Electrolux Poland
przez 102:), 2014-09-08 21:29:50
Pracuje chwilke w elktro i poki co nie narzekam:) ludzie ze 102 z mojej zmiany sa bardzo sympatyczni i pomocni, poki co polecam

Demi Co. P.W.
przez on22, 2017-02-17 15:19:51
Rzetelny pracowdaca, jak się chce to można się duzo rozwinąć.

Pf-gruppen
przez Karol, 2017-02-19 21:48:39
Polecam serdecznie

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Kandefer-Kańtoch - BP Polska S.A. i sp.,sp.j."
Jesteście obecni na polskim rynku paliw od ponad dwudziestu lat. Jak przez ten czas firma rozwinęła się w naszym kraju? W sierpniu 2015 roku świętowaliśmy 20-lecie otwarcia pierwszej stacji BP w Polsce, wkrótce otworzymy stację numer pięćset, a w 2016 roku firma będzie obchodzić 25-lecie obecności w naszym kraju. To symbolizuje nasze osiągnięcia, a z drugiej strony plany długofalowego stabilnego inwestowania w Polsce. Kiedy 5. sierpnia 1995 roku w Gliwicach otwieraliśmy pierwszą stację był to czas, kiedy gospodarka rynkowa w Polsce dopiero raczkowała, a my uczyliśmy się zasad prowadzenia biznesu od nielicznych wówczas firm zachodnich, które inwestowały na naszym rynku. Otwarcie w Polsce pierwszej stacji było dla nas bardzo ważnym momentem, startem budowy dużej sieci. Dziś wszystkie punkty z naszym logo to tak zwane stacje premium. Od początku priorytetem naszych działań była jakość, zarówno jeśli chodzi o produkty i usługi, jak i standard obsługi klienta. Budując stacje, stosujemy najwyższe standardy technologiczne, dbamy, aby były to obiekty estetyczne i przyjazne środowisku. Dzięki specjalnym instalacjom opary paliwa podczas tankowania odprowadzane są do zbiornika głównego, dzięki czemu do atmosfery nie dostają się szkodliwe węglowodory. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Naszą przewagą było i jest to, że możemy korzystać z globalnych doświadczeń BP. Jako pierwsi wprowadzaliśmy innowacyjne rozwiązania, które wpłynęły na podniesienie standardu usług w całym sektorze paliwowym w Polsce. Wycofaliśmy paliwa ołowiowe, a w ofercie znalazły się wzbogacone paliwa BP Ultimate, wprowadziliśmy normy HACCP, zbudowaliśmy największą w Polsce sieć myjni bezdotykowych....
"Wywiad z Beata Gil - ULTIMO S.A."
Jakie usługi świadczy ULTIMO? ULTIMO jest czołową firmą windykacyjną specjalizującą się w zakupie konsumenckich wierzytelności masowych, szczególnie z sektora bankowego i telekomunikacyjnego oraz w odzyskiwaniu należności przeterminowanych. W skład Grupy ULTIMO wchodzą: ULTIMO S. A., Kancelaria Prawna K. Buczek i Wspólnicy oraz TAKTO Finanse. Jesteśmy częścią europejskiej grupy finansowej B2Holding z siedzibą w Norwegii.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Firma ULTIMO prowadzi swoją działalność we Wrocławiu, gdzie znajduje się jej główna siedziba. Obecnie firma zatrudnia około 900 pracowników, z czego prawie 40 pracuje na terenie całej Polski.
Za co klienci cenią wasze usługi? Proponujemy klientom przede wszystkim polubowne rozwiązanie problemu zadłużenia. Uważamy, że każdy może mieć przejściowe problemy finansowe, ważne jednak, by wziąć sprawy w swoje ręce, podjąć decyzję i systematycznie spłacać swój dług. Dzięki oferowanym przez nas niskim ratom i indywidualnemu podejściu do każdej sprawy, Klienci wiedzą, że można się z nami dogadać. Tak zresztą brzmi nasze hasło – „Dogadajmy się” i tysiące Klientów, wychodzących z nami na finansową prostą wie, że to hasło działa. ...
"Wywiad z Wojciech Wojciechowski - TopCard sp. z o. o."
Czym wyróżnia się TopCard Sp. z o.o. spośród innych firm w tej branży? Sądzę, że przede wszystkim elastycznością. Współpracujemy z dużymi bankami oraz polskimi i zagranicznymi partnerami branżowymi, ale sami działamy i myślimy lokalnie. Dodatkowo, jesteśmy skupieni na konkretnym obszarze – czyli usługach świadczonych za pomocą terminala. Taka specjalizacja przekłada się na poziom usług, które dostarczamy naszym Klientom.
Na Państwa stronie internetowej widnieje wykres, na którym wyraźnie widać, że ilość terminali na milion mieszkańców w Polsce jest znacząco niższa niż w krajach zachodnioeuropejskich. Skąd biorą się tak duże różnice? Zaczęliśmy wprowadzać płatności kartowe później niż kraje zachodnioeuropejskie. Dodatkowo, w Polsce poziom tzw. ubankowienia (liczba osób posiadających rachunek bankowy) jest ciągle niższy niż na Zachodzie, co miało przełożenie najpierw na liczbę kart, potem na skłonność do ich używania. Z drugiej strony – to pozwoliło rynkowi inwestować w najnowsze rozwiązania, dzięki którym dynamika wzrostu jest bardzo duża, znacznie lepsza, niż w krajach o rozwiniętych tradycjach kartowych. Dzięki temu doganiamy liderów w bardzo dobrym tempie. ...