Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
IQFM ACKERMANN
przez Monika32, 2014-09-04 20:08:55
Witam,
z firmą IQFM współpracuję od kilku miesięcy w charakterze merchandisera przy różnych projektach. W kilku słowach: płacą przyzwoite pieniądze za godzinę serwisu w porównaniu z innymi agencjami - zawsze na czas! Piszą jasne i rzeczowe e-maile, zawsze jest kontakt telefoniczny z pracownikami siedziby, przesyłki dotyczące materiałów promocyjnych przychodzą bardzo szybko. Jeżeli jest się sprawnym i solidnym pracownikiem można dorobić sobie przyzwoite pieniądze do pensji i zdobyć doświadczenie zawodowe. Platforma do wypełniania raportów łatwa i intuicyjna. Polecam!

Bell
przez Bell, 2015-05-27 22:17:39
Witam, ja pracuję jako merchandiser od kilku miesięcy i chwalę sobie pracę a przede wszystkim relacje z przełożoną. Praca ciekawa i dająca dobre przygotowanie na Przedstawiciela Handlowego ;)

Agencja Advanced BTL
przez klaudek, 2015-08-28 12:34:22
Odpowiedź na: [lgr - 2014-05-09 13:06:07]:
Jestem merchandiserem prawie rok, firma godna polecenia pomocna w razie jakichkolwiek problemów, solidna i rzetelna, a pieniądze zawsze na czas ;)

Wpisy z naszego BLOGA:

Z początkiem wiosny 2017 roku Uniwersytet Warmińsko-Mazurski otworzył swoje podwoje dla odwiedzających młodych ludzi, którzy są wstępnie zainteresowani podjęciem dalszego kształcenia w tym miejscu. Uczelnia zaznacza, że nawet 99 proc. wszystkich studentów, którzy kończą studia na UWM w Olsztynie, znajduje pracę. Dzień Otwarty na UWM To już tradycja...
Czytaj więcej >>
W Olsztynie oraz w okolicznych miejscowościach działa Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna, w skrócie WMSSE. Obecnie planowane są w niej liczne inwestycje, dzięki którym w Olsztynie i w całej strefie powstaną nowe miejsca pracy dla pracowników. Nakłady inwestycyjne w 2017 roku Szacuje się, że nakłady inwestycyjne firm, które w I kwartale...
Czytaj więcej >>
Olsztyńskie Targi Pracy
05 lipiec 2017
Targi pracy odbywają się na wiosnę w wielu miastach w całej Polsce. Olsztyn nie jest tutaj wyjątkiem. Olsztyńskie Targi Pracy miały miejsce 11 kwietnia 2017 roku w Zespole Szkół Budowlanych w Olsztynie. O targach Data organizacji Olsztyńskich Targów Pracy zbiegłą się ze Światowym Dniem Walki z Bezrobociem. Była to idealna okazja na takie wydarzenie...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy są młode osoby do 30 roku życia. Problemy ze znalezieniem zatrudnienia mają z wielu powodów. W Olsztynie również takich ludzi nie brakuje – a co więcej, stanowią oni całkiem pokaźne grono. Bardzo niepokojące jest to, że spora część z nich nie chce pracować. Dlaczego? […]...
Czytaj więcej >>
Badania potwierdzają, iż Olsztyn to jedno z najlepszych miejsc do mieszkania w kraju. Pomimo tego coraz więcej osób decyduje się na przeprowadzkę do innych ośrodków miejskich. Z raportów opracowanych przez GUS wynika, iż do 2050 r. liczba mieszkańców Olsztyna zmniejszy się o ok. 25 tys. Dużym problemem jest exodus młodych ludzi. Czy są szanse na [&...
Czytaj więcej >>
Olsztyn jest stolicą województwa warmińsko-mazurskiego. Miasto liczy ok. 140 tys. mieszkańców. Jest ważnym ośrodkiem przemysłu oponiarskiego, drzewnego, meblarskiego, spożywczego, odzieżowego oraz poligraficznego. Ponadto istotną rolę w kontekście jego rozwoju odgrywa turystyka, co z kolei przekłada się na zapotrzebowanie na przedstawicieli określo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Suska - Energomix Sp. z o.o."
Początki firmy Energomix to 2010 rok. Jak przez ostanie lata rozwinęła się firma? Tworząc spółkę Energomix, chcieliśmy zapewnić naszym Klientom rozwiązania z zakresu zarządzania kosztami energii świadczone według najwyższych standardów profesjonalizmu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów branżowych oraz szeroką i wykwalifikowaną sieć handlową, dzięki czemu stale rozwijamy się na terenie całej Polski. Posiadamy relacje z większością dostawców energii działających na rynku klientów końcowych. W 2014 roku zawarliśmy strategiczny alians z Alfa Energy Ltd. Jako jedyni w Polsce zostaliśmy wybrani na eksperta energetycznego wspierającego Bank Światowy w przygotowaniu raportu Doing Business 2014 i 2015. Otrzymaliśmy też datację ze środków Unii Europejskiej na rozwój systemu B2B i wiele nagród potwierdzających nasze osiągnięcia. Uruchomiliśmy także kilka innowacyjnych serwisów internetowych (wspolnaenergia.pl, samenergia.pl oraz ofertyenergetyczne.pl). Przez tych kilka lat udało nam się bardzo dużo osiągnąć.
Od 2007 roku klienci mają prawo wyboru dostawcy energii. Jak wygląda świadomość firm i indywidualnych klientów w tym zakresie? Na początku świadomość możliwości zmiany sprzedawcy energii zarówno wśród przedsiębiorstw jak i odbiorców indywidualnych była niewielka. Co roku wzrasta jednak wiedza w tym zakresie i coraz więcej osób świadomie dokonuje zmiany sprzedawcy prądu i gazu ziemnego. Coraz więcej firm szuka także sposobów na zmniejszenie zapotrzebowania na energię. ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...
"Wywiad z Natalia Gałczyńska - Headhunters Sp. z o.o."
HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki? Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sprawę, że jest to czas, w którym jesteśmy w stanie efektywnie konkurować z innymi agencjami rekrutacyjnymi. Zbudowaliśmy zespół składający się z osób doświadczonych w branży zarządzania zasobami ludzkimi i znających lokalny rynek pracy. Dzięki temu możemy do dziś pochwalić się zaangażowanym składem „łowców głów”.
Posiadają Państwo 4 oddziały w Polsce. Gdzie są one zlokalizowane? Czy w przyszłości planują Państwo otwarcie kolejnych placówek? Już po kilku miesiącach działalności szczecińskiej centrali otworzyliśmy kolejne oddziały. Najpierw w Poznaniu, później w Gdańsku i Katowicach. Wszystkie nasze filie współpracują ze sobą, dzięki czemu  jesteśmy w stanie znaleźć najlepszych kandydatów na terenie całej Polski. Na razie nie planujemy otwarcia kolejnego oddziału, ale nie wykluczone, że w przyszłości tak się nie stanie.  ...