Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez maciekadams, 2016-04-27 10:32:37
bardzo szybko znaleźli dla mnie prace gdy byłem na lodzie w Holandii. Bardzo dobra agencja, polecam ;)

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W Łodzi według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym 2017 roku wynosiła 7,9 proc. Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje jednak, że brakuje osób zainteresowanych podjęciem oferowanego przez urząd zatrudnienia. Dlatego ważne jest, aby podjąć skuteczną walkę z zawodowymi bezrobotnymi, którzy jedynie zawyżają statysty...
Czytaj więcej >>
Łódź prężnie się rozwija pod kątem gospodarczym. Na terenie miasta powstają nowe fabryki i zakłady produkcyjne, w których pracę znajdują mieszkańcy miasta i całego powiatu. Dzięki temu bezrobocie w Łodzi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowanie maleje. Obecnie pojawiła się informacja o utworzeniu kolejnych miejsc pracy w Łodzi, w fabryce Emers...
Czytaj więcej >>
Łódź od wielu lat zmaga się z rosnącym zadłużeniem z tytułu zaległych opłat za czynsz. Szacuje się, że zadłużenie w lokalach komunalnych znajdujących się w Łodzi wynosi już ponad 180 mln zł. Problem ten dotyczy więcej niż 18 tys. lokatorów. Część z nich może zdecydować się na odpracowanie swojego długu, na dodatek za wyższą stawkę […]...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy, zwłaszcza w przypadku żywiciela rodziny, który ma na utrzymaniu co najmniej kilka osób, szybko może doprowadzić do znacznego zadłużenia się takiej osoby. Jeśli dotyczy to mieszkańca Łodzi, ma on szansę szybko „stanąć na nogi” i wyjść ostatecznie z kłopotów finansowych. Wiąże się to z rewolucyjnym programem, jaki został uruchomiony prz...
Czytaj więcej >>
Centrum Obsługi Klienta w Łodzi będące własnością jednego z czołowych operatorów sieci komórkowej T-Mobile poszukuje nowych pracowników. Kto ma szansę na zatrudnienie w siedzibie przy ulicy Żeligowskiego 8/10? T-Mobile operator sieci komórkowej Firma T-Mobile jest doskonale znana w Polsce jako operator telefonii komórkowej GSM. Początkowo funkcjono...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja skandynawskiej firmy Digital Workforce w Łodzi daje szansę na zatrudnienie nawet 30 pracowników do końca 2017 roku. Kogo poszukuje zagraniczny pracodawca i jakie warunki pracy oferuje? Inwestycja Digital Workforce w Łodzi Firma Digital Workforce to skandynawskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w automatyzacji procesów, tzw. Robo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...
"Wywiad z Łukasz Bugaj - EKOFOL BUGAJ SP.JAWNA"
Firma EKOFOL rozpoczęła działalność w 1998 roku. Jak wyglądały jej początki? Firma została założona w 1998 roku i wówczas dzierżawiliśmy halę produkcyjną na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Następnie w Ochmanowie, koło Wieliczki, wybudowaliśmy swój pierwszy zakład produkcyjny wielkości 2000 m2. Kolejne lata to ciągłe zmiany dotyczące, przede wszystkim, rozwoju technologicznego, zwiększania wolumenu produkcji oraz poszerzania rynku zbytu. W 2010 roku przenieśliśmy swój zakład do Bierunia i tutaj dalej z sukcesami rozwijamy naszą działalność.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Kluczowym momentem dla firmy było przeniesienie jej z Ochmanowa do Bierunia. Ta zmiana zapewniła nam większe możliwości rozwoju. W nowej siedzibie, dzięki większej przestrzeni byliśmy w stanie zbudować nowoczesny zakład produkcyjny, wyposażony w urządzenia i maszyny najlepszych światowych producentów, co pozwoliło nam na 15-krotne zwiększenie wielkości produkcji w ciągu zaledwie 5 lat.  
Zaczynali Państwo jako firma rodzinna. A jak to wygląda teraz? Nadal pozostajemy firmą rodzinną, dzięki czemu proces podejmowania decyzji jest bardzo szybki, a członkami zarządu są właściciele firmy. ...
"Wywiad z Beata Burlińska – Marczuk - Nestle Polska S.A."
Jaka jest misja Państwa firmy? Nestlé już od 150 lat wspiera konsumentów w ich codziennych wyborach żywieniowych. Zgodnie z naszą misją „Jedz smacznie, żyj zdrowo” nieustanie pracujemy nad recepturami, aby dostarczać konsumentom paletę produktów spożywczych i napojów o najlepszym smaku i zawartości składników odżywczych. Z tego powodu Nestlé, jako światowy producent żywności, dba o cały łańcuch dostaw, zaczynając od rolników i dostawców. Dzięki surowcom wysokiej jakości oraz szczegółowym kontrolom i audytom, firma zaspokaja potrzeby konsumentów nie tylko w sferze walorów smakowych swoich produktów, ale także gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Nestlé wspiera konsumentów również w prowadzeniu aktywnego trybu życia poprzez wiele inicjatyw: m.in. jest partnerem akcji Lekkoatletyka dla każdego, organizuje program Nestlé Porusza Polskę i angażuje się w obchody Europejskiego Dnia Sportu.
Firma istnieje od 1866 roku i obecnie jest liderem w swej branży. Jakie były jej pierwsze produkty i dlaczego stanowiły przełom owych czasów? Historia Nestlé rozpoczęła się 150 lat temu, kiedy angielsko – szwajcarska firma Anglo-Swiss Condensed Milk Company otworzyła pierwszą w Europie fabrykę produkującą mleko skondensowane. Rok później, w 1867 roku, Henri Nestlé, asystent aptekarza, zainteresował się przypadkiem niemowlęcia, które nie przyjmowało mleka matki. Nestlé opracował recepturę żywności dla niemowląt o nazwie “Farine Lactée”. Był to niezwykły przełom w dziedzinie żywienia niemowląt, który zapoczątkował 150-letni sukces naszej firmy. Dzisiaj globalna działalność biznesowa Nestlé obejmuje kategorie takie jak: napoje, wody, nabiał, słodycze, karmy dla zwierząt, a nawet produkty do pielęgnacji skóry. Na całym świecie ludzie korzystają z ponad 1 mld porcji produktów Nestlé dziennie, a firma działa w 197 krajach i terytoriach, gdzie kontynuuje swój rozwój. ...