IQFM ACKERMANN
przez Monika32, 2014-09-04 20:08:55
Witam,
z firmą IQFM współpracuję od kilku miesięcy w charakterze merchandisera przy różnych projektach. W kilku słowach: płacą przyzwoite pieniądze za godzinę serwisu w porównaniu z innymi agencjami - zawsze na czas! Piszą jasne i rzeczowe e-maile, zawsze jest kontakt telefoniczny z pracownikami siedziby, przesyłki dotyczące materiałów promocyjnych przychodzą bardzo szybko. Jeżeli jest się sprawnym i solidnym pracownikiem można dorobić sobie przyzwoite pieniądze do pensji i zdobyć doświadczenie zawodowe. Platforma do wypełniania raportów łatwa i intuicyjna. Polecam!

Bell
przez Bell, 2015-05-27 22:17:39
Witam, ja pracuję jako merchandiser od kilku miesięcy i chwalę sobie pracę a przede wszystkim relacje z przełożoną. Praca ciekawa i dająca dobre przygotowanie na Przedstawiciela Handlowego ;)

Agencja Advanced BTL
przez klaudek, 2015-08-28 12:34:22
Odpowiedź na: [lgr - 2014-05-09 13:06:07]:
Jestem merchandiserem prawie rok, firma godna polecenia pomocna w razie jakichkolwiek problemów, solidna i rzetelna, a pieniądze zawsze na czas ;)

Wpisy z naszego BLOGA:

Walka bezrobociem to dla bydgoskich władz jeden z priorytetowych celów. Sytuacja co prawda uległa znaczącej poprawie, ale to nie oznacza, że uporano się ze wszystkimi problemami. W kwestiach związanych z bezrobociem wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia – najważniejsze jest to, by nie dopuścić do wyraźnego wzrostu liczby osób rejestrujących się w p...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy może dotknąć każdego – i to z wielu powodów. Znalezienie nowej posady jest zwykle sporym wyzwaniem wymagającym niemałej cierpliwości i determinacji. Specjaliści z Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy radzą, aby w takiej sytuacji nie zwlekać zbyt długo z rejestracją w pośredniaku. Tego typu instytucje dysponują bowiem wieloma instrumen...
Czytaj więcej >>
O sukcesie osoby poszukującej pracy decyduje wiele czynników. Istotną rolę w tym kontekście odgrywa wykształcenie – trendy w tym zakresie uległy licznym zmianom na przestrzeni wielu ostatnich lat. Obecnie coraz większe szanse na rynku pracy mają absolwenci szkół zawodowych – widać to również i w Bydgoszczy, gdzie spore jest zapotrzebowanie na lakie...
Czytaj więcej >>
Jedną z branż zgłaszającą największe zapotrzebowanie na fachowców jest w Bydgoszczy branża IT. Doświadczeni specjaliści z odpowiednio wysokimi kwalifikacjami mogą liczyć na bardzo ciekawe propozycje zatrudnienia wiążące się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Warto zatem skorzystać z rozwiązań mających na celu  zdobycie lub wzmocnienie kompetencji ...
Czytaj więcej >>
Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce to nie lada wyzwanie. W najtrudniejszej sytuacji są przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw – wiele takich firm upada w przeciągu pierwszego roku funkcjonowania, za co odpowiedzialność ponoszą zbyt duże zobowiązania finansowe. Nie bez powodu zatem w Bydgoszczy prowadzone są działania ...
Czytaj więcej >>
Sytuacja kobiet na rynku pracy jest szczególnie trudna – wpływ na taki stan rzeczy ma wiele czynników ze szczególnym naciskiem na obowiązki związane z rodzicielstwem. Również i Bydgoszcz, gdzie bezrobocie jest niskie, nie odstaje pod tym względem od reszty kraju. Tak jak wszędzie, tak i tutaj ogromnego znaczenia nabierają działania mające na celu z...
Czytaj więcej >>
W wielu profesjach w Bydgoszczy brakuje rąk do pracy, dlatego pracodawcy dokładają wszelkich starań do tego, aby jak najbardziej uatrakcyjnić swoje oferty pracy. Sytuacji firm w regionie nie poprawia malejące bezrobocie. Sytuacja na rynku pracy w Bydgoszczy W III kwartale 2016 roku bezrobocie w Bydgoszczy spadło poniżej granicy 5 proc.  Zgodnie z d...
Czytaj więcej >>
Zatrudnienie w bydgoskich zakładach pracy znajduje wiele tysięcy pracowników różnych profesji. W 2016 roku sukcesywnie malało w mieście bezrobocie, a w 2017 roku według prognoz ekspertów będzie podobnie. Jakie oferty pracy w Bydgoszczy będą pojawiały się w kolejnych miesiącach bieżącego roku? Barometr zawodów w Bydgoszczy Powiatowy Urząd Pracy w By...
Czytaj więcej >>
Bydgoszcz jest największym ośrodkiem miejskim w województwie kujawsko-pomorskim. Na jakie zarobki mogą liczyć przedstawiciele różnych profesji w mieście i okolicach? Przeciętne zarobki w Bydgoszczy i w regionie Serwis moja-pensja.pl informuje, że średnie zarobki w Bydgoszczy kształtują się na poziomie 3186 zł brutto, czyli są wyższe o około 9 proc....
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Żurowska- Wrzesińska - Altom Sp. z o.o. Sp.k."
Jak opisałaby Pani firmę Altom w trzech zdaniach? Firma Altom to przedsiębiorstwo działające na polskim i europejskim rynku od 25 lat. To lider jeśli chodzi o nowoczesne, innowacyjne rozwiązania dla kuchni i domu. Altom to jakość i doświadczenie zdobyte przez wiele lat rozmów z naszymi klientami oraz partnerami. 
Jesteście jednym z największych ogólnopolskich dostawców artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia domu. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Wyróżników jest co najmniej kilka – przede wszystkim stawiamy na jakość i estetykę naszych produktów, stąd też nasze motto: Chcemy by piękno zagościło w każdym domu. Poza tym w naszej ofercie znaleźć można marki uznanych producentów europejskich, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju. Innym istotnym wyróżnikiem – jest własne studio projektowe – Altom Design Studio, w którym tworzymy unikatowe, autorskie kolekcje i dekoracje obejmujące porcelanę, tekstylia, naczynia czy dodatki. Warto również zaznaczyć, że jako jedyny dystrybutor w kraju – stworzyliśmy od podstaw pełen, kompletny fason porcelany o nazwie MariaPaula, który jest odpowiedzią na współczesne potrzeby naszych klientów. MariaPaula to najwyższa jakość i precyzja wykonania – produkujemy ją w znanych w Polsce i Europie fabrykach porcelany Ćmielów & Chodzież oraz w fabryce Karolina.  ...
"Wywiad z Arkadiusz Wróblewski - IQFM ACKERMANN"
Wasza działalność nie skupia się na jednej branży. Kto potrzebuje usług oferowanych przez IQFM? Pracujemy dla firm z przeróżnych branż: od telekomunikacji, poprzez consumer electronic, DIY, aż po FMCG. Pracujemy także dla sieci sklepów. Nasi klienci to firmy, które prowadzą sprzedaż w stacjonarnych sklepach lub punktach usługowych i chcą tą sprzedaż wspierać, zwiększać.
Co należy do Waszych podstawowych zadań? Zajmujemy się wszelkimi działaniami, które wspierają i zwiększają sprzedaż, a dzieją się w punktach sprzedaży i wokół nich. Jest to na przykład wykorzystanie sił ludzkich w terenie. Wspomnę chociażby o audytach, logistyce i instalacjach, zespołach sprzedażowych, merchandisingu, sprzedawcach, zespołach promotorów i hostess, na ankieterach oraz inwentaryzacji kończąc. Do naszych zadań należy również prowadzenie konkursów, loterii, a także programów aktywacyjnych i motywacyjnych.

