Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
IMPEL
przez bymo, 2017-10-11 14:15:21
to fajny pracodawca. moge powiedziec, ze wczesniejsi moi pracodawcy byli duzo gorsi. wiec z moich doswiadczen to jest bardzo dobrze

P.P.H.U. VOSS
przez mecenas, 2017-10-06 16:08:48
Pracuje już chwile i jest dobrze, naprawdę solidna firma i mega płaca

KFB POLSKA SP. Z O.O.
przez Sam101, 2017-10-04 11:38:28
Firma z dobrym sprzętem akustycznym. Dobre warunki pracy i kontakt z zespołem i kierownictwem.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Maria Biernacik-Bańkowska - Revitum S.A."
Test obciążeń organizmu to jedna z oferowanych przez Revitum usług. Na czym on polega? Jak przebiega? W​ różny sposób mierzymy zdrowie naszych klientów. Test obciążeń sprawdza funkcjonowanie i obciążenia narządów całego organizmu w sposób niekonwencjonalny, bo za pomocą elektro-akupunktury. Dzięki niemu można sprawdzić co się dzieje w naszym organizmie, otrzymać propozycje regeneracji i wzmocnienia -​ dzięki naturalnej kuracji,​ zaordynowanej przez doświadczonego doradcy dietetyka.
Czy przygotowana przez Państwa forma kuracji sprawdza się przy każdym rodzaju dolegliwości? Prawda jest taka, że zmiana diety (czyli sposobu odżywiania) i wprowadzenie naturalnych produktów w postaci surowców roślinnych, minerałów, olejów roślinnych dobranych indywidualnie na podstawie wywiadu​, u większości osób przyczynia się do poprawy i lepszego funkcjonowania organizmu. Nie zawsze jesteśmy w stanie pomóc​. Najtrudniejsze dla nas są sytuacje, gdy ktoś ma chorobę w ostatnim stadium, która wymaga ​już leczenia specjalistycznego, np. u onkologa. Zdarza się, że trafiają do nas i takie osoby,​ szukając ostatniej deski ratunku. ​Nie jesteśmy w stanie ich wyleczyć ale na pewno ​możemy trochę poprawić jakoś życia takiej chorej osobie,​ poprzez wzmocnienie jej organizmu naturalną kuracją.   ...
"Wywiad z Emil Baran - Magnes Media sp. z o. o."
Proszę opowiedzieć krótko o początkach firmy Magnes Media. Początek naszej firmy to 2009 rok, kiedy zaczęliśmy wydawać pierwszą z gazet – „Słowo Wrocławian”. Tamten okres miał w dużej mierze charakter działalności społecznej, a całą gazetę postrzegać można w tym czasie jako dzieło oddolne i obywatelskie. Była to inicjatywa prospołeczna, łącząca osoby realnie zaangażowane w życie miasta z odbiorcami, którzy byli ciekawi tego, co dzieje się we Wrocławiu poza mainstreamem. Gazetę założyliśmy w trzech: przedsiębiorca Bogdan Ludkowski, reżyser Grzegorz Braun i ja, wówczas można powiedzieć, działacz społeczny. „Słowo Wrocławian” ukazywało się co dwa tygodnie i było czasopismem bezpłatnym. Potem wiele się zmieniło - gazeta rozrosła się, przekształciła w miesięcznik i stała się płatna. Miało to miejsce wraz z 30-tym wydaniem „Słowa Wrocławian”, które ukazało się w sprzedaży 24 marca 2011 roku. W ostatnim czasie mamy do czynienia z dużym rozwojem naszej działalności wydawniczej; mowa tutaj o kolejnych nowych tytułach prasowych – łącznie w 2017 roku wydawanych będzie 11 gazet w największych miastach Polski. Ideę naszej firmy oddaje nazwa Magnes Media - media, które przyciągają. Przyciągają Pracowników, Czytelników i Klientów, ponieważ to, co robimy staramy się wykonywać jak najlepiej.  ...
"Wywiad z Marta Marzec - Starter Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Ludzie tutaj zatrudnieni tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.    Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z szerszymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka o firmie – nasze działy. Naprawdę warto!  ...