Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
IQFM ACKERMANN
przez Monika32, 2014-09-04 20:08:55
Witam,
z firmą IQFM współpracuję od kilku miesięcy w charakterze merchandisera przy różnych projektach. W kilku słowach: płacą przyzwoite pieniądze za godzinę serwisu w porównaniu z innymi agencjami - zawsze na czas! Piszą jasne i rzeczowe e-maile, zawsze jest kontakt telefoniczny z pracownikami siedziby, przesyłki dotyczące materiałów promocyjnych przychodzą bardzo szybko. Jeżeli jest się sprawnym i solidnym pracownikiem można dorobić sobie przyzwoite pieniądze do pensji i zdobyć doświadczenie zawodowe. Platforma do wypełniania raportów łatwa i intuicyjna. Polecam!

Bell
przez Bell, 2015-05-27 22:17:39
Witam, ja pracuję jako merchandiser od kilku miesięcy i chwalę sobie pracę a przede wszystkim relacje z przełożoną. Praca ciekawa i dająca dobre przygotowanie na Przedstawiciela Handlowego ;)

Agencja Advanced BTL
przez klaudek, 2015-08-28 12:34:22
Odpowiedź na: [lgr - 2014-05-09 13:06:07]:
Jestem merchandiserem prawie rok, firma godna polecenia pomocna w razie jakichkolwiek problemów, solidna i rzetelna, a pieniądze zawsze na czas ;)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mirek Żurek - MULTIVALVE SP. Z O.O."
Jakie były początki firmy Multivalve? Firma Multivalve powstała w 2005 roku. Początkowo nasz zakład produkcyjny mieścił się w Łambinowicach, a pierwszymi produktami były wstawki montażowe. Z uwagi na rosnący popyt i dynamiczny rozwój firmy, w 2009 roku przenieśliśmy się do nowo wybudowanej hali na teren Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach.
Jakie produkty i usługi Państwo oferują? Jesteśmy polskim producentem armatury przemysłowej, działającym w przemyśle hutniczym, energetycznym, wodnościekowym i wielu innych. Nasze główne produkty to przepustnice, zastawki, wstawki, kompensatory i inne, które są projektowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami klientów z Polski i zagranicy.
  

Mają już Państwo ponad 10 lat doświadczenia na rynku. Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Myślę, że kluczowym momentem dla firmy było wybudowanie nowoczesnej hali wraz z szerokim zapleczem biurowo-socjalnym, co spotęgowało nasze możliwości produkcyjne i rozszerzyło ich zakres oraz poprawiło warunki pracy. Lokalizacja w KSSE Gliwice ułatwiła nam znalezienie dobrze wykształconej i doświadczonej kadry inżynierskiej oraz produkcyjnej. Dała również większe możliwości logistyczne. ...
"Wywiad z Sebastian Starzyński - ABR Sesta"
Jak zmieniła się Państwa firma przez niemal 20 lat obecności na rynku? Sebastian Starzyński: Założyłem firmę jako student trzeciego roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Początkowo zlecałem swoim uczelnianym kolegom wykonywanie spisów cen w sklepach. Obecnie ABR SESTA zatrudnia 40 pracowników etatowych i osiąga obroty ponad 6 mln zł rocznie. Zakres naszych zadań bardzo się poszerzył. Jesteśmy liderem nieuczestniczącej obserwacji wideo, wprowadzamy tak innowacyjne techniki badawcze, jak m.in. Neuromarketing. W tym roku staliśmy się wyłącznym partnerem w Polsce firmy IRI – szóstej największej agencji badania rynku na świecie.
Czy w tym czasie miał miejsce jakiś przełomowy moment, który w największym stopniu wpłynął na rozwój Państwa firmy? W trzecim roku działalności przełomowym momentem było dla nas pozyskanie obsługi firmy Procter & Gamble w obszarze audytów w sklepach. Innym znaczącym sukcesem było okazało się pozyskanie dotacji unijnych na rozwijanie innowacyjnych projektów. Niestety, zbiegło się to ze światowym kryzysem w 2009 roku, przez co firma popadła w kłopoty finansowe. Jednak już od kilku lat ponownie jest rentowna. W tym roku obroty ABR SESTA wzrosły czterokrotnie. Rozpoczął się nowy przełomowy etap związany z partnerstwem z agencją badawczą IRI. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju platformy shopper crowdsourcingowej TakeTask. ...
"Wywiad z Piotr Mazur - Speed Car Sp. z o.o."
Zaczynaliście Państwo od jednej stacji kontroli pojazdów w Lublinie w 2000 roku. Dzisiaj jesteście jedną z największych sieci stacji kontroli pojazdów w Polsce. Co umożliwiło Państwu taki sukces? Na nasz sukces złożyło się wiele czynników. Pierwszym podstawowym było stałe od lat zwiększanie posiadaczy pojazdów, a co za tym idzie i zapotrzebowanie na usługi, które oferujemy. Drugim determinacja i jasno postawiony cel zarządu przedsiębiorstwa, czyli stworzenia sieci ogólnopolskiej. Trzecim celem i chyba najistotniejszym, właściwy dobór kadry. Specyfika branży w której działamy określa niemal wszystkie aspekty naszego funkcjonowania. Ustawodawca w pełni definiuje sposób prowadzenia Stacji Kontroli Pojazdów poprzez warunki lokalowe, wymagania odnośnie kompetencji Diagnostów stanowiących filar naszej działalności, ustaleniu cen naszych usług, kończąc na precyzyjnym zdefiniowaniu zakresu obowiązków pracowników stacji. Przy tak „komfortowych” warunkach mogliśmy skupić się, w naszej ocenie na najistotniejszym czynniku wpływającym na powodzenie, czyli jakością obsługi klienta. Od początku naszej działalności mieliśmy też wiedzę, która jeszcze dziś wielu przedsiębiorcom jest obca. Nastąpiła radykalna zmiana podejścia klientów do usług na stacjach diagnostycznych, dziś rzadko klient przyjeżdża po przysłowiowy stempel w dowodzie rejestracyjnym a raczej oczekuje szczegółowej informacji o stanie technicznym pojazdu podanej w rzeczowy, przystępny i miły sposób. Na tej właśnie wiedzy budowaliśmy sieć i pod tym kontem dobieramy załogę.   ...