Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Przemysław Praus - Katowicki Holding Węglowy"
Katowicki Holding Węglowy S.A. to przedsiębiorstwo z przebogatą przeszłością. Wasze początki sięgają 1992 roku. Jakie były te pierwsze kroki? W zamiarze autorów programu naprawczego górnictwa, opracowanego po strajkach, które miały miejsce w kopalniach węgla kamiennego w grudniu  1992 roku, mieliśmy być jednym z siedmiu koncernów węglowych. Pod koniec marca 1993 roku, przekształcono wszystkie kopalnie na okres przejściowy, z przedsiębiorstw państwowych, w spółki Skarbu Państwa. Zamiar ten wywołał silny sprzeciw ze strony związków zawodowych, rad pracowniczych i kierownictw części kopalń. Obawiano się utraty osobowości prawnej i  niezależności  finansowej, do której zdążono się już przyzwyczaić. Holding powstał z końcem czerwca 1993 roku, o trzy miesiące później niż inne spółki węglowe z powodu opozycji wobec centralizacji. Nie miał w nazwie słów „spółka węglowa”, jak inne wcześniej  utworzone. Przybrał nazwę Katowicki Holding Węglowy S.A. Chociaż faktycznie nie był holdingiem, a kopalnie nie miały formalnej osobowości prawnej, to równocześnie wywalczyły sobie na starcie bardzo dużą faktyczną samodzielność decyzyjną. ...
"Wywiad z Jarosław Król - CTL Logistics S. A."
Kim jest firma CTL Logistics? CTL Logistics jest doświadczonym operatorem kolejowym, z ugruntowaną pozycją w Europie Centralnej i Wschodniej, oferującym swoim klientom skrojone na ich potrzeby, zintegrowane usługi logistyczne.Za cel stawiamy sobie satysfakcję naszych partnerów biznesowych, dlatego każdy projekt logistyczny traktujemy indywidualnie, co oznacza dokładną analizę konkretnych potrzeb i przygotowanie dedykowanych rozwiązań logistycznych. Przy okazji warto wspomnieć, że byliśmy pierwszym w Polsce prywatnym towarowym przewoźnikiem kolejowym, więc można powiedzieć, że od początku istnienia spółki przecieramy szlaki. Dziś budujemy nową strukturę Grupy CTL Logistics, aby sprawniej i jeszcze szybciej odpowiadać na potrzeby globalnego rynku, wzmacniamy pozycję spółki na rynku polskim, jak również z sukcesami budujemy ją na rynkach europejskich, m.in. na niemieckim i czeskim.   
Co wchodzi w zakres Państwa usług? Grupa CTL Logistics jest międzynarodowym koncernem logistycznym, który operuje na rynku polskim i europejskim. Portfolio naszych usług budujemy w oparciu o trzy kluczowe filary naszej działalności: przewozy, obsługę bocznic oraz zintegrowany serwis dla sektora górnictwa i energetyki, realizowany głównie przez naszą spółkę CTL Maczki Bór. Naszym klientom oferujemy kompletny produkt logistyczny, który obejmuje: transport kolejowy towarów masowych (węgla, koksu, kruszyw, złomu i innych), kontenerów, paliw i chemii, transport samochodowy, spedycję, dzierżawę wagonów, kompleksową obsługę bocznic, doradztwo celne, obsługę i utrzymanie taboru i infrastruktury kolejowej, jak również wszelkie usługi na terminalach przeładunkowych. CTL Logistics wykonuje również przewozy międzynarodowe oraz dynamicznie rozwijamy segment przewozów transgranicznych, co jest możliwe dzięki posiadaniu spółek w Niemczech (CTL Logistics GmbH) i w Czechach (CTL Logistics S.R.O.). Dzięki silnej pozycji na rynku niemieckim możemy realizować transport z Niemiec do Holandii, Belgii i Francji, a spółka w Czechach otwiera przed naszymi klientami południe Europy - Węgry, Rumunię i Bałkany. W efekcie nasi partnerzy biznesowi zyskują niezwykłe narzędzie do optymalizacji procesów logistycznych i transportowych o zasięgu europejskim. ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...