Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Thoni Alutec Sp. z o.o.
przez maniek, 2014-09-01 17:15:00
Pracuje w Thoni Alutec na obrabiarkach CNC nie wiem dlaczego tyle narzekania na firme. nie jest tak zle jak wiekszosc tu pisze zasada jest jedna , że wszedzia trzeba pracowac nikt nie zaplaci ci za darmo . atmosfera jest spoko a to ze komus to przeszkadza to juz jest inna historia.pozdrawiam wszystkich pracujacych w firmie Thoni Alutec

Eurometal S.A.
przez Lily, 2017-02-06 11:44:09
Polecam ,pracuję tam już 6 lat i nie narzekam, a moja kolezanka z pakowni to 12 lat i tez jest zadowolona.

REMET S.A.
przez operator cnc, 2014-10-19 23:05:53
Teraz jest ok , stabilizacja , kiedyś duże wzloty i upadki firmy , płace są ok choć firmę stać na znacznie więcej ale opierają się na tym co dookoła się dzieje .

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Dębicka-Rasiak - AmRest Sp z o.o."
Jesteście międzynarodową firmą zarządzającą sieciami restauracji. Jakie marki wchodzą w skład holdingu AmRest? Zajmujemy się prowadzeniem restauracji szybkiej obsługi oraz casual daning. Pierwszą grupę tworzą marki KFC oraz Burger King, z kolei do drugiej należy Pizza Hut. Mamy też sieć kawiarni Starbucks.      
Jak wygląda struktura państwa firmy w Polsce? Nie jesteśmy jednolitą organizacją. Główna siedziba AmRest znajduje się we Wrocławiu. To właśnie tutaj zlokalizowany jest back-office naszej firmy, czyli działy takie jak, marketing, finanse, IT czy HR, a więc wszystko to, co związane jest ze wsparciem naszych podstawowych brandów. Natomiast jeśli chodzi o nasze restauracje, to są one rozmieszczone w całej Polsce.
Ile ich jest? Łącznie posiadamy 1100 punktów. Najwięcej restauracji ma oczywiście nasza największa marka, czyli KFC. Dodam jeszcze, że w AmRest pracuje obecnie ponad dziesięć tysięcy osób.
Skoro już o pracownikach mowa, to proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma opiera się przede wszystkim na restauracjach i to do nich najczęściej poszukujemy pracowników. Są to rekrutacje masowe dlatego, że w głównej mierze zatrudniamy ludzi młodych, studentów. Poszukujemy osób do pracy w kuchni, na kasie czy kelnerów, a w przypadku Starbucksu, również baristów. ...
"Wywiad z Beata Kołodziejczyk - Kreatywka Sp. z o.o."
Prywatne życie pomysłem na biznes? W Waszym przypadku okazuje się, że tak również można? Kiedy urodził się mój syn w 2003 roku okazało się, że oprócz zajęć na basenie rynek nie oferował żadnych zajęć dla niemowląt i małych dzieci. Pomysł narodził się z potrzeby nauczenia się jak masować dziecko, jak się z nim bawić w sposób kreatywny i jak wspierać jego harmonijny rozwój. Dodatkowo chciałam spotykać się i wymieniać doświadczeniami z mamami, mającymi pociechy w podobnym wieku. Od pomysłu do realizacji minęło kilka miesięcy, a na pierwsze zajęcia zostali zaproszeni okoliczni rodzice z dziećmi. Pomysł się przyjął i w 2005 roku Kreatywka oficjalnie rozpoczęła swoje istnienie.  
Skąd wziął się pomysł na nazwę? Sama nazwa powstała z połączenia kreatywności i pozytywki, czyli pomysłu i muzyki. Jak dotąd z naszych zajęć skorzystało ponad 8.000 dzieci w całej Polsce.  
W jaki sposób realizujecie swoje pomysły na harmonijny rozwój niemowląt i małych dzieci? To przede wszystkim radosne zajęcia oparte na muzyce i ruchu realizowane przez doświadczonych instruktorów. Kreatywne zajęcia z rodzicami, spotkania zastępujące rytmikę, czy zbiór interesujących form animacyjnych gwarantują wspaniałe i niezapomniane spędzenie czasu. Rozwijamy zmysły dziecka poprzez radosną zabawę, co w późniejszych latach istotnie wpływa na umiejętności uczenia się i przyswajania wiedzy. Kształtujemy też postawy społeczne, pomagamy rozwijać umiejętności motoryczne i doskonalić sprawność ruchową maluszków. Spotkania promują pozytywne zachowania w grupie i doskonalą sposoby wyrażania emocji. Dzieci ćwiczą umiejętności mowy, pamięć i koncentrację, a zastosowanie w zajęciach efektu Mozarta pomaga harmonijnie kształtować obie półkule mózgowe.   ...
"Wywiad z Renata Makuszewska - Polska Press Grupa"
Proszę powiedzieć jakie były najważniejsze momenty w ostatnich latach w Polska Press. Polska Press Grupa jest jedną z największych grup mediowych w Polsce i kluczowym graczem na rynku wydawniczym, internetowym  i poligraficznym. Firma jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych w Polsce. W portfolio Grupy znajdują się: dzienniki regionalne – 20 tytułów, tygodniki lokalne – ponad 100 tytułów, miejskie dzienniki bezpłatne, tv guidy, prasa motoryzacyjna, magazyny luksusowe i hobbystyczne, serwisy informacyjne, serwisy moto, serwisy ogłoszeniowe, serwisy hobbystyczne. Prasa oraz produkty internetowe Polska Press Grupy obejmują swoim zasięgiem całe terytorium Polski. Polska Press Grupa zajmuje 10. miejsce w polskim Internecie pod względem liczby realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 01.2015). Sieć 9 drukarni świadczy usługi poligraficzne na światowym poziomie. Firma zatrudnia ponad 3 000 pracowników. Przez ostatnie lata firma przeszła gruntowną przemianę i z wydawnictwa prasowego stała się koncernem medialnym silnie działającym również na rynku Internetu i nowych technologii. Firma wprowadziła strategię dwumedialności redakcji, serwisy internetowe poddawane są zmianom, rozwijane są nowe kompetencje technologiczne Grupy. Firma przeprowadza również akwizycje na rynku internetowym. Jest współwłaścicielem Grupy e-budownictwo.pl, serwisu zakupów grupowych Gruper.pl, a także agregatora informacji o wydarzeniach Coigdzie.pl. W 2013 roku dokonała się jedna w największych transakcji na rynku prasy w Polsce. 20 marca 2013 r., Polska Press podpisała z Mecom Group plc umowę kupna udziałów w spółce Media Regionalne, obejmujących biznes prasowy, internetowy i poligraficzny. Media Regionalne były drugim co do wielkości koncernem medialnym w Polsce obecnym na rynkach regionalnych i lokalnych, posiadającym w swoim portfolio 9 dzienników, 2 płatne i 3 bezpłatne tygodniki, 50 serwisów internetowych, 5 drukarni.  Od września 2014 w skład grupy kapitałowej Polska Press wchodzi spółka Express Media sp. z o.o., która powiększyła portfolio firmy o dwa dzienniki: Express Bydgoski i Nowości - Dziennik Toruński”, 17 tygodników lokalnych oraz drukarnię.  27 lutego 2015 dokonała się fuzja spółek Polskapresse Sp. z o.o. oraz Media Regionalne Sp. z o.o. w wyniku której została zmieniona nazwa spółki na Polska Press Sp. z o.o.  ...