Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Mierzwa - Solartime Sp. z o.o."
Solartime to firma z wieloletnim doświadczeniem. W czym dokładnie się specjalizuje? Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w projektowaniu, produkcji oraz montażu systemów fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych. Zajmujemy się instalacjami odnawialnych źródeł energii od 2009 roku. Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 12 000 instalacji kolektorów słonecznych dla klientów indywidualnych, przemysłowych oraz jednostek samorządu terytorialnego, a także kilkaset instalacji fotowoltaicznych na terenie całego kraju. Ponad 50 dealerów Solartime Sp. z o.o. pozwala sprawnie administrować i serwisować instalacje na terenie całego kraju. Współpracujemy z wiodącymi producentami modułów fotowoltaicznych oraz inwerterów na świecie. Systemy fotowoltaiczne Solartime Sp. z o.o. to najlepsza inwestycja dostępna rynku.
Są Państwo jedną z czołowych firm w branży. Czym Solartime wyróżnia się spośród firm konkurencyjnych? Solartime Sp. z o.o. to uznana firma branży OZE w Polsce, która od 2009 roku stabilnie funkcjonuje w niezmienionej formie organizacyjnej oraz systematycznie się rozwija. Swój sukces Solartime Sp. z o.o. zawdzięcza przede wszystkim: Konsekwentnie realizowanej strategii – opartej na użyciu najwyższej jakości materiałów, profesjonalnym montażu oraz uczciwym podejściu do klienta. Wyjątkowemu Partnerstwu – czyli jasnym i atrakcyjnym warunkom współpracy, jak również uczciwemu podziałowi wypracowanego zysku . Tak, ZYSKU! Inni liczą marżę, prowizję, a Solartime jako jedyna spółka w branży OZE rozlicza się z Partnerami, jak ze Wspólnikami. ...
"Wywiad z Katarzyna Russ - Auto-Gaz Centrum Jarosław Zagożdżon"
Jakie oferują Państwo usługi? Do kogo są skierowane? Produkujemy i dostarczamy kompletne instalacje LPG i CNG do samochodów na całym świecie. Tworzymy rynek autogazu - dostarczamy wiedzę, rozwiązania technologiczne i innowacje do powstających produktów. Nasze instalacje użytkowane są przez miliony użytkowników samochodów na całym świecie. Przy naszym Centrum Badawczo-Rozwojowym rozwijamy również własny warsztat, do którego w celu zamontowania instalacji przyjeżdżają klienci nawet z odległych województw. Na rynku wygrywamy wysoką jakością oferowanych produktów, usług czy obsługi klienta.
Jakie momenty były dla firmy przełomowe? Podczas 20-lat działalności takich momentów było wiele, ale do najważniejszych na pewno zaliczę: Budowa działu eksportu – działanie na rynkach międzynarodowych 2006 rok; Zmiana siedziby firmy w 2008 roku; Utworzenie oddziałów w Polsce; Tworzenie produktów pod własną marką: STEROWNIKI - ZENIT PRO, ZENIT PRO OBD, ZENIT DIRECT, COMPACT, BLUE BOX, ZENIT PRO DIESEL, WTRYSKIWACZE HERCULES oraz HERCULES BLUE; Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego; Pozyskanie środków unijnych w celu zwiększenia konkurencyjności.   ...
"Wywiad z Elżbieta Płusa - Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce "
Od ponad 20 lat firma Elavon jest liderem w przetwarzaniu płatności. Co wpłynęło na tę wysoką pozycję? Systematycznie znajdujemy się w pierwszej piątce największych globalnych dostawców usług płatniczych, a nasza niezawodna międzynarodowa platforma rozliczeniowa oraz kompleksowa oferta usług, gwarantują możliwość prowadzenia sprzedaży dla firm na całym świecie. Na wysoką pozycję niewątpliwie wpływa profesjonalizm i jakości rozwiązań, ale też unikalne, zindywidualizowane podejście do każdego klienta. Elavon oferuje rozwiązania i usługi oparte na najlepszych światowych technologiach dla wszystkich rodzajów płatności i środowisk ich przetwarzania. Kluczowa jest jednak bardzo dokładna identyfikacja potrzeb konkretnego klienta, aby zaoferować mu usługi idealnie dopasowane do potrzeb, skutecznie wspierające jego rozwój. Jesteśmy więc przedsiębiorstwem konsultingowym oferującym rozwiązania płatnicze.
Ilu mają Państwo klientów i kto do nich należy: wielkie międzynarodowe korporacje czy lokalne firmy? Grono naszych klientów jest bardzo liczne – obsługujemy około miliona firm na całym świecie, z czego 20 tys. firm (40 tys. placówek) w Polsce. Do naszych klientów należą zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Międzynarodowy zasięg i infrastruktura pozwala firmie obsługiwać klientów globalnie, a obecność na lokalnych rynkach umożliwia indywidualne podejście. Elavon w Polsce dynamicznie rozwija się od 2007 roku, tj. od momentu powstania Centrum Operacyjnego w Warszawie. To właśnie tu polski oddział Elavon zarządza sprawami klientów z rynków europejskich: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Polski, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Norwegii. ...