Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
IQFM ACKERMANN
przez Monika32, 2014-09-04 20:08:55
Witam,
z firmą IQFM współpracuję od kilku miesięcy w charakterze merchandisera przy różnych projektach. W kilku słowach: płacą przyzwoite pieniądze za godzinę serwisu w porównaniu z innymi agencjami - zawsze na czas! Piszą jasne i rzeczowe e-maile, zawsze jest kontakt telefoniczny z pracownikami siedziby, przesyłki dotyczące materiałów promocyjnych przychodzą bardzo szybko. Jeżeli jest się sprawnym i solidnym pracownikiem można dorobić sobie przyzwoite pieniądze do pensji i zdobyć doświadczenie zawodowe. Platforma do wypełniania raportów łatwa i intuicyjna. Polecam!

Bell
przez Bell, 2015-05-27 22:17:39
Witam, ja pracuję jako merchandiser od kilku miesięcy i chwalę sobie pracę a przede wszystkim relacje z przełożoną. Praca ciekawa i dająca dobre przygotowanie na Przedstawiciela Handlowego ;)

Agencja Advanced BTL
przez klaudek, 2015-08-28 12:34:22
Odpowiedź na: [lgr - 2014-05-09 13:06:07]:
Jestem merchandiserem prawie rok, firma godna polecenia pomocna w razie jakichkolwiek problemów, solidna i rzetelna, a pieniądze zawsze na czas ;)

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

70 nowych miejsc pracy w Gdańsku
18 październik 2017
Gdańskie Usługi Komunalne są nową miejską spółką w Gdańsku, która została powołana do życia w celu zlecania jej zamówień „in-house”. Dzięki niej w mieście pojawi się nawet 70 nowych miejsc pracy. Zamówienia „in-house” Pojęcie prawne zamówienia „in-house” zostało wykształcone w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i dotyczy ono ...
Czytaj więcej >>
3,7 proc. – tyle właśnie wynosi rejestrowane bezrobocie w Gdańsku. Jest to powód do zadowolenia, ponieważ w Polsce nie ma zbyt wielu miast ze wskaźnikiem bezrobocia poniżej 5 proc. Czy to oznacza, że rynek pracy w Gdańsku nie musi stawiać czoła poważnym wyzwaniom? Nic bardziej mylnego – dowodzi tego m.in. sytuacja w tutejszym sektorze produkcji. [&...
Czytaj więcej >>
Jedną z najpopularniejszych form przeciwdziałania bezrobocia w Gdańsku jest zachęcanie osób pozostających bez zatrudnienia do uruchamiania własnej działalności biznesowej. O powodzeniu takiego przedsięwzięcia decyduje szereg rozmaitych czynników, zaś jedną z najbardziej palących kwestii jest pozyskanie środków na rozruch firmy. Gdańsk – dynamicznie...
Czytaj więcej >>
Jakie są moje szanse na rynku pracy? Czy po studiach nie będę mieć problemów ze znalezieniem zatrudnienia? Są to pytania, które zadaje sobie większość absolwentów. Troska o przyszłość jest jak najbardziej uzasadniona – zwłaszcza że młodzi ludzie do 30 roku życia często mają trudności ze zdobyciem wymarzonego etatu. Na przeszkodzie staje głównie bra...
Czytaj więcej >>
W kwietniu 2017 roku minął rok od momentu uruchomienia w Polsce programu „Praca dla więźniów”. W Gdańsku zdecydowano się podsumować dotychczasowe osiągnięcia programowe. Dzięki realizowanym działaniom stworzono wiele nowych miejsc pracy i aktywizowano do 45 proc. osadzonych. Na czym polega program „Praca dla więźniów”? Program „Praca dla więźniów” ...
