Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aneta Dziadkowiec - JOBS PLUS "
"Wywiad z Katarzyna Kluska - JOBS PLUS "
Dlaczego przy poszukiwaniu zatrudnienia warto skorzystać z usług agencji pracy? Katarzyna Kluska: Wokół współpracy z agencjami narosło wiele mitów. Kandydaci z dystansem podchodzą do agencyjnych ofert - zupełnie niepotrzebnie. Jako agencja, możemy powiedzieć, że naszym atutem jest duża liczba ofert pracy oraz przyjazna i sprawna rekrutacja (kandydaci mogą liczyć na odpowiedź na każdym etapie procesu). Współpracujemy tylko z zaufanymi firmami, za które ręczymy słowem - dzięki temu możemy zaoferować naszym kandydatom tylko pewne oferty pracy.
A dlaczego warto wybrać właśnie Jobs Plus? K.K.: Każdy kandydat może liczyć na naszą pomoc: nasi rekruterzy doradzają, jak przygotować dobre CV oraz w jaki sposób przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Staramy się być zawsze pomocni: naszych kandydatów wspieramy całym sercem i dokładamy wszelkich starań, by dostali pracę marzeń. Pracujemy z ludźmi i partnerskie relacje są dla nas szczególnie ważne. Dlatego przestrzegamy zasad przyjaznej rekrutacji, jesteśmy też z kandydatami w stałym kontakcie na każdym etapie procesu. ...
"Wywiad z Sylwia Dymowska - Link Sp. z o.o."
Jaka jest misja Państwa firmy? Misją firmy LINK jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań transportowo-logistycznych, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klientów, przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi. Kluczowe znaczenie ma dla nas szybkość reakcji na potrzeby naszych Klientów, elastyczność i kreatywność w działaniu.
Zaczynali Państwo w 1989 roku. Jak przez ten okres zmieniała się branża logistyki? Branża w czasie tych ostatnich 27 lat zmieniła się bardzo. Z początkowo pomocniczej funkcji dla produkcji i sprzedaży, logistyka stała się siłą napędową rozwoju firm oraz obszarem generującym największą przewagę konkurencyjną we współczesnej gospodarce. „Pan Henio” z magazynu, przeobraził się w wykształconą, dynamiczną i kreatywną kadrę, wspieraną najnowocześniejszą technologią. Rola logistyka w firmie nierzadko jest kluczową funkcją. Na przestrzeni lat, zmieniła się także technologia i metody zarządzania logistyką. Notes i ołówek zastąpiły kompleksowe aplikacje, zintegrowane ze wszystkimi działami w firmie oraz całą siecią dostawców i podwykonawców. Zarządzanie przeniosło się na wyższy poziom, obejmując wpływ na wielkość produkcji dostawców, szybkość reakcji na zmieniające się zapotrzebowanie, optymalizacje kosztowe, zarządzanie zwrotami, minimalizowanie zaangażowanego kapitału oraz wiele innych kluczowych aspektów biznesu. ...
"Wywiad z Piotr Frycz - Zakłady Aparatury Chemicznej CHEMET SA"
Zakres świadczonych przez Państwa usług jest bardzo szeroki. Czym dokładnie zajmuje się CHEMET? CHEMET SA od wielu lat zajmuje się produkcją zbiorników cystern kolejowych, a od kilku również kompletnych wagonów cystern kolejowych i jest to jedno z naszych większych osiągnięć. Wytwarzamy także zbiorniki stacjonarne na gaz LPG, które znajdują zastosowanie zarówno w przedsiębiorstwach, jak i prywatnych domach jako elementy systemu grzewczego. Dodatkowo są wykorzystywane na stacjach do tankowania LPG. Nasza oferta obejmuje również zbiorniki kriogeniczne na gazy atmosferyczne oraz LNG, a także całe stacje regazyfikacji LNG. Jesteśmy jednym z największych w Europie producentów przenośnych i stacjonarnych zbiorników ciśnieniowych na gazy skroplone.
Jak przedstawia się Państwa zespół? Nasi pracownicy zajmują się produkowaniem aparatury procesowej, takiej jak zbiorniki filtracyjne, reaktory, kolumny, elementy stacji odgazowania wody i jej oczyszczania. W naszym zespole mamy sztab konstruktorów, którzy dbają o najlepsze rozwiązania technologiczne. Dzięki temu czuwamy nad jakością oferowanego produktu od rysunku technicznego, po opuszczenie gotowego wyrobu i dotarcie do klienta. ...