Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Lisiecki - Lisiecki Kadry Konsultacje"
Lisiecki Kadry Konsultacje to firma z wieloletnim doświadczeniem. Jakie były początki Państwa działalności? LKK powstała jako suma intensywnych doświadczeń kilkunastu lat w międzynarodowej instytucji. Duża wiedza praktyczna i teoretyczna pozwoliła nam zdobyć zaufanie klientów i z sukcesami prowadzić naszą działalność.
Leasing, kadry, konsultacje to Państwa domena. Jaka jest specyfika Państwa branży? To branża, która bazuje na wiedzy i umiejętnościach ludzkich. Obejmujemy kilka obszarów związanych z zasobami ludzkimi i usługami: rekrutacje, assessment, szkolenia, outsourcing pracowniczy, usługi przeładunkowe, prace spawalnicze i monterskie.  
Skupiacie się na lokalnym rynku czy stawiacie na szerokie pole działalności firmy? Sukcesywnie poszerzamy zakres naszych aktywności oraz teren, na którym funkcjonujemy. Obecnie pracujemy zarówno dla firm krajowych, jak i międzynarodowych.
Wysoka jakość usług to podstawa. Jakie stosujecie działania, żeby wyróżnić się na rynku? W dużym stopniu stawiamy na aktywność w sieci i działania on-line. Równocześnie uczestniczymy w targach pracy,  branżowych eventach, a także współpracujemy ze szkołami.   ...
"Wywiad z Renata Szczeblewska - ZREW Transformatory S.A."
2016 rok to Wasze święto. Zgadza się. Spółka ZREW Transformatory w tym roku obchodzi jubileusz 60-lecia powstania. Firma od 1956 roku, czyli od początku swojego istnienia specjalizuje się w olejowych transformatorach mocy. Zawsze byliśmy częścią dużej organizacji, obecnie należymy do szwajcarskiego holdingu R&S.
Co wytwarzacie? Produkujemy transformatory mocy, transformatory blokowe o mocy do 120 MVA i napięciu do 145 kV oraz transformatory specjalne, piecowe i przystosowane do zasilania układów prostownikowych na zamówienie. Dla naszych klientów wykonujemy także modernizacje, remonty oraz pełną diagnostykę olejowych transformatorów mocy. Każdy transformator wymaga indywidualnego projektu, jest to więc produkt personalizowany, dostosowany każdorazowo do wymagań zamawiającego.
Dla kogo te wszystkie produkty oraz usługi? Naszymi klientami są głównie duże spółki dystrybuujące energię elektryczną, elektrownie i elektrociepłownie oraz największe firmy przemysłowe. Mam tu na myśli np. huty czy kopalnie.
Pracy więc pewnie nie brakuje. Jakim zespołem dysponujecie? Zatrudniamy 200 pracowników, w tym 121 pracowników produkcji. Wśród nich są elektromonterzy odpowiedzialni za montaż części aktywnej transformatora. Dalej mamy spawaczy spawających kadzie do transformatora i są jeszcze nawijacze, odpowiedzialni za wykonywanie uzwojeń transformatora. Wśród zatrudnianych przez nas 35 inżynierów są specjaliści pracujący w dziale konstrukcyjnym, serwisie, a także w dziale sprzedaży. Są to inżynierowie najczęściej o specjalnościach związanych z elektrotechniką i mechaniką. Spółka jest w pełni samodzielna, więc zatrudniamy także pracowników do działów administracji, księgowości i kadr. ...
"Wywiad z Kornelia Trocha - LONTEX"
Czym zajmuje się firma LONTEX? LONTEX dostarcza kompleksowe rozwiązania usługowe dla podmiotów działających w branży transportowo-motoryzacyjnej. Prowadzimy sprzedaż produktów, a konkretnie części zamiennych dedykowanych dla samochodów ciężarowych do ponad 60 krajów z całego świata. W bardzo dużym uproszczeniu można powiedzieć, że dostarczamy Klientom rozwiązania pozwalające skutecznie realizować ich cele.
Jak wyglądały początki działalności firmy? Firma została założona w 1990 roku, jej działalność w początkowym okresie ograniczała się do usług transportowych i wynajmu autokarów. W kolejnych latach rozwój firmy został ukierunkowany na świadczone do dnia dzisiejszego usługi dla branży transportowo-motoryzacyjnej.
Co stanowiło przełomowe wydarzenie dla firmy LONTEX? Przełomem w działalności LONTEX było otwarcie w 1996 r. serwisu tachografów z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach. Sukces tego przedsięwzięcia przesądził o budowie ogólnopolskiej sieci specjalistycznych serwisów LONTEX. Kolejną, słuszną decyzją było zwrócenie się ku działalności handlowej. ...