Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Sejwa - Sandoz Polska Sp. z o.o"
Wielu użytkowników naszego portalu pyta o pracę w Państwa firmie. Ilu pracowników obecnie Państwo zatrudniają? Nasza firma zatrudnia prawie 1200 osób – włączając pracowników działów komercyjnych, wsparcia, jak również produkcji.
Ile rekrutacji przeprowadzacie w ciągu roku? W części komercyjnej jest to ponad 100 procesów rekrutacyjnych rocznie – dotyczy to zarówno rekrutacji zewnętrznych, jak również otwarte rekrutacje wewnętrzne skierowana do naszych pracowników. W ostatnim czasie prowadziliśmy także wiele projektów rekrutacyjnych do naszego zakładu produkcyjnego w Strykowie. Było to związane z jego rozwojem.
Na jakie stanowiska najczęściej poszukują Państwo pracowników? Naszą największą grupą pracowniczą są Przedstawiciele Medyczni, KAM’owie oraz Kierownicy Regionalni pracujący na terenie całego kraju. W tych obszarach też prowadzimy regularne procesy rekrutacyjne.
Jakimi kanałami jest prowadzony proces rekrutacji? Strategia rekrutacji uzależniona jest od stanowiska na które poszukujemy nowego pracownika. Na stanowiska wskazane wyżej, rekrutacje najczęściej prowadzimy samodzielnie. Korzystamy z portali rekrutacyjnych, gdzie zamieszczamy nasze ogłoszenia. Współpracujemy też z agencjami rekrutacyjnymi – dotyczy to szczególnie stanowisk kierowniczych i wysoce specjalistycznych. Otrzymujemy też wiele ogłoszeń tzw. spontanicznych – do tych osób chętnie wracamy, jeśli prowadzimy rekrutację na stanowisko zgodne z profilem kandydata. ...
"Wywiad z Jarosław Kiełpinski - Deichmann-Obuwie"
Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie? W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.
Czy pracownicy firmy mają otwartą ścieżkę kariery? Oczywiście! Wielu z nich rozwija swoją karierę zawodową w DEICHMANN w ramach awansów wewnętrznych. Prawie połowa kierowników naszych sklepów to osoby, które rozpoczynały pracę na stanowisku sprzedawcy. Cieszymy się, że w większości sklepów mamy stałą obsadę. Np. w Koninie w sklepie, który był otwierany jako pierwszy w Polsce w 1997r. większość załogi ma taki sam staż pracy, jak okres działania sklepu. To nie jest wyjątek.
Jakimi kanałami poszukują Państwo nowych pracowników? Najczęściej korzystamy z popularnych portali internetowych, gdzie umieszczamy ogłoszenia o pracę. Nasze oferty pracy można znaleźć też na stronie internetowej www.deichmann.pl oraz bezpośrednio w sklepach. W niektórych sytuacjach najskuteczniejszym sposobem znalezienia nowych pracowników jest ogłoszenie wywieszone w sklepie. ...
"Wywiad z Adrianna Strzelecka - Polska Kancelaria Brokerska"
Czym właściwie zajmuje się państwa firma? Dobre pytanie. Czym zajmuje się broker ubezpieczeniowy? Mimo, że wiedza na temat istnienia zawodu brokera ubezpieczeniowego jest znacznie większa niż kilka lat temu, to wiele osób nadal ma problem ze zdefiniowaniem tej profesji pod kątem praktyki błędnie utożsamiając go z agentem ubezpieczeniowym. Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o. od kilkunastu lat zarządza ryzykiem ubezpieczeniowym.  
Co to oznacza w praktyce? Reprezentujemy interesy firm, organizacji oraz instytucji w zakresie obsługi ubezpieczeniowej. Analizujemy programy ubezpieczeniowe, negocjujemy warunki ubezpieczeń i jako broker dokładamy wszelkich starań, aby ulokować ryzyka naszych Klientów u najlepszych Partnerów Ubezpieczeniowych i zapewnić im najlepszą, możliwą ochronę. Dodatkowo monitorujemy rynek, dzięki czemu możemy tworzyć i wdrażać nowe produkty ubezpieczeniowe.  Zajmujemy się tym, czym z definicji ustawowej broker zajmować się powinien, czyli pośrednictwem ubezpieczeniowym, jednak w naszym przekonaniu to nie wszystko. Odzwierciadleniem działalności Polskiej Kancelarii Brokerskiej Sp. z o.o. jest nasza misja: Zawsze po Twojej stronie i jej pragmatyczne zastosowanie w każdym działaniu na rzecz klienta, a nawet w relacjach między nami - pracownikami. Nasza praca to szereg czynności - od oceny szans i możliwości poprawy warunków ubezpieczenia, poprzez ocenę ryzyka, zaawansowane procesy negocjacyjne,  opracowanie programu ubezpieczeniowego po likwidację szkód. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że jest to zawód ekstremalny - z tą różnicą, że my nie podejmujemy ryzyka, ale zarządzamy nim, chronimy przed jego często nieodwracalnymi skutkami. Umiejętność ta wymaga sporego doświadczenia i wiedzy. To trochę balansowanie nad przepaścią w trakcie zdobywania szczytu - z tą różnicą, że nam udaje się te szczyty zdobywać głównie dzięki profesjonalnej pracy całego naszego zespołu. To „dream team” usług brokerskich.   ...