Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Delikatesy Kubik
przez Jolka 11, 2014-10-07 22:34:43
Pani Teresko ja u Kubika pracuję już bardzo długo , polecam ! Dla uczciwych tzn . Trzeba tak pracować by remanent był nie na minusie czyli zero dorabiania . Jak przyszła do ekipy czasem taka co się chciała szybko dorobić to zaraz ją wykryli ... Bo kamery i dziewczyny z kontroli wszystko sprawdzają i szef też , o kombinacjach nie ma mowy .
Wypłaty po remanencie jak jest dobrze to premie są .
Ogólnie polecam pracę w tej firmie .

Delikatesy Kubik
przez Sabina, 2017-02-27 22:40:53
Jestem pracownica Delikatesów Kubik już 8 lat tak wiec mogę coś o pracy powiedzieć w odróżnieniu od pracowników tzw "majowych"
Praca w sklepie ok nie za ciężka jak gdzie indziej
Wypłaty na czas plus premia
Szef mogę powiedzieć że lepszego jeszcze nie miałam
Wszystkim chętnym i pracowitym POLECAM

Manticora S.C.
przez kasia, 2015-03-12 22:31:26
Fajna atmosfera Właściciele ok Co do zarobków to zależy od własnego zaangażowania Ogólnie Polecam !

Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Osoby w wieku 30+ znajdują się niekiedy w trudnej sytuacji na rynku pracy. Z uwagi na wiek, mogą nie mieć wystarczającego doświadczenia zawodowego, które jest mile widziane, albo wręcz niezbędne do podjęcia pracy zawodowej w wielu przedsiębiorstwach. Dlatego w stosunku do takich młodych ludzi Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu kieruje nowe narzędzie a...
Czytaj więcej >>
Bytom jest jednym z wielu miast w Polsce, w których wykorzystywane są tramwaje. To popularny środek transportu miejskiego, który nie stoi w korkach i dociera do większości dzielnic miasta. Problem w tym, że Tramwaje Śląskie, obsługujące trasy tramwajowe w Bytomiu, mają braki kadrowe. Wkrótce będą mogły je uzupełnić. Nowi motorniczy Powiatowy Urząd ...
Czytaj więcej >>
26 kwietnia 2017 roku, tuż przed długim weekendem majowym, wszystkie osoby zainteresowane znalezieniem pracy w Bytomiu mogły rozeznać się wśród aktualnych ofert zatrudnienia podczas Targów Pracy. O wydarzeniu Targi Pracy w Bytomiu odbyły się w Centrum Handlowym Agora – na poziomie +3 Multigalerii, przy ulicy Kościuszki. Zgromadziły około 70 r...
Czytaj więcej >>
Praca w Bytomiu jest towarem deficytowym, ponieważ poziom bezrobocia rejestrowanego w tym śląskim mieście wynosił na styczeń 2017 roku aż 15,9 proc., a w grudniu 2016 roku – 15,4 proc. Sytuacja wygląda źle, zwłaszcza w porównaniu np. z Katowicami, gdzie w styczniu tego roku stopa bezrobocia rejestrowanego wynosiła 2,9 proc. Oferty pracy w Byt...
Czytaj więcej >>
Ministerstwo Rozwoju ze swoich środków finansowych przekazało do Bytomia kwotę 5 mln zł. Ma ona pokryć koszty realizacji pilotażu projektów rewitalizacyjnych na terenie miasta. Skutkiem tego będzie wypracowanie modelowych działań, stanowiących wzór do naśladowania dla innych miast w Polsce, ale i utworzenie nowych miejsc pracy w Bytomiu. Na czym po...
Czytaj więcej >>
Wysokie bezrobocie panujące w Bytomiu, które w styczniu 2017 roku wyniosło aż 15,9 proc. sprawia, że Powiatowy Urząd Pracy ucieka się do niestandardowych rozwiązań, aby pomóc bezrobotnym znaleźć pracę. Ci ostatni muszą sobie uświadomić, że dobra aplikacja, wraz z CV może być dla nich biletem do kariery. CV najważniejsze w poszukiwaniu pracy Kardyna...
Czytaj więcej >>
Śląskie miasto – Bytom jest miejscem, gdzie występuje stosunkowo wysoka stopa bezrobocia rejestrowanego w Polsce. Pod koniec sierpnia 2016 roku wynosiła ona aż 16 proc., ale była ona i tak niższa o 4,3 proc. w stosunku do stycznia 2015 roku.  W listopadzie 2016 roku bezrobocie wynosiło 15,4 proc. Niemniej w Bytomiu praca czeka na niektórych [...
Czytaj więcej >>
Bytom jest jednym ze śląskich miast, w których występuje zdecydowanie najwyższy poziom bezrobocia rejestrowanego. W całym województwie śląskim na koniec listopada 2016 roku notowano stopę bezrobocia w wysokości 8,2 proc., podczas gdy w Bytomiu wyniosła ona aż 15,4 proc. Czy zatem jest szansa na poprawę na rynku pracy w tym mieście? Tendencja spadko...
Czytaj więcej >>
Małe szanse na znalezienie pracy na etacie mają osoby w wieku 50+, które nagle, często po wielu latach zatrudnienia w jednym przedsiębiorstwie, otrzymują wypowiedzenie. Jak takie osoby mają znaleźć pracę w Bytomiu. Czy urząd pracy może im coś zaproponować? Gdzie szukać pracy w Bytomiu dla osób dojrzałych? Osoby w wieku powyżej 50. roku życia mają [...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Kondas - VERSO NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O."
Czym zajmuje się firma Verso? Specjalizujemy się w doradztwie w procesie obrotu nieruchomościami. Nie stawiamy się jednak w roli pośrednika, a właśnie doradcy. Nasza firma działa w oparciu o dwa centra: mieszkaniowe i komercyjne. 
Czym one się różnią? Pierwsze zajmuje się nieruchomościami mieszkaniowymi, czyli mieszkaniami, domami i działkami pod budownictwo jednorodzinne. Natomiast Centrum Komercyjne zajmuje się halami produkcyjnymi, magazynami, lokalami usługowymi, powierzchniami biurowymi czy gruntami pod budownictwo wielorodzinne i przemysłowe. 
  