Jesteście kombinacją polsko-brytyjskiej myśli biznesowej? Poniekąd tak. Można powiedzieć, że nasza firma miała kilka początków. IQFM powstała w 2004 jako podmiot prawny, ale już wcześniej bo od 1996 roku Paul Bailey, który ją założył tworzył w Polsce rynek field marketingu. Paul przyjechał do naszego kraju, aby uruchomić projekt dla agencji field marketingowej z Wielkiej Brytanii, dla której wówczas pracował. Polska mu się spodobała. Bardzo szybko dostrzegł możliwości jakie tu się otwierają i dlatego został do dzisiaj. Z kolei firma Ackermann została założona przeze mnie w 1999 roku i była pierwszą i chyba do dzisiaj jedyną agencją promocyjną, która działała w systemie franchisingowym. W roku 2010 połączyliśmy siły i stworzyliśmy IQFM Ackermann. ...
"Wywiad z Paweł Czepan - Zortrax S.A."
Zortrax to stosunkowo młoda firma. Jak prezentowały się Państwa początki? Zortrax został założony przez Rafała Tomasiaka i Marcina Olchanowskiego, którzy dostrzegli, że na rynku brakuje profesjonalnych i niezawodnych drukarek 3D, gotowych do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka. Wspólnie zaprojektowali Zortrax M200, niezawodne urządzenie dostarczające wydruki 3D w profesjonalnej jakości, nad którym prace trwały od 2011 r. W 2013 r. pozyskano 180 tys. dolarów na sfinansowanie produkcji urządzenia w serwisie crowdfundingowym Kickstarter – był to pierwszy polski projekt na tej platformie zakończony sukcesem, a inicjatywę tę wsparło ponad 140 osób z całego świata. Tak duży sukces pociągnął za sobą również zainteresowanie mediów i branży druku 3D. W grudniu 2013 r. oficjalnie zarejestrowano Zortrax Sp. z o.o.
Są Państwo jednym z wiodących producentów profesjonalnych rozwiązań druku 3D dla biznesu. Jakie wydarzenie w Waszej historii było przełomowym, co pomogło Wam osiągnąć obecną pozycję? Było kilka takich wydarzeń w historii Zortrax. Pierwszym i chyba najważniejszym było wspomniane pozyskanie środków na produkcję z crowdfundingu. Ponieważ Zortrax M200 jest produktem, który broni się sam i znajduje uznanie w testach profesjonalnych użytkowników, zarówno w Polsce jak i za granicą, to rynkowa premiera pozwoliła nam osiągać dalsze sukcesy. W 2014 r. wyemitowaliśmy serię obligacji prywatnych oraz publicznych, a także otworzyliśmy nasz pierwszy salon druku 3D – Zortrax Store. To miejsce, w którym nie tylko sprzedajemy drukarki 3D, ale również edukujemy na temat tego, czym jest druk 3D – odbywają się tam m.in. wykłady dla studentów partnerskich uczelni. Kolejne ważne kroki to przekształcenie Zortrax w spółkę akcyjną w 2015 r. oraz premiera naszej nowej drukarki 3D – Zortrax M300 – która odbyła się w tym roku. ...