ARYZTA Polska Sp. z o.o.
przez D, 2017-03-21 22:21:50
Miła atmosfera, dobre warunki pracy, wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska.

Jeton - Outsourcing Informatyczny
przez Zadowolony, 2017-03-14 17:44:38
Polecam. Zgrany zespół, dobra atmosfera. Odpadają Ci którzy się dalej nie uczą, niestety wiedza to podstawa w tej dziedzinie.

NORMAZET Sp. z o.o. Sp. k.
przez Joz, 2017-03-12 23:01:27
Potwierdzam pracowałem tam i były premie. Sama praca ok, nie miałem powodów do narzekań, kiedy tam byłem

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Kuchtyk - DEKPOL S.A."
Produkcja łyżek nadała tempo rozwoju firmie Dekpol? Tworząc dział produkcji osprzętów do maszyn budowlanych widzieliśmy w nim szansę na szybki rozwój firmy. Kiedy cztery lata temu wyprodukowaliśmy pierwszą łyżkę zrozumieliśmy, że będzie to przełomowy moment dla Dekpol. Obecnie jest to najbardziej dynamicznie rozwijający się dział w ramach całej naszej firmy.
Postawiliście na wysoką jakość. Opłacało się? Od samego początku postawiliśmy na wysoką jakość. Głównymi odbiorcami produkowanego przez Dekpol osprzętu są czołowi dilerzy maszyn budowlanych w Europie: Caterpillar, VOLVO, Komatsu oraz fabryki produkujące ciężki sprzęt budowlany. Dzięki zastosowaniu HARDOXU, czyli stali trudnościeralnej i restrykcyjnej technologii zgodnej z certyfikatem "HARDOX IN MY BODY", produkowane przez naszą firmę łyżki koparkowe i ładowarkowe opierają się najtrudniejszym warunkom eksploatacji. Dodam, że w chwili obecnej jesteśmy jedynym producentem łyżek w Polsce posiadającym ten prestiżowy certyfikat.
Wciąż inwestujecie w rozwój działalności? Jedną z ostatnich, dużych inwestycji Dekpol oraz niewątpliwym sukcesem będzie otwarcie nowej hali produkcyjnej o powierzchni 3 tys. m2 -  jednego z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Polsce, przeznaczonych do produkcji osprzętów do maszyn budowlanych. Cała inwestycja powstaje przy wsparciu środków pozyskanych z Unii Europejskiej. ...
"Wywiad z Joanna Galant - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Rajmund Flis - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Szymon Chodkowski - Outbox Sp z o.o."
Jak wyglądały początki Państwa firmy? 10 lat temu zebrała się grupa osób, która postanowiła zrobić coś innego, założyć swoją Firmę, a więc coś, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne. Warto wspomnieć, że byli to Pracownicy bardzo dużych firm, którzy odważyli się odejść z globalnych korporacji. Stopniowo firma rosła w siłę i w tym roku mamy przywilej dołączyć do grona tych, które obchodzą 10-lecie istnienia. Dla nas to doskonały moment, żeby nie tylko spojrzeć wstecz i pokazać naszą historię, ale również, żeby przyjrzeć się krytycznie wewnętrznym procesom.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji? Jesteśmy dość ciekawą mieszanką — jeden z członków Zarządu pochodzi z Anglii, ale nasz rodzimy rynek to Polska. Zatrudniamy ponad 200 osób i prowadzimy projekty na wielu rynkach. Mimo skali dynamiczności, złożoności procesów czy dużego zespołu, udało nam się zachować charakter firmy prywatnej, której struktury są naprawdę płaskie, gdzie spotykamy się, rozmawiamy…
Jaki był wobec tego kluczowy moment dla Państwa Firmy? Dość intensywnie wychodzimy na rynki zagraniczne, gdzie od trzech lat jesteśmy z dużymi sukcesami obecni np. w Wielkiej Brytanii. Od początku tego roku jesteśmy już oficjalnie obecni w rejonie niemieckojęzycznym, a więc w Niemczech, Austrii. Staramy się również wejść na rynki południowe. Jest to dla nas nowy rozdział: Firma przechodzi zmiany strukturalne i procesowe. Jednym z takim obszarów jest m.in. komunikacja wewnętrzna i rekrutacja. To obszary, które naszym zdaniem często się traktuje marginalnie. Pozycjonujemy się biznesowo i przy okazji rewidujemy również wspomniane procesy, choćby ze względu na zmianę, nowe czasy, rynek. Młodzi ludzie chętnie wyjeżdżają teraz za granicę lub pracują zdalnie dla klienta za granicą. Cieszy nas to, że jako rdzennie polska firma również wpisujemy się w ten trend, też jesteśmy trochę towarem eksportowym, a nasza obecność w Wielkiej Brytanii skutkuje tym, że jest tam zapotrzebowanie na taką Firmę jak nasza. ...
"Wywiad z Małgorzata Dadura - EU-People Polska Sp. z o.o."
Firma EU-People Polska działa na rynku już od 2009 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Za cel postawiliśmy wysoką jakość oferowanych usług. Od początku istnienia nasza agencja wyróżniała się bardzo dobrymi warunkami mieszkaniowymi oraz atrakcyjnym wynagrodzeniem oferowanym przez pracodawców, z którymi współpracujemy do dziś. Przez te wszystkie lata byliśmy świadkami wzlotów i upadków na holenderskim rynku pracy konsekwentnie realizując zamierzone cele. Znacząco wpłynęło to na nasza pozycję w holenderskiej branży HR oraz na rozwój firmy, również kadrowy.
Specjalizują się Państwo w pośrednictwie pracy w branży logistycznej i produkcyjnej. Dlaczego właśnie taki zakres działalności? Od samego początku istnienia EU-PEOPLE skupiliśmy się na branży produkcyjnej oraz logistycznej ze względu na niezwykle duże zainteresowanie holenderskich pracodawców. Holenderski rynek pracy obfituje w prace magazynowe oraz produkcyjne kusząc atrakcyjnymi stawkami oraz elastycznością zatrudnienia. Jest to bardzo popularna gałąź gospodarki w Holandii, natomiast kandydaci aplikujący do pracy za granicą mogą pochwalić się dużym doświadczeniem w tym zakresie. ...