Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez maciekadams, 2016-04-27 10:32:37
bardzo szybko znaleźli dla mnie prace gdy byłem na lodzie w Holandii. Bardzo dobra agencja, polecam ;)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Loranc - Work Express"
Jak wygląda Państwa strategia marketingowa? Jako agencja zatrudnienia promujemy się przede wszystkim poprzez publikowanie ofert pracy. Staramy się, żeby codziennie pojawiały się nowe. Obecnie wprowadziliśmy nowy program rekomendacji - „Bonus Club Polska”. Polega on na tym, że ktoś, kto poleci nam osobę poszukującą pracę ma szansę otrzymać bonus finansowy, jeśli polecony człowiek zostanie zatrudniony i przepracuje z nami minimum miesiąc. Ponadto wykorzystujemy Internet do prowadzenia różnorodnych działań marketingowych. Prowadzimy bloga eksperckiego oraz oficjalne profile na Facebooku oraz na Twitterze. Współpracujemy z mediami, w których często występujemy jako eksperci rynku pracy w Polsce i w Europie.
Czy planują Państwo poszerzenie oferty w najbliższym czasie? Zakładamy dalszy rozwój i poszerzanie oferty na rynkach zagranicznych (Belgia, Francja, Niemcy). Utworzyliśmy również odrębną linię biznesową Work Express People, który zajmuje się usługami doradztwa personalnego.
Najcenniejsze wartości Państwa firmy? Czy jako firma angażujecie się Państwo w dodatkową działalność prospołeczną? Nasze wartości to: wiedza, dialog, uczciwość i pasja. Stawiamy na wiedzę i dzielenie się nią. Zależy nam także, żeby nasi pracownicy mieli pasję i osobiście zaangażowali się w swoje obowiązki. Bezwzględnie egzekwujemy przestrzeganie prawa. Angażujemy się w wiele projektów prospołecznych - od 2009 roku nasi pracownicy jako wolontariusze kwestują w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w kilku miastach Polski. Od 2008 roku organizujemy Mikołajkowe Wieczory Teatralne dla podopiecznych z Domów Dziecka oraz dzieci naszych pracowników. W wynajętym Teatrze im.Jana Dormana w Będzinie dzieciaki biorą udział w spektaklu oraz dostają paczki od Św. Mikołaja. Ponadto włączamy się w działania proekologiczne; zbieramy kartridże i stare telefony dla Fundacji Świętego Mikołaja, a także zużyte baterie dla firmy Reba Organizacja Odzysku. Przeprowadziliśmy też z pomocą Fundacji Jasia Meli, zbiórkę środków na zakup protezy nogi dla człowieka po amputacji. ...
"Wywiad z Katarzyna Dubiel - Vistula Group S.A."
Vistula to uznana marka na polskim rynku. Za Wami stoi przede wszystkim długa tradycja. Zgadza się. Vistula Group S.A. to spółka, która kontynuuje działalność Krakowskich Zakładów Odzieżowych, istniejących od 1948 roku. Wraz z rozwojem i specjalizacją działalności w 1961 roku rozpoczęto produkcję przeznaczoną na sprzedaż eksportową, a w 1966 została podjęta decyzja o zaniechaniu produkcji odzieży damskiej na rzecz ubrań męskich. W 1991 roku Zakłady Przemysłu Odzieżowego „Vistula” zostały przekształcone w jednoosobową spółkę skarbu państwa. Dwa lata później nastąpiła prywatyzacja poprzez sprzedaż akcji w ofercie publicznej. W 1993 roku spółka debiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Po połączeniu w 2006 roku ze spółką Wólczanka S.A. grupa zmieniła nazwę na Vistula&Wólczanka S.A. Następnie w 2008 roku spółka po połączeniu z marką jubilerską W.Kruk zmieniła nazwę na Vistula Group S.A. Obecnie nasza działalność koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi na polskim rynku markami: Vistula, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler. ...
"Wywiad z Marcin Ptak - Zbud Sp. z o.o. Zakład Budowy Urządzeń Dźwignicowych"
Państwa firma istnieje od lat 80. ubiegłego wieku. Jak wyglądały jej początki? Firma powstawała w trudnych czasach z uwagi na sytuacje polityczną i duże przemiany w kraju - z jednej strony brak dostępu do technologii z drugie łatwość znalezienia nisz rynkowych. Początki firmy to głównie działalność związana z usługami i kooperacją, a następnie z produkcją podzespołów pieców gazowych. Obecny kierunek działalności to początek lat dziewięćdziesiątych i pomysł produkcji wciągników ręcznych, który spowodował lawinowy rozwój firmy.
Czy w trakcie istnienia Państwa firmy miał miejsce jakiś przełomowy moment, który wytyczył Wam dalszą drogę? Oczywiście jak przy każdym rozwoju firmy, tak i w historii naszej pojawiają się takie przełomowe momenty. Pierwszy z nich, to wspominamy już pomysł produkcji wciągników ręcznych. Ogromne zainteresowanie i popyt w ówczesnych czasach na tego typu produkty, szczególnie w segmencie górniczym i stoczniowym spowodował, iż wprowadzenie kolejnych produktów było tylko naturalną koleją rzeczy. Z roku na rok rozszerzaliśmy asortyment o wciągarki elektryczne, żurawie, suwnice. Tak naprawdę rozwój tego segmentu trwa do dnia dzisiejszego i na chwilę obecną jesteśmy największym Polskim producentem seryjnie produkowanych wciągników i wciągarek elektrycznych linowych serii THETA, WEL. Wracając jednak do momentów przełomowych, kolejnym przełomem są lata 2004-2005. ...