Czytaj więcej >>
Program „Wypracuj przyszłość” jest realizowany przez gdański magistrat i obejmuje pomoc dla młodzieży z miasta i całego regionu w znajdowaniu stażów, które staną się przepustką do podjęcia w przyszłości stałej pracy. Na czym on polega i na co właściwie mogą liczyć młodzi ludzie szukający pracy w Gdańsku? O programie „Wypracuj przyszłość” Już drugi ...
Czytaj więcej >>
W Gdańsku mamy do czynienia z rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w ciągu roku (od lutego 2016 roku do lutego 2017 roku) stopa bezrobocia spadła z 4 proc. do 3,6. Niemniej wciąż magistrat prowadzi działania, które mają na celu aktywizację zawodową osób znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji ...
Czytaj więcej >>
W Gdańsku poziom bezrobocia rejestrowanego według Głównego Urzędu Statystycznego wynosił pod koniec 2016 roku 3,6 proc., podczas gdy przed rokiem – 4 proc. Wyraźnie widać, że maleje odsetek osób pozostających bez pracy. Pojawia się jednocześnie problem z deficytem zatrudnieniowym po stronie pracodawców. Oferty pracy w Gdańsku i w Gdyni czekaj...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery to inicjatywa z 20-letnim doświadczeniem. Pod tym hasłem odbywają się największe targi pracy, praktyk i staży w Polsce, adresowane do studentów i absolwentów wyższych uczelni. Organizatorem targów jest AIESEC Polska. 1 marca 2017 roku te specyficzne Targi pracy odbyły się w Gdańsku. O Dniach Kariery Studenci i absolwenci znajdują się w ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Błaszczyk – Tubisz - Planika Sp. z o.o."
"Wywiad z Pracownicy firmy - Planika Sp. z o.o."
Jakie były przełomowe momenty w Państwa historii? Myślę że takim przełomowym momentem w naszej historii był rok 2009, kiedy wyprodukowaliśmy kominek Fire Line wyposażony w elektroniczny system bezpieczeństwa. To był krok milowy, który zapoczątkował szybki rozwój naszej oferty. Niedługo później, bo 2010 roku, opatentowaliśmy Fire Line Automatic – pierwszy w pełni automatyczny produkt, który pozwala na obsługę za pomocą pilota, urządzeń mobilnych oraz może zostać zintegrowany z dowolnym systemem Inteligentnego Domu. W tym samym roku wprowadziliśmy również wykorzystującą wysoce chłonne włókna ceramiczne technologię Commerce. Od tego momentu Planika zaczęła podbijać kolejne rynki i zajmować wiodącą pozycję w branży kominkowej. Fakt ten potwierdza zdobyta niedawno prestiżowa nagroda Lidera Eksportu.   
Coraz częściej znajome nam wszystkim rozwiązania zostają odmienione za pomocą technologii. Co umożliwia integracja Państwa produktów z urządzeniami mobilnymi? Przez WiFi nasze biokominki łączą się z dedykowaną im stroną tzw. managerem. Za jego pomocą można kontrolować wiele kominków jednocześnie nie ruszając się z miejsca. Manager umożliwia nie tylko ich uruchomienie i zgaszenie, ale też regulację wysokości płomienia (w zależności od np. pożądanego nastroju). Dodatkowo użytkownik ma pełną kontrolę nad całkowitym czasem palenia. Z kolei zgodność z systemami Smart Home przejawia się obecnością dedykowanego zestawu złącz, które również dają możliwość włączenia do systemu kilku urządzeń jednocześnie. Co więcej, dzięki centralnemu systemowi Smart Home (na naszym tablecie, komputerze czy smartfonie) użytkownik zyskuje możliwość automatyzacji pracy biokominka. Może zaprogramować go na przykład tak, aby zaraz po przyjściu do domu witała go salwa żywych płomieni. Smart Home to również oszczędność energii - urządzenia aktywowane są tylko wtedy, kiedy potrzebuje tego użytkownik. Podsumowując integracja biokominków Planiki z urządzeniami mobilnymi to przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo użytkowania, automatyzacja pracy, pełna kontrola nad czasem spalania oraz ograniczone zużycie energii czy paliwa. ...
