Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Trans-Tur Firma Transportowo-Usługowa Jarosław Grzankowski
przez POLECAM, 2017-09-18 00:06:50
Bardzo mi się podobało Wycieczka do Zakopanego SUPER .Kierowca sam szef bardzo miły ,było SUPER POLECAM

Auto Clinic Sp. z o.o.
przez GóroKalwaranin, 2017-09-19 16:51:26
A to dziwne, bo mnie się udało dwa razy bez żadnych poprawek !?
a ponadto naprawdę w porządku mnie potraktowali cenowo.

Ja Polecam !!

VERIVA PERSONAL CARE
przez Pracownik, 2017-09-12 18:43:42
Ja tam jestem zadowolony, bo pracę znaleźli mi szybko. Byłemu pracownikowi chyba nie wyszło i z nudów pisze takie komentarze wypłaty są jak najbardziej ok.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Irmina Izdebska - Capgemini"
Capgemini jest też laureatem nagrody Najbardziej Etycznej Firmy Świata. Jak udało się Państwu osiągnąć ten sukces? Kultura etycznego i odpowiedzialnego biznesu jest silnie zakorzeniona w działalności całej grupy Capgemini, która już trzeci rok z rzędu otrzymała tytuł Najbardziej Etycznej Firmy Świata. Zasady etycznego biznesu nakreślają naszą współpracę z klientami, partnerami, dostawcami. W ramach strategii CSR wspieramy programy skierowane do społeczności lokalnych, programy promujące różnorodność w miejscu pracy oraz działania proekologiczne.
Jakie projekty najczęściej Państwo wpierają? Od 3 lat organizujemy akcję „Inwestujemy w dobre pomysły” - program finansujący autorskie projekty naszych pracowników w ramach wolontariatu. W tym roku w programie wzięło udział ponad 200 wolontariuszy, którzy pomogli blisko 2300 beneficjentom – podopiecznym domów dziecka, dzieciom z niepełnosprawnością wzroku, seniorom. Pomagamy także zwierzakom. Przykładem działań wspierających różnorodność w miejscu pracy jest program „Win with Capgemini”, w którego ramach nasza firma otworzyła rekrutację dla osób niepełnosprawnych. ...
"Wywiad z Arkadiusz Wróblewski - IQFM ACKERMANN"
Wasza działalność nie skupia się na jednej branży. Kto potrzebuje usług oferowanych przez IQFM? Pracujemy dla firm z przeróżnych branż: od telekomunikacji, poprzez consumer electronic, DIY, aż po FMCG. Pracujemy także dla sieci sklepów. Nasi klienci to firmy, które prowadzą sprzedaż w stacjonarnych sklepach lub punktach usługowych i chcą tą sprzedaż wspierać, zwiększać.
Co należy do Waszych podstawowych zadań? Zajmujemy się wszelkimi działaniami, które wspierają i zwiększają sprzedaż, a dzieją się w punktach sprzedaży i wokół nich. Jest to na przykład wykorzystanie sił ludzkich w terenie. Wspomnę chociażby o audytach, logistyce i instalacjach, zespołach sprzedażowych, merchandisingu, sprzedawcach, zespołach promotorów i hostess, na ankieterach oraz inwentaryzacji kończąc. Do naszych zadań należy również prowadzenie konkursów, loterii, a także programów aktywacyjnych i motywacyjnych.

Jesteście kombinacją polsko-brytyjskiej myśli biznesowej? Poniekąd tak. Można powiedzieć, że nasza firma miała kilka początków. IQFM powstała w 2004 jako podmiot prawny, ale już wcześniej bo od 1996 roku Paul Bailey, który ją założył tworzył w Polsce rynek field marketingu. Paul przyjechał do naszego kraju, aby uruchomić projekt dla agencji field marketingowej z Wielkiej Brytanii, dla której wówczas pracował. Polska mu się spodobała. Bardzo szybko dostrzegł możliwości jakie tu się otwierają i dlatego został do dzisiaj. Z kolei firma Ackermann została założona przeze mnie w 1999 roku i była pierwszą i chyba do dzisiaj jedyną agencją promocyjną, która działała w systemie franchisingowym. W roku 2010 połączyliśmy siły i stworzyliśmy IQFM Ackermann. ...
"Wywiad z Krzysztof Głuszczyński - KRUK S.A."
Jesteście firmą specjalizującą się w restrukturyzacji długów. Brzmi poważnie, ale też bardzo ogólnie, dlatego proszę uchylić nieco rąbka tajemnicy. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Jak już pan wspomniał zajmujemy się restrukturyzacją. Jeśli trafia do nas dług, to w pierwszej kolejności proponujemy polubowne rozwiązanie problemu. Pracownicy kontaktują się, żeby wspólnie ustalić możliwy sposób spłaty. Odbywa się to na kilka sposobów: pisemnie (monit, wezwanie do zapłaty, prośba o kontakt), mailowo, telefonicznie lub SMS-owo. Pracownik firmy może także złożyć wizytę w domu. Wszystko po to, aby omówić przyczyny powstania zaległości i uzgodnić sposób jej uregulowania. W Grupie KRUK możliwe jest rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, dopasowane do finansowych możliwości naszych klientów. Obsługujemy zarówno sprawy własne, kupione od banków i innych instytucji, jak również serwisujemy sprawy na zlecenie partnerów biznesowych.
Deklarujecie, że pomagacie odzyskać wiarygodność finansową. W jaki sposób to się odbywa? W KRUK-u zawsze poszukujemy rozwiązań typu win-win. Naszą rolę postrzegamy jako przywrócenie zadłużonej osoby lub firmy do tzw. regularności, czyli spłaty zaległości i powrotu do terminowego regulowania kolejnych rat, faktur czy innych zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy stronami. W  szerokim wachlarzu działań, którymi dysponujemy, najważniejsze znaczenie odgrywa unikatowa strategia prougodowa. Zakłada ona umożliwienie osobie zadłużonej spłaty należności na drodze porozumienia, którego warunki są akceptowalne dla obu stron (osoby zadłużonej i wierzyciela). Rozłożenie długu na raty sprawia, że nasi klienci są w stanie dokonywać regularnych wpłat. Rozwiązanie to uwzględnia sytuację osoby zadłużonej i jednocześnie umożliwia stopniowe egzekwowanie zaległości. To polubowne rozwiązanie sprawia, że można powrócić do obrotu gospodarczego, a także uniknąć postępowania sądowego i komorniczego. Grupa KRUK chce także wpisywać pozytywną informację o uregulowanych zobowiązaniach zarówno z tytułu wcześniejszego zadłużenia, jak i pożyczek gotówkowych do biura informacji gospodarczej (Rejestr Dłużników ERIF BIG SA). W ten sposób chcemy stopniowo odbudowywać wiarygodność finansową osób zadłużonych oraz przywracać je do normalnego funkcjonowania na rynku. ...