Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Agnieszka Kozakiewicz - GoWork.pl"
GoWork.pl bardzo ewoluował od momentu swojego powstania - opisz najważniejsze dla firmy momenty. Każdy moment w życiu firmy jest ważnym i przełomowym momentem, niezależnie od jego konsekwencji. Powstanie strony internetowej, pozyskanie pierwszych klientów w Polsce jak i w Niemczech, otworzenie pierwszego oddziału regionalnego to są pewne filary działalności. Dzięki konsekwencji i wytrwałości  staliśmy się pionierami w wielu płaszczyznach na rynku pracy. Współpracujemy z licznymi klientami i firmami z całej Polski. Naszą stronę miesięcznie odwiedza 2 mln osób - dla porównania warszawskie metro dziennie przewozi pól miliona pasażerów. Dział kadrowy odpowiada za poprawne rozliczenie ok 1000 osób, które współpracują z nami już od lat. Nasi lektorzy i nauczyciele w samym roku 2015 podzielili się wiedzą z ok 10 tys. osób, które uzyskały nowe kwalifikacje i nowe umiejętności. Jako firma usługowa cały czas musimy wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów.
Wszystko zaczęło się od pośrednictwa pracy. Teraz pośrednictwo odbywa się głównie na rynek niemiecki - jak teraz funkcjonuje ten dział? Obecnie Dział Niemiecki, który zajmuje się zarówno rekrutacją jak i obsługą klienta niemieckojęzycznego jest jednym z najliczniejszych działów. Z roku na rok umacniamy swoją pozycje na tym rynku, budujemy bazę zaufanych i zadowolonych klientów. Sprawiamy, że współpraca z nami jest efektywną i wartościową współpracą. ...
"Wywiad z Katarzyna Kern - 4F Performance"
Na czym opierają Państwo swoją strategię personalną? Kluczowymi obszarami strategicznymi dla mojego działu są efektywna rekrutacja, nastawiona na pozyskiwanie najlepszych talentów z rynku, ale także wyławianie i rozwijanie talentów z naszej firmy. Ważne jest także skuteczne zarządzanie talentami oraz rozwój liderów i pracowników, połączony z budowaniem z nimi partnerskich relacji.
Czego oczekujecie od kandydatów do pracy w 4F Sport Performance? Przede wszystkich, szukamy pasjonatów sportu, bo wierzymy, że to oni właśnie będą najlepszymi kreatorami i testerami naszych produktów. Oprócz pasji sportowej, która jest dla nas bardzo ważna i którą ciągle rozwijamy wśród naszych pracowników, szukamy osób proaktywnych, umiejących pracować w dynamicznej i zmiennej rzeczywistości, a także ciągle gotowych na nowe wyzwania, bo jesteśmy bardzo prężnie i stale rozwijającą się organizacją.
W jaki sposób poszukujecie kandydatów do pracy? Kandydatów do pracy w naszej firmie pozyskujemy na wiele sposobów. Oprócz prężnie działającego działu rekrutacji, którego zadaniem jest pozyskiwanie talentów z rynku, mamy także program awansów wewnętrznych w firmie, program poleceń pracowniczych, a także program praktyk studenckich. Naszym celem jest długofalowe budowanie relacji z kandydatami, gdyż nasze potrzeby kadrowe stale rosną, również w skali globalnej. ...