"Wywiad z Dawid Borycka - CRUSAR"
"Wywiad z Magdalena Nowak - CRUSAR"
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest wyróżnianie się wśród konkurencji pasją, jakością i innowacyjnością. Chcemy być miejscem pracy, które jest inspirujące i przyjazne oraz budowane przez zaangażowanie, rozwój i partnerską współpracę. Naszą wizją jest bycie rozpoznawalną marką dostarczającą kompleksowe usługi logistyczne. Poprzez wysokie kompetencje naszego zespołu chcemy wyprzedzać oczekiwania rynku i dążyć do perfekcji. Kluczowe wartości firmy CRUSAR: 1. Właściwy stosunek do drugiego człowieka Dziel się swoim zdaniem i bądź otwarty na opinie innych. Postępuj uczciwie, rzetelnie przedstawiaj fakty, nie pozostawiaj miejsca na domysły. Traktuj innych życzliwie i z należytym szacunkiem. 2. Zaangażowanie Traktuj sukces firmy jako efekt naszej wspólnej pracy. Poprzez zaangażowanie, inicjatywę oraz odpowiedzialne działanie kształtuj naszą organizację. Podejmuj kroki przybliżające nas do osiągnięcia założonych celów.   3. Organizacja pracy Zwracaj uwagę na dokładność wykonywanej pracy. Podejdź do niej profesjonalnie. Koncentruj się na rzeczach przynoszących wartość - nie trać energii na zbędne czynności. Unikaj marnotrawstwa. Dbaj o porządek w miejscu pracy. Stosuj się do procedur, które organizują naszą pracę i pozwalają nam na dostarczenie powtarzalnego produktu najwyższej jakości. 4. Rozwój Traktuj pracę jako drogę do samorealizacji i rozwijana swoich pasji oraz zainteresowań. Otwórz się na zmiany. Dąż do doskonalenia swoich umiejętności i bądź inspiracją dla innych. 5. Współpraca Buduj trwałe więzi z partnerami biznesowymi i współpracownikami oparte na naszych wartościach. Nie przedkładaj chwilowego zysku nad długoterminowe relacje z klientem. Stawiaj na pracę zespołową i przejrzystą komunikację. ...
"Wywiad z Sebastian Starzyński - ABR Sesta"
Jak zmieniła się Państwa firma przez niemal 20 lat obecności na rynku? Sebastian Starzyński: Założyłem firmę jako student trzeciego roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Początkowo zlecałem swoim uczelnianym kolegom wykonywanie spisów cen w sklepach. Obecnie ABR SESTA zatrudnia 40 pracowników etatowych i osiąga obroty ponad 6 mln zł rocznie. Zakres naszych zadań bardzo się poszerzył. Jesteśmy liderem nieuczestniczącej obserwacji wideo, wprowadzamy tak innowacyjne techniki badawcze, jak m.in. Neuromarketing. W tym roku staliśmy się wyłącznym partnerem w Polsce firmy IRI – szóstej największej agencji badania rynku na świecie.
Czy w tym czasie miał miejsce jakiś przełomowy moment, który w największym stopniu wpłynął na rozwój Państwa firmy? W trzecim roku działalności przełomowym momentem było dla nas pozyskanie obsługi firmy Procter & Gamble w obszarze audytów w sklepach. Innym znaczącym sukcesem było okazało się pozyskanie dotacji unijnych na rozwijanie innowacyjnych projektów. Niestety, zbiegło się to ze światowym kryzysem w 2009 roku, przez co firma popadła w kłopoty finansowe. Jednak już od kilku lat ponownie jest rentowna. W tym roku obroty ABR SESTA wzrosły czterokrotnie. Rozpoczął się nowy przełomowy etap związany z partnerstwem z agencją badawczą IRI. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju platformy shopper crowdsourcingowej TakeTask. ...