Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Zając - Grupa Progres Sp. z o.o."
Skąd w ogóle wziął się pomysł na założenie przedsiębiorstwa działającego w tej branży? Pomysł na założenie firmy zrodził się w 2002 roku, kiedy na polskim rynku było dosłownie kilka agencji pracy obsługujących głównie hipermarkety. Zacząłem się tej branży przyglądać, analizować obszary i procesy. Interesowałem się tym także z racji kierunku studiów – zarządzania, w ramach którego zgłębiałem też zarządzanie personelem. Równolegle analizowałem rynek oraz funkcjonujące już na nim podmioty, jak Adecco czy Work Service. Właśnie wtedy zrodziła się wizja, żeby pójść w tym kierunku, a nawet dalej – wejść w nowe, niezagospodarowane wówczas gałęzie, jak chociażby przemysł. W 2003 roku, gdy Progres już powstał, zwróciłem się w kierunku Niemiec i jednego, z funkcjonujących na tamtym rynku dużych podmiotów, dzięki czemu mogłem poznać funkcjonujący na zachodzie model. To była cenna lekcja, bo wszystko wskazywało na to, że tak za kilka lat będzie wyglądał rynek w Polsce.
Jak rozumieć Państwa dewizę - „Nowoczesne Usługi HR Dla Biznesu”? Dostarczamy usługi śledzące trendy na rynku i odpowiadające na potrzeby klientów. Oferta jest elastyczna, a wsparcie często zindywidualizowane. Co ważne, w działaniach uwzględniamy potrzeby zarówno klienta zewnętrznego, czyli firmy, jak i wewnętrznego – kandydata i pracownika, tworząc pomost łączący te dwie grupy. Do tego dochodzi unikatowe traktowanie relacji z klientami, które zdecydowanie jest naszym wyróżnikiem na rynku. ...
"Wywiad z Michał Suska - Energomix Sp. z o.o."
Początki firmy Energomix to 2010 rok. Jak przez ostanie lata rozwinęła się firma? Tworząc spółkę Energomix, chcieliśmy zapewnić naszym Klientom rozwiązania z zakresu zarządzania kosztami energii świadczone według najwyższych standardów profesjonalizmu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów branżowych oraz szeroką i wykwalifikowaną sieć handlową, dzięki czemu stale rozwijamy się na terenie całej Polski. Posiadamy relacje z większością dostawców energii działających na rynku klientów końcowych. W 2014 roku zawarliśmy strategiczny alians z Alfa Energy Ltd. Jako jedyni w Polsce zostaliśmy wybrani na eksperta energetycznego wspierającego Bank Światowy w przygotowaniu raportu Doing Business 2014 i 2015. Otrzymaliśmy też datację ze środków Unii Europejskiej na rozwój systemu B2B i wiele nagród potwierdzających nasze osiągnięcia. Uruchomiliśmy także kilka innowacyjnych serwisów internetowych (wspolnaenergia.pl, samenergia.pl oraz ofertyenergetyczne.pl). Przez tych kilka lat udało nam się bardzo dużo osiągnąć.
Od 2007 roku klienci mają prawo wyboru dostawcy energii. Jak wygląda świadomość firm i indywidualnych klientów w tym zakresie? Na początku świadomość możliwości zmiany sprzedawcy energii zarówno wśród przedsiębiorstw jak i odbiorców indywidualnych była niewielka. Co roku wzrasta jednak wiedza w tym zakresie i coraz więcej osób świadomie dokonuje zmiany sprzedawcy prądu i gazu ziemnego. Coraz więcej firm szuka także sposobów na zmniejszenie zapotrzebowania na energię. ...
"Wywiad z Paweł Grzywaczewski - Anwim S.A."
Anwim to już ponad 20 lat historii, niemal cała epoka polskiego wolnego rynku…   To prawda. Ponad 20 lat funkcjonowania na rynku, dodam – bardzo trudnym – polskim rynku paliwowym. To wystarczy za niejedną rekomendację. Dowodzi zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy biznesowi oraz jakości oferowanych produktów i usług. Anwim działa na wielu płaszczyznach – od hurtowego rynku paliw, poprzez transport substancji niebezpiecznych, serwis i sprzedaż ogumienia, po nasz najlepiej rozpoznawalny projekt biznesowy, jakim jest ogólnopolska sieć stacji paliw Moya.
Zwykle to pracowników pyta się, dlaczego chcą pracować w danym miejscu, a jak Pan odpowiedziałby na to pytanie: dlaczego warto pracować w Państwa firmie? Tym, którzy cenią stabilność, wskazałbym na wspomniane wyżej ponad 20 lat aktywności na rynku i doroczne umieszczanie spółki Anwim na listach największych polskich przedsiębiorstw. Tym, którzy stawiają na awans, ukazałbym możliwości rozwoju zawodowego - firma rośnie, tworzymy nowe działy i nowe stanowiska. Tym zaś, którzy chcą mieć ciekawą, pełną wyzwań pracę - gwarantuję, że u nas nudzić się nie będą! ...