Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Old Galicia
przez matrobin, 2017-03-24 09:43:53
Firma jest uczciwa, płaci w terminie, relacje w zespole są zdrowe. Pracy jest dużo, wszyscy sobie pomagają. Pracodawca jest naprawdę w porządku.

Wrocnet M. Konstantynowcz T. Józefowicz Sp. J.
przez gosc, 2017-03-21 00:28:32
bardzo dobra firma internetowa polecam

Salon Agata
przez klama, 2017-03-18 16:13:20
Premie i zarobki są ok, ogólnie nie miałam jeszcze powodów do marudzenia ;)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mariusz Pawlak - ICH Poland"
Co każdy potencjalny pracownik czy kontrahent powinien wiedzieć o ICH Poland? Obecnie ICH Poland to firma z polskim kapitałem, przez pierwsze lata działalności zdobywaliśmy doświadczenie pod szyldem holenderskiej marki Eskens. Działalność firmy opiera się na trzech głównych działach: sprzedaż, serwis oraz czyszczenie maszyn do barwienia farb, tynków i lakierów. Firma zlokalizowana jest w Plewiskach koło Poznania. Tutaj znajduje się siedziba firmy, magazyn oraz dział czyszczenia maszyn. W kraju mamy kilku techników zlokalizowanych w różnych częściach kraju obsługujących awarie maszyn u klientów na terenie Polski, ale także w krajach ościennych.
Co składa się na Państwa ofertę? Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem marek Corob, Collomix i Tecmec na rynku polskim. W ofercie posiadamy dozowniki ręczne i automatyczne, miksery żyroskopowe, wytrząsarki oraz szafy lakiernicze. Oferujemy też klientom w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne farb i tynków. Prowadzimy sprzedaż, serwis oraz czyszczenie tych maszyn.
Jak wyglądały początki firmy na rynku polskim i zagranicznym? Założycielem firmy była już wspomniana holenderska firma Eskens, obsługująca wiodących producentów farb i tynków na rynku europejski, która na starcie wniosła pewien pakiet klientów. Z biegiem czasu, dzięki naszemu zaangażowaniu, sumienności i indywidualnemu podejściu, rozbudowaliśmy listę naszych klientów tworząc stabilną i rozpoznawalną na rynku europejskim markę. ...
"Wywiad z Karol Myszel - BIOTON S.A."
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy BIOTON? Było ich wiele. Niewątpliwie kluczowym momentem było samo powstanie firmy BIOTON. To było ogromne wydarzenie, któremu towarzyszyło wielkie zainteresowanie. Powstała bowiem firma biotechnologiczna o całkowicie polskim rodowodzie, produkująca rekombinowaną insulinę ludzką w oparciu o całkowicie polską myśl biotechnologiczną. Firma BIOTON znalazła się w grupie zaledwie kilku firm produkujących insulinę na świecie. Innym ważnym momentem było wejście firmy na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w 2005 roku. W tym samym roku BIOTON zaczął nabywać akcje SciGen Ltd. z Singapuru, dzięki czemu zapewnił sobie obecność na rynkach azjatyckich. W ostatnim czasie istotnym wydarzeniem była zmiana struktury właścicielskiej w 2015 roku i pojawienie się nowych inwestorów w postaci chińskich podmiotów – firm Novotek oraz Gloria.
Jak branża zmieniła się przez ponad 25 lat? Branża farmaceutyczna podlegała licznym zmianom w tym okresie. Nasza konkurencja wzmocniła swoją obecność w Polsce, zmieniło się prawo farmaceutyczne, regulujące ściśle działania firm farmaceutycznych na rynku polskim, pojawiła się konieczność dostosowania firm produkcyjnych do standardów GMP (good manufacturing practice), co spowodowało, iż także BIOTON musiał się zmieniać. Zrewitalizowaliśmy nasz zakład produkcyjny, inwestując ogromne środki w nowe linie do wytwarzania insulin, sprzęt laboratoryjny, a także w umiejętności naszych pracowników.   ...
"Wywiad z prof. Marcin Kalinowski - WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W GDAŃSKU"
Są Państwo jedną z najchętniej wybieranych uczelni niepublicznych w Polsce. Co wpływa na zbiorową decyzję studentów? Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku to uczelnia, której oferta i organizacja skierowana jest przede wszystkim do osób pracujących pragnących podnieść swoje kwalifikacje. Wiemy, że w dzisiejszych czasach większość młodych ludzi podejmuje pracę zarobkową, aby utrzymać się na studiach. Dlatego proces kształcenia zorganizowaliśmy tak, aby każdy student mógł znaleźć czas i na naukę, i na pracę. Kierunek, który obraliśmy został doceniony zarówno przez niespełna 7 tysięcy pracujących studentów i słuchaczy, którzy co roku zdobywają u nas wiedzę i doświadczenie, jak i wśród pracodawców, którzy stają się naszymi partnerami biznesowymi. Szczególną uwagę przykładamy do praktyczności. Nasze programy nauczania konsultowane są z przedstawicielami poszczególnych branż, aby jak najlepiej odzwierciedlić realia gospodarcze.
W jaki sposób zachęcają Państwo studentów do takiego wyboru? Nasza marka istnieje na rynku trójmiejskim od 17 lat. Przez ten czas wypracowaliśmy swoją pozycję i zaufanie. Najistotniejszą kwestią jest fakt, iż cały czas dbamy o nasze podstawowe atrybuty marki, w skład których wchodzi praktyczne podejście do programu nauczania oraz stworzenie przyjaznej atmosfery instytucji jaką jest Uczelnia. To my jesteśmy dla naszych studentów, a nie oni dla nas. Dodatkowo przywiązujemy ogromną wagę do procesu dydaktycznego, ciągle go monitujemy i ulepszamy. Istotny również jest fakt, że prowadzimy zwartą kampanię marketingową wspieraną przez działania dobrego PR. ...