IQFM ACKERMANN
przez Monika32, 2014-09-04 20:08:55
Witam,
z firmą IQFM współpracuję od kilku miesięcy w charakterze merchandisera przy różnych projektach. W kilku słowach: płacą przyzwoite pieniądze za godzinę serwisu w porównaniu z innymi agencjami - zawsze na czas! Piszą jasne i rzeczowe e-maile, zawsze jest kontakt telefoniczny z pracownikami siedziby, przesyłki dotyczące materiałów promocyjnych przychodzą bardzo szybko. Jeżeli jest się sprawnym i solidnym pracownikiem można dorobić sobie przyzwoite pieniądze do pensji i zdobyć doświadczenie zawodowe. Platforma do wypełniania raportów łatwa i intuicyjna. Polecam!

Bell
przez Bell, 2015-05-27 22:17:39
Witam, ja pracuję jako merchandiser od kilku miesięcy i chwalę sobie pracę a przede wszystkim relacje z przełożoną. Praca ciekawa i dająca dobre przygotowanie na Przedstawiciela Handlowego ;)

Agencja Advanced BTL
przez klaudek, 2015-08-28 12:34:22
Odpowiedź na: [lgr - 2014-05-09 13:06:07]:
Jestem merchandiserem prawie rok, firma godna polecenia pomocna w razie jakichkolwiek problemów, solidna i rzetelna, a pieniądze zawsze na czas ;)

Wpisy z naszego BLOGA:

