ADER Meble Biurowe i Hotelowe Piotr Pietryka
przez okonPaulina, 2017-06-19 11:59:24
Pracowałam w tej firmie przez 1,5 roku i nie mam nic do zarzucenia. Z przyczyn osobistych musiałam zmienić pracę, ale chętnie bym tam wróciła.

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
przez Polonus, 2017-06-23 23:18:45
Super firma, ostatnio maja sporo ofert i można nieźle zarobić.

Hotel Binkowski
przez xxxxxxxx1we4, 2017-06-20 13:47:52
niesamowita atmosfera swietni ludzie polecam kazdemu kto szuka pracy szczególnie na kuchni :)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mateusz Kocur - Baker Tilly Poland Sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy firma Baker Tilly? Jesteśmy grupą spółek, które specjalizuje się w świadczeniu usług profesjonalnych dla biznesu w Polsce, Czechach i na Słowacji. Specjalizujemy się w outsourcingu księgowości, kadr i płac, doradztwie prawnym, podatkowym, audycie oraz konsultingu biznesowym i IT.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Na polskim rynku działamy od 1990 roku. Na chwilę obecną zatrudniamy około 500 osób w trzech krajach: Polska, Czechy i Słowacja. Nasi Pracownicy obsługują Klientów w biurach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu oraz w Pradze i Brnie w Czechach i w Bratysławie na Słowacji.
Jestem ciekaw jakimi wartościami kieruje się wasza firma? Dobro Klienta i dobro naszych pracowników. Firma usługowa opiera się przede wszystkim na ludziach. To od pracowników zależy jakość świadczonych usług, dlatego staramy się badać na bieżąco ich potrzeby rozwojowe, tak aby byli odpowiednimi partnerami biznesowymi dla naszych klientów.
Skoro o klientach mowa, to proszę powiedzieć za co cenią wasze usługi? Jesteśmy firmą elastycznie podchodzącą do potrzeb naszego klienta – jesteśmy w stanie zaadresować praktycznie każdą jego potrzebę w obszarze księgowym, kadrowo-płacowym, prawnym czy podatkowym. Naszą siłą są pracownicy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i w każdej chwili są w stanie odpowiedzieć na każde pytanie naszego klienta. Oferując tak szeroki wachlarz usług jesteśmy w stanie kompleksowo obsłużyć każdą organizację, a poprzez oddziały zagraniczne – pomagamy nie tylko klientom w Polsce, ale i ich oddziałom zagranicznym. ...
"Wywiad z Piotr Witek - Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci"
Zaczynaliście niedługo po transformacji ustrojowej w naszym kraju. Jak wyglądały te początki? Sięgają 1992 roku gdy Lucyna Witek, biegły rewident założyła Biuro Rachunkowe Wit. Działalność ta dość szybko rozwinęła się i czterech członków rodziny zawiązało w kwietniu 1994 roku spółkę z o.o. pod nazwą Ośrodek Rachunkowo-Konsultingowy Rewit. Jej celem było dostarczanie nowoczesnych i wysokiej jakości usług audytorskich i księgowych w oparciu o pracę zespołową. Firma nie była znana, nie miała marki, ale od początku jej istnienia właściciele postawili na rzetelność, jakość i nowoczesność. Po pięciu latach olbrzymiego zaangażowania właścicieli udało się spółce osiągnąć pozycję jednej z największych firm audytorskich z polskim kapitałem w Trójmieście. Spółka mogła poszczycić się wieloma prestiżowymi klientami oraz z innych województw, w tym również firmami giełdowymi.
Przede wszystkim jesteście jednym z największych audytorów, badających sprawozdania finansowe średnich i dużych jednostek. Czym jeszcze się zajmujecie? Pomagamy w wycenie przedsiębiorstw, przekształceniach oraz reorganizacjach. Drugim filarem naszej działalności jest outsourcing księgowości płac i kadr, w tym raportowanie do właścicieli i innych instytucji. Nowoczesna księgowość, nastawiona na raporting, a nie tylko rejestrowanie zdarzeń gospodarczych daje podstawy do prawidłowego funkcjonowania biznesu. W tym pomagamy i wspieramy naszych klientów w ich rozwoju. Trzecią częścią naszej działalności to doradztwo podatkowe, które w skomplikowanym świecie regulacyjnym stanowi istotne uzupełnienie naszej oferty. Nasi doradcy podatkowi świadczą zarówno usługi ad hoc jak i stałe doradztwo dla firm. Reprezentują ich w postępowaniach podatkowych i kontrolnych. Ponadto Grupa Rewit rozwija inne usługi takie jak doradztwo strategiczne, czyli pomoc w budowaniu strategii firm, działalność optymalizacyjną, działalność szkoleniową oraz usługi wirtualnego biura. Proponujemy również naszym klientom system do elektronicznego obiegu dokumentów z systemem e-pracownik. Pozwala to pracownikom uzyskiwać dane dotyczące ich zatrudnienia czy planować urlopy. ...
"Wywiad z ANDRZEJ DIAKUN - elektrotim"
Jak wyglądały początki Państwa Spółki? Spółka powstała z marzeń i apetytu na ryzyko. Marzenia paru osób przekształciły się w akt założycielski ELEKTROTIM SA. w dniu 11 listopada 1999r. A później… to już była codzienna ciężka praca, świetna zabawa i niezapomniana przygoda.
Systematycznie otrzymują Państwo bardzo dużą ilość wyróżnień; Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa itp. Czy któreś z nich napawa Was największą dumą? Cieszymy się, że jesteśmy zauważani i doceniani w prestiżowych rankingach jako firma dynamicznie rozwijająca się, wiarygodna i godna zaufania. Każda nagroda jest dla nas istotna, ponieważ bada inny obszar naszej działalności. Jednak wielokrotnie zastanawiałem się, czy te nagrody i wyróżnienia nie powinny przypaść komu innemu, wielu moim współpracownikom, którzy codziennie bardzo ciężko pracują, a ja rzadko mam okazję im powiedzieć jacy są dobrzy.
Czy w trakcie istnienia Państwa Spółki miał miejsce jakiś przełomowy moment - może wejście do UE lub bardzo dobry debiut na GPW w 2007 roku? W historii każdej organizacji jest kilka ważnych momentów. Dla ELEKTROTIM S.A. są takie fakty jak zawiązanie spółki, przeżycie kryzysu 2001-2004 oraz emisja publiczna akcji serii D. ...