imedia
przez Jack, 2014-09-04 14:29:40
Trochę mnie dziwią te negatywy. Ja pracuję w i media ponad rok i nie narzekam. Po okresie próbnym dostałem umowę i niewielką podwyżkę. Co do atmosfery w pracy to mogę powiedzieć tyle, że jak wyleciało kilku kolesi od razu zrobiło się sympatyczniej, zero knucia i napuszczania jednych na drugich. Był taki kolo co potrafił stać 30 minut koło lasera i patrzeć jak wycinają się elementy zamiast robić co do niego nalezy. Ogólnie teraz jest spoko na produkcji jest nieduży zgrany zespół. Pewnie zaraz ktoś napisze, że ktoś z szefostwa sam pisze te opinie, ale co mi tam nie lubie jak ktoś pisze bzdety

Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Dandara Group
przez nowy, 2014-09-10 14:42:50
Ja od niedawna pracuje w Tunbridge Wells jako murarz i jestem bardzo zadowolony. Otrzymalem pomoc od samego poczatku, odebrano mnie z lotniska. Mialem takze zakwaterowanie na poczatek oplacone przez firme a po okolo tygodnia koledzy z pracy pomogli mi znalesc pokuj blisko budowy. Z zarobkow jestm zadowolony i juz sie zaklimatyzowalem. praca przy domkach, trzeba swoja norme dziennie zrobic, jak ktos jest murarz to spokojnie sobie poradzi i tyle. najwazniejsze ze pewna firma i robota na 4-5 nastepnych lat.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Dymowska - Link Sp. z o.o."
Jaka jest misja Państwa firmy? Misją firmy LINK jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań transportowo-logistycznych, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klientów, przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi. Kluczowe znaczenie ma dla nas szybkość reakcji na potrzeby naszych Klientów, elastyczność i kreatywność w działaniu.
Zaczynali Państwo w 1989 roku. Jak przez ten okres zmieniała się branża logistyki? Branża w czasie tych ostatnich 27 lat zmieniła się bardzo. Z początkowo pomocniczej funkcji dla produkcji i sprzedaży, logistyka stała się siłą napędową rozwoju firm oraz obszarem generującym największą przewagę konkurencyjną we współczesnej gospodarce. „Pan Henio” z magazynu, przeobraził się w wykształconą, dynamiczną i kreatywną kadrę, wspieraną najnowocześniejszą technologią. Rola logistyka w firmie nierzadko jest kluczową funkcją. Na przestrzeni lat, zmieniła się także technologia i metody zarządzania logistyką. Notes i ołówek zastąpiły kompleksowe aplikacje, zintegrowane ze wszystkimi działami w firmie oraz całą siecią dostawców i podwykonawców. Zarządzanie przeniosło się na wyższy poziom, obejmując wpływ na wielkość produkcji dostawców, szybkość reakcji na zmieniające się zapotrzebowanie, optymalizacje kosztowe, zarządzanie zwrotami, minimalizowanie zaangażowanego kapitału oraz wiele innych kluczowych aspektów biznesu. ...
"Wywiad z Zofia Kurek - Rödl & Partner"
Pani Zofio, od czego mielibyśmy rozpocząć naszą rozmowę, jeśli nie od historii Rödl & Partner. Globalnie Rödl & Partner jest stosunkowo młodą firmą. Założyciel – pan Dr. Bernd Rödl – wycofał się z aktywnej pracy zawodowej zaledwie kilka lat temu. Historia firmy sięga 1977 roku, kiedy to pan Dr. Bernd Rödl rozpoczął swoją działalność adwokacką w Norymberdze. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów z czasem zdobył też uprawnienia biegłego rewidenta i doradcy podatkowego, lecz nadal usługi świadczone były tylko w jednym mieście – w Norymberdze. Po upadku muru berlińskiego w 1989 r. firma Rödl & Partner rozszerzyła swoją działalność na wschodnie Niemcy i tym samym stała się jedną z pierwszych zachodnioniemieckich firm doradczych, które zdecydowały się na ten krok. Chwilę później Rödl & Partner otworzył swoje pierwsze biuro poza granicami Niemiec–w Pradze, a następnie w 1992 r. w Budapeszcie i w Warszawie. Historia Rödl & Partner w Polsce rozpoczęła się, więc 23 lata temu. Zapoczątkowały ją osoby, które swe doświadczenie zdobyły w naszej centrali w Niemczech. Zdobytą tam wiedzę i standardy od samego początku przenosiły na polski rynek. Co ważne te osoby w dalszym ciągu pracują z nami i współzarządzają Rödl & Partner w Polsce. Po biurze w stolicy kolejne powstały w Poznaniu, we Wrocławiu, w Krakowie, w Gliwicach i Gdańsku. Aktualnie jesteśmy już obecni w 6 miastach w Polsce, w których zatrudniamy blisko 400 osób.   ...
"Wywiad z Aneta Drynda - TS PCB Techno-Service S.A."
Korzenie Waszej firmy sięgają aż 1960 roku. Jak wyglądało dochodzenie do obecnej pozycji? TS PCB (dawniej Zakład Wytwarzania Obwodów Drukowanych) jest jednym z niezależnych zakładów, działających w ramach grupy Techno-Service S.A. W 1960 roku powstała studencka spółdzielnia pracy. Wówczas była to grupa studentów, którzy znali się z gdańskich uczelni i razem wkraczali w dorosłość. W tamtym czasie podejmowanych było wiele prostych prac np. produkowane były krawaty na gumce, woda sodowa „Murzynek”, świece oraz zajmowanie się sprzątaniem czy prowadzeniem stołówki. W 1984 roku utworzony został Zakład Wytwarzania Obwodów Drukowanych. Manufakturowe początki pozwoliły nam poznać produkcję PCB od podstaw, a z biegiem czasu na tej bazie stworzyliśmy wiele autorskich rozwiązań. W ten sposób TS PCB stał się ekspertem w swojej branży i dzisiaj dzielimy się swoją wiedzą z naszymi klientami, pomagając im tworzyć ich własne, doskonałe produkty.
 
Czym dokładnie się zajmujecie? Od 32 lat w TS PCB powstają obwody drukowane najwyższej jakości, w produkcji których wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie. W naszej ofercie znajdują się różne produkty, które charakteryzują się odmiennym podejściem do realizacji zamówienia. Dzięki temu możliwa jest ich optymalizacja pod kątem ceny, terminu oraz technologii wykonania. Naszym klientom proponujemy: obwody wielowarstwowe, obwody dwustronne oraz obwody aluminiowe. Realizujemy także zlecenia na obwody: jednostronne i mikrofalowe. ...