Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Edyta Woronowicz - Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o."
Czym jest Mary Kay i jakie produkty oferuje? Nasza marka jest specjalistą w pielęgnacji. Istniejemy od 1963 roku. Kilkadziesiąt lat temu Mary Kay wymyśliła system, w którym kobieta będzie szła do kobiety i robiła jej tak zwany złoty serwis, czyli dobierała pielęgnację, sprzedawała kosmetyki. Dzięki temu nasze klientki nie kupują kota w worku. May Kay oferuje produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz perfumy. Posiadamy własne laboratoria, które samodzielnie kontrolujemy. Dzięki temu w każdej części świata nasze produkty są tak samo idealne.
Gdzie znajduje się siedziba oraz wspomniane laboratoria? Krótko mówiąc, w jaki sposób, jako firma jesteście obecni w Polsce? W naszym kraju siedziba Mary Kay znajduje się w Warszawie. Natomiast produkty powstają w Stanach Zjednoczonych. Następnie są one przewożone do Polski do magazynu, skąd trafiają bezpośrednio do konsultantek. Kanał dystrybucji jest więc wąski, co bezpośrednio wpływa na to, że klienci dostają dużo wyższą jakość za rozsądniejszą cenę.
Naszych czytelników interesujecie przede wszystkim jako pracodawca. Proszę powiedzieć jakie stanowiska zatrudniacie najczęściej? W naszej firmie można być konsultantką lub dyrektorem. W pierwszym przypadku zarabia się tylko na sprzedaży. Praca ta polega na chodzeniu do klientek i wykonywaniu sesji pielęgnacyjnych. Dyrektorzy czerpią zyski na dwa sposoby. ...
"Wywiad z Agnieszka Klamka - EC Engineering"
Jakie były początki Państwa firmy? Początki spółki EC Engineering sięgają 1998 roku. Wtedy to profesor Tadeusz Uhl z Akademii Górniczo-Hutniczej postanowił wykorzystać swoją wiedzę oraz doświadczenie i założył firmę inżynierską Energocontrol. Na początku zatrudniała tylko kilka osób. Wśród nich byli m.in.: Ireneusz Łuczak oraz Bartłomiej Zborek. Dziś obaj zasiadają w zarządzie EC Engineering.
Firma szybko zaczęła współpracować z dużymi producentami i przedsiębiorstwami badawczo-rozwojowymi. Kto zaufał Wam od samego początku? Należy tu wymienić na przykład Alstom czy FEV Motorentechnik. W 2004 roku rozpoczęliśmy też współpracę z branżą lotniczą. Mieliśmy swój udział w tak spektakularnych projektach jak Airbus A380. Dla dwupokładowego SuperJumbo firma zaprojektowała oraz wykonała symulacje przeszło pół tysiąca części. W 2005 roku utworzono EC Grupę. W jej skład wchodzi obecnie kilka spółek, z których EC Engineering jest największą.
   
Jakie branże korzystają z Waszej wiedzy oraz umiejętności? EC Engineering to biuro projektowe, które realizuje projekty dla takich gałęzi przemysłu jak: kolej, lotnictwo oraz motoryzacja. Mamy już na swoim koncie liczne projekty realizowane dla firm z Chin, Indii, Korei, Rosji, Niemiec, Francji, Austrii i Kanady. Najbardziej znanym pojazdem współprojektowanym przez EC Engineering jest superszybki pociąg Zefiro 380, firmowany przez Bombardier Transportation.  ...
"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...