IQFM ACKERMANN
przez Monika32, 2014-09-04 20:08:55
Witam,
z firmą IQFM współpracuję od kilku miesięcy w charakterze merchandisera przy różnych projektach. W kilku słowach: płacą przyzwoite pieniądze za godzinę serwisu w porównaniu z innymi agencjami - zawsze na czas! Piszą jasne i rzeczowe e-maile, zawsze jest kontakt telefoniczny z pracownikami siedziby, przesyłki dotyczące materiałów promocyjnych przychodzą bardzo szybko. Jeżeli jest się sprawnym i solidnym pracownikiem można dorobić sobie przyzwoite pieniądze do pensji i zdobyć doświadczenie zawodowe. Platforma do wypełniania raportów łatwa i intuicyjna. Polecam!

Bell
przez Bell, 2015-05-27 22:17:39
Witam, ja pracuję jako merchandiser od kilku miesięcy i chwalę sobie pracę a przede wszystkim relacje z przełożoną. Praca ciekawa i dająca dobre przygotowanie na Przedstawiciela Handlowego ;)

Agencja Advanced BTL
przez klaudek, 2015-08-28 12:34:22
Odpowiedź na: [lgr - 2014-05-09 13:06:07]:
Jestem merchandiserem prawie rok, firma godna polecenia pomocna w razie jakichkolwiek problemów, solidna i rzetelna, a pieniądze zawsze na czas ;)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Skurski - NOTUS Doradcy Finansowi"
Notus Doradcy Finansowi to firma, która na polskim rynku doradztwa finansowego powstała jako jedna z pierwszych. Jakie były początki firmy? Tak, to prawda, byliśmy jedną z pierwszych firm. Notus Doradcy Finansowi powstał w 2004 roku z inicjatywy pięciu osób, które do tej pory zarządzają firmą. Z małego przedsiębiorstwa zatrudniającego pięciu pracowników, firma urosła do jednej z największych, ogólnopolskich firm doradztwa finansowego. Obecnie mamy ponad 30 oddziałów i prawie 100 placówek partnerskich w całej Polsce. Wszystkie nasze działania planujemy tak, aby zarówno nasi pracownicy, partnerzy i klienci biznesowi czuli, że współpraca z nami, to dobry kierunek.
Na jakich filarach opieracię swoją działalność? Swoją biznesową działalność opieramy przede wszystkim na takich wartościach, jak profesjonalizm, zaufanie, wysoka jakość obsługi. Stawiamy na relacje i zaufanie zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz – w podejściu do klienta, bowiem od samego początku w Notus Doradcy Finansowi zadowolenie klienta jest najważniejsze.
Czym dokładnie zajmuje się firma? Zajmujemy się doradztwem finansowym, a dokładniej wsparciem naszych klientów, zarówno indywidualnych, jak i firmowych w wyborze odpowiednich ofert produktów finansowych. W naszej ofercie mamy całą paletę produktów, od kredytów hipotecznych i gotówkowych, poprzez ubezpieczenia do różnego rodzaju form oszczędzania i inwestycji. Na trudnym rynku finansowym, nasze usługi są szczególnie pożądane, ponieważ mnogość ofert, nomenklatura bankowa, złożoność samych produktów nie sprzyjają w wyborze odpowiednich rozwiązań. Dlatego osoby, które nie mają czasu na bieganie po bankach lub po prostu wolą zdać się na wiedzę i doświadczenie eksperta, wybierają wsparcie naszych doradców finansowych, którzy oferują pełną pomoc w znalezieniu najbardziej optymalnej oferty, spełniającej wymagania klientów. ...
"Wywiad z Agnieszka Chmiel - Hager Polo sp. z o.o."
Jaki jest profil Państwa firmy? Hager Group jest wiodącym dostawcą rozwiązań i usług związanych z instalacjami elektrycznymi w budynkach mieszkalnych, handlowych i przemysłowych. W trosce o rozwój i produkcję tych rozwiązań, Hager Group polega na zespole sprawdzonych specjalistów. Marka Hager stanowi główny trzon działalności firmy i obejmuje produkty od tych do rozdziału energii, poprzez systemy prowadzenia przewodów, do automatyki budynku i osprzętu instalacyjnego. Inne marki Grupy Hager to Berker, Daitem i Diagral oraz Efen i Elcom. Pozwala to Grupie łączyć umiejętności potrzebne do rozwijania innowacyjnych produktów, systemów i usług wymaganych przy automatyce budynku. Wraz z konsumentami z przemysłu i handlu elektrycznego, Hager Group pracuje nad przyszłościowymi zagadnieniami takimi jak elektromobilność, nowoczesne technologie w służbie osobom starszym, gdzie automatyka budynku ułatwia życie codzienne zarówno im, jak i osobom wymagającym opieki. Firma pracuje też nad stworzeniem sieci energooszczędnych domów, które zapewnią większy komfort przy niższym zużyciu energii. Połączenie tych technologii stanowi rozdzielnica, produkt, któremu firma zawdzięcza swój rozwój.     ...
"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...