk do pracy i gdy dowiedzieliśmy się, że istnieje możliwość zatrudnienia Polaków posiadających niemiecki paszport, zaczęliśmy wynajmować mieszkania, by móc ich zatrudnić i tym sposobem odpowiedzieć na tutejsze zapotrzebowanie do pracy.
Jaki wpływ na sytuację firmy miało wejście Polski do Unii Europejskiej? Na pewno to wydarzenie odegrało dużą rolę. Od kiedy 1 maja 2004 otworzyły się rynki pracy dla Polaków, wielu z nich przyjechało do Holandii w poszukiwaniu pracy.  
Firma istnieje na rynku już ponad 50 lat. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasze korzenie leżą w sektorze mleczarskim. Przez pierwsze 20 lat dochodziły do niego kolejne branże rolnicze. Zatrudniamy fachowców między innymi przy hodowli krów, trzody chlewnej, szkółkach drzew i krzewów, uprawie owoców i warzyw. Około 1000 firm posiada członkostwo w naszej spółce. Kiedy właściciel jednej z nich choruje, wysyłamy któregoś z naszych pracowników, by przejął jego obowiązki. Członkostwo u nas zapewnia taką możliwość. Od 1995 roku wysyłamy do tych firm również personel do produkcji i w tym momencie jest to największa część naszej firmy. Poszerzyliśmy też naszą działalność poza sektor rolniczy. Zatrudniamy osoby również w logistyce, technice, budownictwie i przemyśle spożywczym. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...