Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Tonkowicz - Deloitte"
Deloitte to międzynarodowa firma. Jakie były jej początki w Polsce? W Polsce firma Deloitte rozpoczęła swoją działalność w roku 1990. Przez ponad 25 lat obecności w Polsce rozwijaliśmy firmę, zwiększając grono naszych pracowników i klientów, między innymi poprzez połączenia z lokalnymi firmami audytorskimi i księgowymi. Dzięki tej strategii mogliśmy i możemy oferować klientom usługi najwyższej jakości, łącząc wiedzę i zasoby globalnej firmy, obejmujące ponad  200 tys. pracowników w 150 krajach, z cennym doświadczeniem specjalistów działających na lokalnych rynkach.
Czym dokładnie się zajmujecie? Deloitte to różnorodność - ludzi, doświadczeń, usług i branż, w których je realizujemy. Świadczymy profesjonalne usługi doradcze w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, prawnego, finansowego, konsultingu. Zespół działu Audytu zajmuje się badaniem sprawozdań finansowych, oceną kondycji organizacji oraz usprawnianiem działania firmy. Konsultanci działu Doradztwa Podatkowego pomagają klientom w zakresie podatków CIT, VAT, PIT, a także w zakresie np. cen transferowych, międzynarodowego prawa podatkowego, cła, akcyzy, czy też podatków w systemach IT. Dział Konsultingu zajmuje się doradztwem biznesowym i technologicznym, definiowaniem strategii, reorganizacją, wdrażaniem rozwiązań informatycznych oraz zarządzaniem ryzykiem. Pracownicy działu Doradztwa Finansowego pomagają firmom w procesach: fuzji i przejęć, wycen, due diligence, restrukturyzacji, a także w zakresie corporate finance. Z kolei Kancelaria Prawnicza świadczy usługi dotyczące m.in. prawa korporacyjnego, prawa finansów i bankowości, prawa pracy, prawa nieruchomości czy prawa farmaceutycznego i energetycznego. Zupełnie nową linią biznesową jest doradztwo w zakresie cyfrowych technologii. Deloitte Digital to agencja interaktywna, doradztwo strategiczne i firma technologiczna w jednym. To nasz nowy koncept - na nowe czasy. W stu procentach cyfrowy. Jesteśmy także dumni z nowo otwartego Deloitte Central Europe Business Services Center w Rzeszowie. DCE BSC świadczy usługi w zakresie wsparcia audytu, księgowości, obsługi IT, administracji i zarządzania ryzykiem dla biur Deloitte z 18 krajów Europy Środkowej. To, co robimy ma znaczenie. Klienci doceniają nas za wiedzę i doświadczenie. Jesteśmy także docenianym pracodawcą. Z zaangażowaniem współtworzymy społeczną odpowiedzialność biznesu, podejmując inicjatywy na rzecz budowania zaufania publicznego i wspierania lokalnych społeczności. ...
"Wywiad z Hanna Miśkiewicz - Kancelaria LEX sp. z o.o."
Co jest najważniejsze w Państwa pracy? Dążymy do osiągnięcia ściśle wyznaczonych celów przy jednoczesnej optymalizacji czasu pracy. Każdy z pracowników ma do wykonania określone zadania. Jakość wykonanych zadań jednego pracownika rzutuje na jakość zadań innego, dlatego istotne jest, aby na każdym etapie wykonywanej pracy, czy to na etapie przedsądowym, sądowym, czy też egzekucyjnym praca wykonywana była z najwyższą starannością. Wynika to z tego, że jakość naszych usług determinuje zadowolenie i satysfakcję klienta, a te wartości są dla nas nadrzędne.
Zajmują się Państwo m.in. prawem pracy. Jak oceniliby Państwo polskich pracodawców pod kątem przestrzegania praw pracownika? Większości polskich pracodawców daleko jeszcze do pracodawców np. zachodnioeuropejskich, zarówno pod kątem świadomości prawnej jak i pod kątem przestrzegania przepisów prawa pracy. Nie można jednak generalizować. W swojej praktyce spotykamy się zarówno z przypadkami naruszenia przepisów prawa pracy przez pracownika jak i przez pracodawcę.
Przepisy cały czas się zmieniają. Szkolenia muszą być nieodłącznym elementem państwa pracy? Kancelaria Lex Sp. z o.o. świadczy usługi prawne przez zawodowych pełnomocników- radców prawnych i adwokatów, których obowiązkiem wynikającym z charakteru wykonywanej pracy jest udział w szkoleniach i ciągłe doszkalanie się. Niezależnie od tego szkoleniu w Kancelarii Lex podlegają także pracownicy, którzy nie posiadają statusu zawodowego pełnomocnika, czyli począwszy od pracowników działu obsługi klienta na asystentkach radców prawnych i adwokatów skończywszy. Obowiązek szkoleniowy obejmuje bez wyjątku każdego pracownika Kancelarii Lex Sp. z o.o. To pozwala nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Wychodzimy bowiem z założenia, że tylko w odpowiednim zakresie przeszkolony pracownik jest w stanie prowadzić sprawę (niezależnie od jego etapu) z należytą starannością ku satysfakcji klienta, co jak wcześniej wspomniałam jest naszym głównym założeniem. ...
"Wywiad z Jerzy Cieślar - ZM Postep S.A"
Firma ZM Postęp została utworzona ponad 60 lat temu. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Firma została założona jesienią 1949 roku jako spółdzielnia. Kluczowymi momentami w jej historii były: - druga połowa lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy firma przekształciła się z usługowej na produkcyjną i rozpoczęła współpracę z przemysłem motoryzacyjnym i obronnym (zakłady FSC Lulin, ZM Ursus oraz Bumar Łabędy); - przełom lat 60/70-tych i nawiązanie współpracy z ówczesną Fabryką Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej oraz uruchomienie w 1973 roku produkcji szkieletów siedzeń tylnych i wielu innych elementów metalowych do samochodu Fiat 126p; - rok 1991, w którym uruchomiliśmy produkcję seryjną kilkudziesięciu podzespołów i części metalowych do samochodu Fiat Cinquecento już dla firmy Fiat Auto Poland. Wtedy też nastąpił gwałtowny rozwój firmy; - rok 1997, w którym podjęliśmy decyzję o zmianie formy własnościowej poprzez likwidację spółdzielni i założenie na bazie likwidowanej spółdzielni spółki akcyjnej; - rok 2016, kiedy przenieśliśmy siedzibę firmy oraz trzy zakłady produkcyjne zlokalizowane w trzech miastach tj. w Gliwicach, Rudzie Śląskiej i w Zabrzu w jedno miejsce do nowo nabytej nieruchomości w Gliwicach, co pomoże nam w dalszym rozwoju. ...