Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dagmara Nosek - Pizzeria Banolli"
Restauracja Pizzeria Banolli jest już na rynku od ponad 20 lat. Jakie wyglądały jej początki? Pierwsza pizzeria należąca do Banolli® została otwarta nieopodal krakowskiego rynku. Początki zawsze bywają trudne zwłaszcza, kiedy rynek jest nieukształtowany a tak było w naszym przypadku. Rynek gastronomiczny w Krakowie na początku lat 90 zaczął dopiero powstawać. Byliśmy jedną z pierwszych pizzerii na mapie Krakowa, co pozwoliło nam na dość szybką ekspansje marki w rodzinnym mieście. Nigdy nie spoczywamy na laurach i zawsze staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientom. Od zawsze staraliśmy się podchodzić do tematu innowacyjnie co dowodzi iż byliśmy prekursorami m.in, dostawy do klienta, możliwości składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej, największej pizzy w Krakowie - 70cm oraz BurgerPizzy - Burgera w cieście pizzowym.
Konkurencja w branży jest obecnie duża. Czym Pizzeria Banolli® wyróżnia się na tle innych? Rynek krakowskiej gastronomii od paru lat prężnie się rozwija, dlatego trzeba nadążać nad trendami oraz nie bać się zmian. Mimo, że Banolli® możemy zaliczyć do restauracji pizzerii sieciowych, które charakteryzują się raczej masowym podejściem do klienta, my kładziemy bardzo duży nacisk na indywidualne traktowanie naszych gości oraz wielce istotny dla nas feedback. Misją Banolli® jest „Każdy klient mówi: wrócę tu”. Bazując na badaniach, które pokazują, że klienci są najbardziej lojalni usługom z branży gastronomicznej - Banolli® dba o zadowolenie każdego gościa restauracji, utrzymując stały, wysoki poziom oferowanych usług i produktów oraz utrzymując z nim bezpośredni kontakt. ...
"Wywiad z Szymon Dobosz - International Coupons S.A."
Jesteście przykładem startup'u, który w ciągu kilku lat przekształcił się w prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Kodyrabatowe.pl istnieją na rynku od 2010 roku. Odnosząc sukces na rynku e-commerce w Polsce,  postanowiliśmy rozszerzyć swoją działalność na arenę międzynarodową. W 2013 roku stworzyliśmy grupę International Coupons. Obecnie działamy w 24 krajach, na 6 kontynentach. Nasze portale oferują najlepsze kody rabatowe, kupony i promocje do sklepów internetowych oraz stacjonarnych. Możemy poszczycić się tym, że nasze portale w kilku krajach są niekwestionowanymi liderami na rynku. Cały czas się rozwijamy i planujemy ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.
Czy Polacy chętnie korzystają z zakupowych okazji? Polacy coraz częściej korzystają z rabatów i promocji udostępnianych przez sklepy internetowe i stacjonarne. Wyszukując takie oferty w Internecie, trafiają do nas: do portalu, w którym mogą znaleźć wszystkie dostępne zniżki do kilku tysięcy sklepów. Trzeba jednak zauważyć, że nasz portal jest dla części użytkowników nowością. Jako konsumenci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do sprawdzania dostępnych kodów rabatowych i zniżek w sklepach. W krajach zachodnich jest to oczywistością. Zapytajcie dowolnie spotkanego mieszkańca Wielkiej Brytanii, czy regularnie korzysta z kodów rabatowych. Nasza praca przynosi na szczęście wymierne efekty. W 2014 roku nasz portal odwiedziło 7,5 miliona użytkowników, kupując za ponad 500 milionów złotych. Rok później z naszej oferty skorzystało 12,2 milionów użytkowników, którzy zrobili zakupy za 700 milionów złotych. ...
"Wywiad z Michał Żeńczuk - ZEITMANN"
Ubiegłoroczne badania CBOŚ ujawniły, że aż 45% polskich emigrantów pracowało w Niemczech. To znaczący wynik, jeśli wziąć pod uwagę, że na drugim miejscu rankingu uplasowała się Wielka Brytania, do której w poszukiwaniu pracy wyjechało zaledwie 24% emigrujących z Polski. Dlaczego nasi rodacy szukają zatrudnienia właśnie za zachodnią granicą? Na taki wynik składają się różne czynniki, ale tak naprawdę decydujące okazują się te najbardziej oczywiste, mianowicie: odległość i zarobki. Wyjazd do kraju leżącego po drugiej stronie naszej granicy to duża wygoda, a także możliwość regularnego odwiedzania bliskich. To także niższe koszty wyjazdu i większa swoboda w wyborze sposobu podróżowania - każdy pracownik może nawet, jeśli zechce, pojechać do pracy w Niemczech własnym samochodem. Drugą kwestią są wynagrodzenia, które w tej chwili nie różnią się już specjalnie od tych, uzyskiwanych za pracę w Wielkiej Brytanii. Niegdyś różnica była wyraźna, dzisiaj już niekoniecznie - pracodawcy niemieccy wysoko cenią bowiem specjalistów z Polski. 
No właśnie, specjalistów - pracowników jakich branż szukają teraz niemieccy pracodawcy? Głównie branży przemysłowej, budowlanej i automotive, jednakże od paru lat obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na pracowników sektora medycznego. W Niemczech odsetek osób kończących medycynę czy studia o specjalności pielęgniarskiej jest znacznie niższy niż w Polsce, dlatego szpitale i placówki opiekuńcze coraz bardziej doceniają wykwalifikowanych pracowników z Polski i coraz chętniej zatrudniają ich na stałe. Ale poza nimi niemieccy pracodawcy niezmiennie od lat poszukują elektryków, hydraulików, spawaczy, malarzy, stolarzy, cieśli i kierowców - i przy tym coraz częściej oferują im umowy na czas nieokreślony. ...