Gdzie znajduje się siedziba Państwa firmy i w której części Polski świadczycie swoją usługę? Siedziba naszej firmy mieści się we Wrocławiu, przy ulicy Grabiszyńskiej 208, w biurowcu Corte Verona. Nasi ludzie pracują oczywiście głównie w terenie, a dokładniej tam, gdzie oczekuje tego od nas klient. Mimo, że jesteśmy biurem lokalnym, to posiadamy klientów z całej Polski, a nawet Świata. Jeśli natomiast chodzi o usytuowanie przedmiotowe nieruchomości, to są one w 90 proc. przypadków zlokalizowane na Dolnym Śląsku. ...
"Wywiad z Beata Kaługa - No Limit"
Co jest potrzebne, żeby odnieść sukces w branży logistycznej?  Niezbędne jest zagwarantowanie najwyższej jakości realizacji usług i obsługi klienta oraz determinacja, gotowość do szybkiego reagowania i podejmowania wyzwań. Sukces może być osiągnięty dzięki konsekwentnemu rozwojowi wyspecjalizowanych usług.
Branża logistyczna kojarzy się pełną organizacją. Atmosfera w firmie też taka jest? Wszędzie musi być porządek? Porządek i organizacja to warunki konieczne. Pracujemy nad tym aby porządkować wszystkie procesy i działania. Trzeba pamiętać, że jesteśmy bardzo dynamiczną organizacją i bywają sytuacje, kiedy działamy” tu i teraz”, bo najważniejszym celem jest realizacja zadania. Zawsze jednak wyciągamy wnioski i nie popełniamy dwa razy tego samego błędu. Doskonalimy się jako organizacja, jesteśmy świadomi, w jakich obszarach mamy jeszcze sporo do zrobienia w zakresie porządku wewnętrznego i to robimy.
Co składa się na efektywność Państwa firmy?  Gwarancją naszej efektywności jest kompetentny i zaangażowany zespół współpracowników. To dzięki niemu jesteśmy w stanie reagować na potrzeby naszych klientów szybko i zgodnie z ich oczekiwaniami. To jest też gwarancją utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług i stwarza możliwość poszukiwania nowych rozwiązań w budowie procesów. ...
"Wywiad z Tomasz Czekała - Cekal Recruitment"
Początki biznesów często nie należą do najłatwiejszych. W Pana przypadku było podobnie? Zdecydowanie tak. Pomimo, że świetnie orientowaliśmy się na rynku to jednak mieliśmy problem, aby znaleźć angielskich klientów, którzy chcieli nam zaufać. Pierwszy rok był bardzo trudny, ponieważ musieliśmy przekonać osoby chętne do wyjazdu, że warto współpracować właśnie z nami.
Czym dokładnie zajmuje się firma Cekal? Najprościej można powiedzieć, że do naszych zadań należy rekrutacja osób do pracy w Wielkiej Brytanii.
Jakie oferty pracy najczęściej się u Was pojawiają? Skupiamy się głównie na opiekunach oraz opiekunkach osób starszych. To jednak nie wszystko, ponieważ posiadamy także oferty pracy dla kucharzy.
Czy oprócz pośrednictwa pracy oferujecie także pomoc osobom, które chcą podjąć pracę w Wielkiej Brytanii? Tak, jak najbardziej. Wkrótce wydana zostanie książka napisana przez nas we współpracy z opiekunką osób starszych z wieloletnim doświadczeniem. To wydawnictwo, a właściwie poradnik dla osób starających się o prace w opiece w Anglii, będzie możliwe do zakupu na naszej stronie internetowej oraz w niektórych księgarniach. Posiadamy również tak zwany fundusz SOS, który zostaje uruchomiony w niespodziewanych sytuacjach. Do sytuacji takich można zaliczyć każde losowe wydarzenie, na które ani my, ani nasz klient nie mają wpływu.   ...