Ilu jest bezrobotnych w Rybniku i z jakich form aktywizacji zawodowej mogą oni skorzystać w Powiatowym Urzędzie Pracy? Czy w Rybniku mamy do czynienia  z rynkiem pracodawcy czy pracownika? Bezrobocie w Rybniku i okolicach W całym województwie śląskim w lutym 2017 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,8 proc. W powiecie rybnickim była ona jednak wyższa &...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rybniku 10 kwietnia 2017 roku publikował informację o nowym programie aktywizacji zawodowej. Tym razem jednak oferty pracy w Rybniku i na rynku lokalnym nie były kierowane ogólnie do osób bezrobotnych, ale do osadzonych w zakładzie karnym. Mowa tu o programie „Praca dla więźniów”. Na czym on polega? Program dla osadzonych Niedaleko Ry...
Czytaj więcej >>
Targi w Rybniku
07 lipiec 2017
Targi pracy są imprezą, na której pracownicy i pracodawcy mają szansę na osobiste spotkanie i nawiązanie kontaktu. Osoby poszukujące pracy mogą zapoznać się z najnowszymi ofertami zatrudnienia, bezpośrednio od pracodawców, z urzędów pracy i od różnorodnych organizacji. Targi Pracy w Rybniku mają dokładnie ten sam charakter. O rybnickich targach 15 ...
Czytaj więcej >>
Pracodawcy w Rybniku mają spory problem ze znalezieniem pracowników o odpowiednio wysokich kwalifikacjach – takie właśnie osoby mają największe szanse na atrakcyjne warunki umów. W bardzo trudnej sytuacji znajdują się zatem młodzi ludzie, dla których propozycji zatrudnienia po prostu brakuje. Dlaczego tak się dzieje? Co jest tego przyczyną? Młodzi ...
Czytaj więcej >>
Z oficjalnych danych na temat bezrobocia w Rybniku wynika, iż bez zatrudnienia pozostaje tu ok. 3500 osób. Jak na miasto liczące przeszło 140 tys. mieszkańców nie jest to dużo, niemniej należy pamiętać o tym, iż nie każdy, kto pozostaje bez zatrudnienia, zgłasza się do urzędu pracy. Niemałym problemem – jak zresztą wszędzie – jest też […]...
Czytaj więcej >>
Rynek pracy w Rybniku odznacza się dużą chłonnością i elastycznością, co jest w głównej mierze zasługą położenia miasta oraz prowadzonych działań mających na celu stworzenie warunków przyjaznych inwestycjom – wspomnieć można np. o działającej tu części Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz o Rybnickiej Strefie Aktywności Gospodarczej. Czy...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartosz Adamski - NORMAZET Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Normazet? Jesteśmy firmą z siedzibą we Wrocławiu specjalizującą się w handlu elementami złącznymi. Posiadamy ponad dwadzieścia lat doświadczenia, zdobyliśmy przez ten czas renomę w środowisku, a klienci cenią nasz profesjonalizm i fachowość, gdyż niektórzy nasi pracownicy oraz właściciel są w branży jeszcze dłużej niż istnieje firma i znają tematykę od podszewki, co umożliwia rzetelną i fachową obsługę naszych klientów. O estymie Normazetu świadczy również to, że posiadamy certyfikat ISO, czyli certyfikat jakości i zadowolenia klienta.  
Jakie konkretnie produkty oferujecie klientom? Na naszą ofertę handlową składają się wszelkiego rodzaju wyroby metalowe, że wymienię choćby śruby, nakrętki, wkręty, podkładki, pręty gwintowane, kołki czy gwoździe. Posiadamy też normalia o podwyższonej wytrzymałości oraz mosiężne, miedziane, aluminiowe, nierdzewne, kwasoodporne, powlekane galwanicznie i ogniowo. Praktycznie mamy wszystko, czego potrzeba w dziedzinie metalurgii. Co ważne, jesteśmy w stanie zrealizować prawie każde zamówienie na wyroby nietypowe według rysunków i wzorów oraz różnych form. Prowadzimy dostawę towaru na terenie całej Polski, a nasi klienci cenią u nas szybkość i terminowość realizacji  zamówienia. Istotnym czynnikiem naszej działalności jest również współpraca z największymi i najbardziej uznanymi producentami części złącznych. Dzięki temu mamy dostęp do najlepszych wyrobów wyprodukowanych przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych.   ...
"Wywiad z Marcin Kałużny - PUBLIC PR MARCIN KAŁUŻNY"
Co wchodzi w zakres działalności Public PR? Agencja Kreatywna PUBLIC PR podzielona jest na dwa zespoły. Jeden zajmuje się działaniami public relations tzn. kreowaniem wizerunku firm w mediach i otoczeniu biznesowym, a także rebrandingiem, eventami, akcjami CSR i innymi. Natomiast drugi organizuje Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - największą, najbardziej rozpoznawalną  i najbardziej merytoryczną inicjatywę wspierająca jakość w polskich przedsiębiorstwach. Ponadto reaktywowaliśmy, po latach nieobecności takie wydarzenie jak Europejski Kongres Jakości, którego już dwie edycje odbyły się w Warszawie. Obie zgromadziły po blisko 600 uczestników. Relację można obejrzeć na naszym kanale na youtube.  
Firma istnieje na rynku od 2005 roku. Jak świętowali Państwo swoje 10-lecie? Przypadające w ubiegłym roku 10-lecie firmy było dla nas ważnym wydarzeniem. Zaprosiliśmy z tej okazji do wspólnego świętowania pracowników, partnerów, a także przyjaciół. Chcieliśmy pokazać się od innej niż zwykle strony, i dlatego podzieliliśmy się z gośćmi naszymi pasjami i twórczością pozazawodową. Najbardziej utkwił mi w pamięci profesjonalny pokaz taneczny w wykonaniu syna wraz z partnerką jednego z naszych dyrektorów. Wow! To było niezwykłe. Poza tym okazało się, że mamy w gronie muzyków, blogerów, modelarzy i specjalistów od decoupage. Zdjęcia z imprezy można zobaczyć na naszej stronie internetowej. ...
"Wywiad z Jarosław Główka - SKG S.A."
Firma SKG powstała w 1986 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Ponieważ jesteśmy zorientowani na innowacje, w zasadzie każdy rok działalności przynosił ze sobą dynamiczne zmiany, nowe projekty czy wejście w nowe technologie. Rozmiar spółki sprawia, że jesteśmy w stanie bardzo szybko dostosowywać się do trendów rynkowych, a czujność na nowinki i wykorzystywanie niesztampowych pomysłów zespołu to solidne filary naszej kultury. Kamienie milowe? Z pewnością mogę do nich zaliczyć pomyślne, często nagradzane wdrożenia dużych systemów, które są eksploatowane do tej pory w kraju i poza jego granicami. Jednym z najważniejszych wydarzeń było dołączenie do grupy Asseco i zyskanie solidnego partnera.
W tym roku obchodzą Państwo 30. rocznicę istnienia firmy. Co uznałby Pan za największy sukces w ciągu minionych 3 dekad? Największe znaczenie ma dla mnie fakt, że SKG jest marką rozpoznawalną ze względu na swoją innowacyjność i wysoką jakość rozwiązań. Nasi klienci cenią sobie współpracę z nami i wiążą się z firmą na długie lata. Te trwałe relacje są dla mnie bardzo ważne, podobnie jak trwałe relacje z pracownikami. Cieszę się, że przez trzydzieści lat działalności nie zmieniły się nasze wartości.    ...