Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Emil Baran - Magnes Media sp. z o. o."
Proszę opowiedzieć krótko o początkach firmy Magnes Media. Początek naszej firmy to 2009 rok, kiedy zaczęliśmy wydawać pierwszą z gazet – „Słowo Wrocławian”. Tamten okres miał w dużej mierze charakter działalności społecznej, a całą gazetę postrzegać można w tym czasie jako dzieło oddolne i obywatelskie. Była to inicjatywa prospołeczna, łącząca osoby realnie zaangażowane w życie miasta z odbiorcami, którzy byli ciekawi tego, co dzieje się we Wrocławiu poza mainstreamem. Gazetę założyliśmy w trzech: przedsiębiorca Bogdan Ludkowski, reżyser Grzegorz Braun i ja, wówczas można powiedzieć, działacz społeczny. „Słowo Wrocławian” ukazywało się co dwa tygodnie i było czasopismem bezpłatnym. Potem wiele się zmieniło - gazeta rozrosła się, przekształciła w miesięcznik i stała się płatna. Miało to miejsce wraz z 30-tym wydaniem „Słowa Wrocławian”, które ukazało się w sprzedaży 24 marca 2011 roku. W ostatnim czasie mamy do czynienia z dużym rozwojem naszej działalności wydawniczej; mowa tutaj o kolejnych nowych tytułach prasowych – łącznie w 2017 roku wydawanych będzie 11 gazet w największych miastach Polski. Ideę naszej firmy oddaje nazwa Magnes Media - media, które przyciągają. Przyciągają Pracowników, Czytelników i Klientów, ponieważ to, co robimy staramy się wykonywać jak najlepiej.  ...
"Wywiad z Marta Marzec - Starter Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Ludzie tutaj zatrudnieni tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.    Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z szerszymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka o firmie – nasze działy. Naprawdę warto!  ...
"Wywiad z Marta Bińczyk - Geers Akustyka Słuchu"
Branża medyczna jest jedną z najbardziej rozbudowanych w Polsce. Jak Państwu udaje się od ponad dwóch dekad utrzymać tak wysoki poziom świadczonych usług? Zmiany zachodzące w ostatnich latach na rynku aparatów słuchowych, większa świadomość i oczekiwania klientów stymulują nas wciąż do doskonalenia świadczonych usług.  Nieustannie dbamy o to, aby podnosić kwalifikacje naszych pracowników zarówno w obszarze kompetencji  „miękkich” jak i stricte dedykowanych dla czynności protetyka słuchu. Szukamy najlepszych rozwiązań technicznych u wiodących producentów aparatów słuchowych. Dzięki temu możemy zaoferować Klientom najwyższą jakość obsługi oraz nowoczesne, światowe technologie. Zależy nam najbardziej, aby każdy zgłaszający się do nas człowiek dobrze słyszał – pomoc w poprawie jakości życia osobom niedosłyszącym jest głównym motorem naszego działania. A pasja jak wiadomo jest największą siłą sprawczą powodzenia.
Słyniecie Państwo ze specjalistycznie wykształconej kadry. Jakimi kanałami poszukujecie swoich pracowników? Staramy się dotrzeć do naszej grupy docelowej  wielokanałowo. Oczywiście jak większość firm korzystamy z portali pracy oraz stron społecznościowych. Współpracujemy także ze szkołami, które kształcą w zakresie protetyki słuchu, co umożliwia nam spotkanie ludzi zainteresowanych pracą w tym zawodzie. Jesteśmy otwarci na studentów, którzy chcieliby odbyć praktyki zawodowe w naszej firmie. Takie doświadczenie pozwala przyszłym protetykom słuchu sprawdzić się w zawodzie,  zweryfikować swoje umiejętności w rzeczywistym kontakcie z  Klientem i w efekcie może zaprocentować zatrudnieniem w naszej firmie. Wychodzimy również naprzeciw osobom, które dopiero chcą nauczyć się tego zawodu. Posiadamy w firmie wielu  specjalistów i trenerów z zakresu protetyki słuchu, którzy przygotowują dedykowane szkolenia  zarówno w siedzibie firmy, jak  i bezpośrednio w oddziałach czy centrach szkoleniowych. Cyklicznie prowadzone są także szkolenia na platformie e-learningowej. Częściowo finansujemy czesne za szkoły kształcące protetyków słuchu. ...