Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Piekarnia Cukiernia Karol Zakryś
przez VIOLA, 2017-05-09 22:38:35
Szef super ! Pensja na czas urlop kiedy chcę i pani menager też w porządku :-)Ja z przyjemnością chodzę do pracy :-)

Polmex Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Bożena Dojnia
przez Andrew, 2017-10-04 10:19:46
Solidny pracodawca. Wymagający, ale uczciwy. Jak robisz robotę, to masz naprawdę dobrze. Stan floty też bardzo dobry!

Piekarnia Familijna
przez Kierowca 35, 2017-10-08 16:59:38
Jak dla mnie Piekarnia Familijna jest dobrą firmą płacą za wypracowane godziny koordynatorki pomogą we wszystkim jeśli chodzi o trasę. Kierownictwo też jest w porządku:-)

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Gabor Vasarhelyi - Wizz Air"
W 2004 roku odbyliście swój pierwszy lot, jednak już w 2003 powstał plan założenia Wizz Air. Skąd ten pomysł? Plan stworzenia Wizz Air powstał w czerwcu 2003 roku, gdy sześciu ludzi posiadających obszerną wiedzę i doświadczenie w branży lotniczej oraz osiągnięcia w innych dziedzinach, postanowiło nawiązać współpracę z Józsefem Varadim, obecnym prezesem firmy. Po zaledwie trzech miesiącach zarejestrowano i uruchomiono firmę Wizz Air.
Jaki był tu główny, decydujący czynnik? Warto tu wymienić dwa czynniki, które miały decydujący wpływ na powstanie linii. Pierwszym z nich był ówczesny rynek linii lotniczych, którego oferta skierowana była tylko do wybranych osób. Celem stało się stworzenie atrakcyjnych cenowo możliwości dla większej ilości osób. Zastosowany model biznesowy sprawił, że podróże lotnicze okazały się być dostępne dla osób, które wcześniej nie korzystały z transportu lotniczego. Kolejnym ważnym elementem był aspekt prawny. W 2004 roku 10 nowych państw dołączyło do Unii Europejskiej, co spowodowało zasadnicze zmiany, zliberalizowało rynek i otworzyło szereg możliwości, które linia Wizz Air miała na celu wykorzystać.   ...
"Wywiad z Anna Jarzębska - Sanofi"
Czym dokładnie zajmuje się Grupa Sanofi? Sanofi to działający na skalę globalną lider sektora farmaceutycznego. Zajmujemy się odkrywaniem, opracowywaniem i upowszechnianiem rozwiązań terapeutycznych, które zaspokajają potrzeby pacjentów. Sanofi rozwija pozycję lidera w siedmiu głównych obszarach.
Jakich? Rozwiązania dla cukrzyków, szczepionki dla ludzi, leki innowacyjne, środki ochrony zdrowia, rynki wschodzące, a także zdrowie zwierząt oraz choroby rzadkie.
Jesteście firmą globalną, notowaną na giełdach w Paryżu i Nowym Jorku. Proszę powiedzieć, w jaki sposób Grupa Sanofi jest obecna w Polsce? W Polsce do naszej grupy należy sześć podmiotów. Są to Sanofi-Aventis Sp. z o.o. – producent leków innowacyjnych i bez recepty, Sanofi Pasteur - największy na świecie producent szczepionek, Zentiva - lider produkcji leków generycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, Nepentes Pharma - uznana spółka działająca w branży dermokosmetycznej, Genzyme - producent leków stosowanych w chorobach rzadkich oraz Merial - światowy lider w branży weterynaryjnej. W naszym kraju, a dokładniej w Rzeszowie zlokalizowana jest jedna z 112 fabryk Grupy Sanofi na świecie. Warto wspomnieć, że w Polsce zatrudniamy ponad 1000 pracowników. Według danych IMS Health Polska, Sanofi zajmuje jedno z wiodących miejsc w krajowym rankingu największych firm farmaceutycznych. ...
"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...