Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ireneusz Pawłowski - Sweet Sit"
Działają Państwo na rynku już od 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma Gala Collezione? Startowaliśmy z głowami pełnymi pomysłów i ambicji. Z małej, kilkuosobowej firmy zmieniliśmy się w jednego z największych producentów mebli tapicerowanych w Polsce, z czterema zakładami produkcyjnymi (Zakład Produkcyjny Gala Collezione w Lisim Ogonie i Chełmnie, Zakład Produkcyjny SLA.WIA w Tucholi i Zakład Produkcyjny Sweet Sit w Gniewkowie) oraz świetnym, zgranym zespołem kilkuset wykwalifikowanych pracowników.            montaż stelaży tapicerskich                                kontrola jakości w magazynie skór             kompletowanie elementow                           opracownanie konstrukcji mebla pokrowcow tapicerskich                                    w dziale technologii
Gala Collezione brzmi włosko. Czy firma ma zagraniczne korzenie? Jesteśmy fabryką wyłącznie z polskim kapitałem i z tego jesteśmy dumni. Nasza marka jest rozpoznawalna zarówno w kraju, jak i za granicą, bo nasze meble trafiają zarówno do polskich domów, jak i do klientów m.in. z Bułgarii, Słowacji, Węgier, Chorwacji, Słowenii, Czech, Litwy, Łotwy, Izraela czy Kanady. ...
"Wywiad z Radosław Olkiewicz - Aegon"
Jakie spółki wchodzą w skład Grupy Aegon? W czym specjalizuje się każda z nich? Aegon to międzynarodowa grupa finansowa dbająca o zabezpieczenie finansowej przyszłości 30 milionów klientów na całym świecie. W Polsce na Grupę Kapitałową Aegon składają się cztery podmioty. Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. to ekspert w tworzeniu rozwiązań ubezpieczeniowo-ochronnych oraz inwestycyjnych. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. zarządza otwartym funduszem emerytalnym w ramach drugiego filaru systemu ubezpieczeń społecznych. Aegon Ubezpieczenia Majątkowe (AEGON Magyarország Általános Biztosító Spółka Akcyjna Oddział w Polsce) oferuje ubezpieczenia mienia. Z kolei Aegon Services Sp. z o.o. rozwija, wspiera i koordynuje sieć sprzedaży spółek Aegon w Polsce.
Do kogo kierowana jest Państwa oferta? Aegon w Polsce obsługuje klientów indywidualnych i oferuje szeroki zakres rozwiązań ubezpieczeniowych, począwszy od klasycznych ubezpieczeń na życie, poprzez ochronę zdrowia, polisy od następstw, polisy posagowe, umożliwiające zabezpieczenie finansowej przyszłości dziecka, rozwiązania inwestycyjne, aż po ochronę majątku i nieruchomości. Dzięki szerokiemu wachlarzowi naszych usług jesteśmy w stanie przygotować propozycję ubezpieczenia dopasowaną do potrzeb i oczekiwań każdego klienta.   ...
"Wywiad z Artur Kapacki - TELMON"
Na stronie internetowej reklamujecie się między innymi hasłem "agenci do najbardziej skomplikowanych zadań". Co się za tym kryje? Zajmujemy się telesprzedażą oraz obsługą klienta. Specjalizujemy się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.
Pięć lat na rynku wystarczyło do ugruntowania swojej pozycji? Dokładnie tak. Telmon powstał w 2011 roku w Łodzi. Od początku postawiliśmy na świadczenie usług call center dla bankowości i ubezpieczeń. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu stanowisk, a dziś zatrudnionych jest u nas pół tysiąca konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Dowodem na efektywne zarządzanie spółką jest przyznanie Telmon prestiżowej nagrody Gazeli Biznesu za rok 2014 i 2015.  
Kto jest Waszym klientem? W portfolio firmy znajdują się prestiżowi klienci, tacy jak mBank, AIG, Alior Bank, Proama, Citi Bank czy Netia. Nasi klienci to w większości banki i ubezpieczyciele. W ofercie mamy kampanie związane zarówno ze sprzedażą produktów, jak również z procesem informacyjnym oraz wsparciem klienta. To, że te dwie branże przeważają, nie znaczy, że nie obsługujemy przedsiębiorstw z innych sektorów. Pracujemy też dla firm energetycznych, telekomunikacyjnych i innych. ...