BEETSMA
przez wieczny student, 2017-04-18 15:32:44
Pracowałem jako student na wakacjach w Holandii - nie przypominam sobie żadnych przykrych sytuacji, ani związanych z pracą ani z samą Beetsmą, wiec dla młodych jak najbardziej polecam

Pronobel
przez Lena, 2017-04-21 00:39:27
Pronobel to uczciwa firma wyplacalana takze moge poleciec

BWS EXPO
przez Masziej, 2017-04-24 19:07:43
Witam pracuje dopiero w tej firmie tydzień i jestem zadowolony. Nikt nie goni pracowników jak bydło :) Jak jest dużo zleceń to jest zapierdziel ale tak jest w każdej prawie pracy. Przerwy są 2 w ciągu dnia wiec jest dobrze płaca też dobrze im więcej pracujesz i oczywiście umiesz to więcej zarabiasz. Pozdrawiam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...
"Wywiad z Olga Jóźwiak - DELTA SECURITY"
Historia firmy jest bardzo interesująca, od czego to wszystko się zaczęło? Delta Security została założona w 1992 roku przez dr Andrzeja Bryla, który przez wiele lat jako niezależny ekspert współpracował z Policją, Wojskiem i szeregiem innych formacji ochronnych w kraju i za granicą. Ideą, jaka przyświecała dr Andrzejowi Brylowi było stworzenie firmy, która będzie odpowiadała na rosnące zapotrzebowanie w zakresie zapewniania bezpieczeństwa oraz ochrony osób prywatnych i instytucji, a także wyznaczała będzie nową jakość usług ochrony i obsługi Klienta. W pierwszych latach działalności, firma funkcjonowała pod nazwą Biuro Zabezpieczenia i Ochrony Delta Security, zatrudniała kilkunastu pracowników i zajmowała się obsługą niewielkich zleceń z zakresu ochrony fizycznej osób prywatnych i instytucji oraz konwojowania wartości pieniężnych. Delta Security szybko zdobyła jednak reputację firmy godnej zaufania i elastycznie odpowiadającej na potrzeby Klientów, co pozwoliło na dynamiczny rozwój od drugiej połowy lat 90-tych i rozszerzenie zakresu świadczonych usług poza województwo dolnośląskie, początkowo na Wielkopolskę, od 2003 roku na teren całej Polski a od 2008 roku również poza granicami kraju. ...
"Wywiad z Jakub Tylman - Przedszkole SŁONECZNA SZÓSTKA"
Przedszkole „Słoneczna Szóstka” to dość młoda placówka. Jak dochodziliście od 2008 roku do obecnej pozycji? Zaczynaliśmy tylko od dwóch grup. Od początku siedzibą przedszkola były pomieszczenia przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Braci Barskich w Śremie. Z biegiem czasu, wraz z rosnącym zapotrzebowaniem, tworzyliśmy kolejne grupy, a w 2011 roku zaczęły działać nasze oddziały zamiejscowe. Pierwsze oddziały powstały w Bodzyniewie, Dąbrowie, Nochowie i Pyszącej. Na dzień dzisiejszy, w przypadku trzech pierwszych, przeszły one pod zarząd szkół, przy których działały, a my otworzyliśmy nowe: w Psarskim i na przeciwległym krańcu Śremu.
   
Jak liczna jest Wasza kadra dydaktyczna? Obecnie Przedszkole zatrudnia około 45 osób, z czego większość stanowi kadra pedagogiczna, a więc nauczyciele, pedagodzy, logopedzi, psycholog. Zatrudniamy również liczną grupę osób na stanowiskach pomocy pedagogicznych i asystentów nauczyciela. Wszyscy nasi pracownicy są odpowiednio wykształceni i przygotowani merytorycznie do pełnienia powierzonych im zadań.
Prywatne przedszkole to jednak także biznes. Jak więc taki biznes promować, reklamować? Na lokalnym rynku staramy się być „widzialni” poprzez liczne akcje, które organizujemy oraz udział w wydarzeniach, do których jesteśmy zapraszani. Bierzemy udział w wielu konkursach o charakterze gminnym i ogólnopolskim, wydajemy płyty i książki, organizujemy festyny, wystawiamy się na Targach Edukacyjnych. Na bieżąco staramy się współpracować z lokalnymi mediami, posiadamy własną stronę internetową, którą stale aktualizujemy. Do poszczególnych odbiorców staramy się dotrzeć poprzez ulotki i foldery, które kolportujemy po Śremie w okresie naboru wniosków o przyjęcie do przedszkola. Mamy też takie „swoje” miejsce na mapie Śremu, w którym od kilku już lat, z okazji Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia, stawiamy przygotowane przez nas olbrzymie pisanki, a zimą bombki. Od pewnego czasu współpracujemy też z Wydawnictwem Martel i wraz z nimi uczestniczymy w Targach Książki, które odbywają się w Krakowie. To pozwala nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.  ...