Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Urszula Gradowska - DBMS sp. z o.o."
Działają Państwo od 2013 roku. Jakie były początki DBMS? Nasze początki, to chyba klasyka każdego start-upu czyli jeden pokój, dziewięć zaangażowanych i pełnych pomysłów osób, wiara, że „razem damy radę” oraz jasny plan, który konsekwentnie realizujemy do dziś. Obecnie zatrudniamy 35 osób, mamy dwa oddziały (Warszawa oraz Chorzów) i aktywnie poszukujemy nowych osób do naszego zespołu, aby móc realizować i rozwijać kolejne projekty.   
Skąd w ogóle wziął się pomysł na biznes w tej branży? Obserwując naszą branżę zauważyliśmy, że sama baza danych i udostępnianie rekordów to nie wszystko. To nie ilość rekordów zaczęła mieć kluczowe znaczenie dla Klientów ale wiedza na temat potrzeb, preferencji oraz zachowań Konsumentów oraz jej odpowiednie wykorzystanie w preferowanych przez Konsumenta kanałach, co ważne w określonym czasie i miejscu. I tu pojawił się pomysł na DBMS i jego rozwój. Mieliśmy dane adresowe tak jak nasza konkurencja, więc aby się wyróżniać poszliśmy w kierunku budowania wiedzy o naszych użytkownikach, rozwoju narzędzi umożliwiających automatyzację komunikacji z użytkownikami oraz realizacji kampanii ledowo-sprzedażowych, w których możemy wykorzystać różne formy dotarcia oraz angażowania użytkownika. ...
"Wywiad z Dawid Niedzwiedz - HeadChannel Limited"
W czym specjalizuje się HeadChannel? W HeadChannel specjalizujemy się w produkcji oprogramowania szytego na miarę, dla klientów z Wielkiej Brytanii oraz Europy Zachodniej. Obszary, w których zdobyliśmy szczególnie duże doświadczenie, obejmują integrację systemów oraz narzędzia mapujące biznes klienta (lub wybrane procesy) na webowe intranety, czy też różnego typu rozwiązania w chmurze (np. projekty typu ERP, CRM czy CMS).
 
Firma została założona w 2005 roku. Jak wyglądały Wasze początki? Początki wyglądały jak w typowym start-upie. Katowicki oddział stanowiło mieszkanie w kamienicy, gdzie spotykaliśmy się w pięć osób, tj. czterech programistów oraz jeden Project Manager. Model biznesowy został oparty o stałą dostępność właścicieli firmy w Londynie, którzy dla klientów pełnili rolę sprzedażową oraz doradczą. System poleceń, który zaczął funkcjonować w bardzo naturalny sposób zakolejkował nowe projekty na kilka miesięcy do przodu. Pozwoliło to nam zatrudnić nowe osoby, uzupełniające swoją rolą i wiedzą, cały proces tworzenia oprogramowania. ...
"Wywiad z Konrad Leszczyński - Pałac Sieniawa"
Proszę w skrócie przybliżyć naszym czytelnikom historię Pałacu Sieniawa, zanim został on przeobrażony w hotel. Pałac Sieniawa to obiekt historyczny, należący kiedyś do rodu Czartoryskich. Niegdyś jedna z piękniejszych magnackich rezydencji wschodnich kresów Rzeczpospolitej. Obecnie kompleks historycznych budynków położonych na terenie przepięknego 30ha parku.
Z jakimi problemami, związanymi z budowaniem i otwarciem hotelu, mierzyli się Państwo na początku? Największe problemy podczas otwierania hotelu to adaptacja historycznych pomieszczeń i mebli do standardów panujących obecnie w hotelarstwie. Coś co podczas adaptacji jest dość uciążliwe, np. fakt, że każdy pokój jest inny, obecnie stanowi znaczącą różnicę pomiędzy Pałacem Sieniawa a np. klasycznymi hotelami sieciowymi i daje możliwość przebywania naszym Gościom w bardzo klimatycznym nastroju minionych epok. Łóżka, toaletki, szafy z epoki czy odgłos skrzypiących drewnianych schodów jest zdecydowanie naszym atutem.
W jaki sposób budują Państwo markę hotelu „Pałac Sieniawa”? Jak powinno się dbać na co dzień o renomę firmy? Budowanie marki to proces długofalowy. Budowanie marki Hotelu Pałac Sieniawa oparłem na założeniu, że najpierw my musimy dać naszym Gościom produkt najwyższej jakości, a potem cierpliwie czekać, aż zadowolony Gość do nas wróci i poleci nas innym. Gość jest u nas zawsze najważniejszy, jesteśmy dla niego dostępni 24/dobę i nawet najdrobniejsze życzenia są dla nas bardzo istotne. Opieka nad naszym Gościem to nasz priorytet. Marka to konsekwentnie dobrze wykonywana praca, przez zgrany i zadowolony zespół pracowników, to zadowolenie z wykonywanego zawodu. Wyznajemy również zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie oszczędzamy na naszych Gościach. Swój wizerunek budujemy ponadto poprzez wspieranie Fundacji Leny Grochowskiej, organizowanie koncertów charytatywnych i działań artystycznych. Z wielką przyjemnością mogę się pochwalić, że starania naszego zespołu zostały docenione przez naszych Gości, którzy oceniają nas na bardzo miarodajnym portalu booking.com na ocenę 9. ...