Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Dębicka-Rasiak - AmRest Sp z o.o."
Jesteście międzynarodową firmą zarządzającą sieciami restauracji. Jakie marki wchodzą w skład holdingu AmRest? Zajmujemy się prowadzeniem restauracji szybkiej obsługi oraz casual daning. Pierwszą grupę tworzą marki KFC oraz Burger King, z kolei do drugiej należy Pizza Hut. Mamy też sieć kawiarni Starbucks.      
Jak wygląda struktura państwa firmy w Polsce? Nie jesteśmy jednolitą organizacją. Główna siedziba AmRest znajduje się we Wrocławiu. To właśnie tutaj zlokalizowany jest back-office naszej firmy, czyli działy takie jak, marketing, finanse, IT czy HR, a więc wszystko to, co związane jest ze wsparciem naszych podstawowych brandów. Natomiast jeśli chodzi o nasze restauracje, to są one rozmieszczone w całej Polsce.
Ile ich jest? Łącznie posiadamy 1100 punktów. Najwięcej restauracji ma oczywiście nasza największa marka, czyli KFC. Dodam jeszcze, że w AmRest pracuje obecnie ponad dziesięć tysięcy osób.
Skoro już o pracownikach mowa, to proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma opiera się przede wszystkim na restauracjach i to do nich najczęściej poszukujemy pracowników. Są to rekrutacje masowe dlatego, że w głównej mierze zatrudniamy ludzi młodych, studentów. Poszukujemy osób do pracy w kuchni, na kasie czy kelnerów, a w przypadku Starbucksu, również baristów. ...
"Wywiad z Cezary Kaczmarek - Kaczmarek Electric"
Kaczmarek Electric to firma rodzinna. Jak zatem taki rodzinny biznes przekształcił się w prężnie działające przedsiębiorstwo? W 1997 roku uruchomiliśmy w Kargowej w woj. lubuskim swój pierwszy punkt sprzedaży wyrobów z asortymentu elektrycznego. Stopniowo otwieraliśmy kolejne punkty już pod marką Kaczmarek Electric. Dzisiaj dysponujemy rozbudowaną siecią hurtowni elektrotechnicznych i elektromarketów w całej Polsce.  
To, co robi wrażenie to bardzo dynamiczny progres Kaczmarek Electric w ostatnich latach. Musicie być z tego dumni? Dokładnie tak. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która w ciągu zaledwie trzynastu lat zanotowała 2700 % wzrostu. Systematycznie rozbudowujemy naszą sieć sprzedaży, podnosimy i ujednolicamy standardy obsługi, udzielamy naszym oddziałom wsparcia w różnych segmentach rynku. Wszystko tak, aby nasi handlowcy mogli obsłużyć najbardziej wymagającego klienta. Jaka jest Wasza strategia działania? Rynek w naszej branży jest trudny, konkurencja bardzo duża, a klienci coraz bardziej świadomi i wymagający. Do tych warunków trzeba się dostosowywać, stale rozwijać i doskonalić. Oferować klientom więcej, niż inni. My chcemy oferować naszym klientom partnerstwo w biznesie. Z szacunkiem i przyjaźnie podchodzimy do naszych klientów, dostawców i pracowników. ...
"Wywiad z Kamila Bawolska - artgeist Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki firmy Artgeist? Jesteśmy przykładem na to, jak z pasji rodzi się coś niezwykłego. Taka jest nasza firma, ludzie, którzy ją tworzą i to, co dostarczamy naszym klientom. Zaczynaliśmy w 2004 roku, na 65m², z kilkoma artystami, którzy malowali nasze pierwsze obrazy. Po kilku miesiącach zainteresowanie naszą ofertą było tak duże, że konieczne było zatrudnienie kolejnych osób i przeprowadzka do nowej lokalizacji, w której zresztą jesteśmy do dziś. Dzisiaj nasz zespół liczy 250 osób, które pracują na ponad 3000 m² powierzchni biurowej i produkcyjnej.
Jakie były kluczowe momenty w historii Artgeist? Było ich kilka w naszej historii, to one były kamieniami milowymi, które znaczą drogę naszego rozwoju. Ostatnie ważne wydarzenie to stworzenie i wprowadzenie „Misji i Wizji firmy” oraz naszych wartości. Zebraliśmy to, co nas napędza do działania, co każdego dnia towarzyszy nam w pracy i to, do czego dążymy w przyszłości, kim chcemy być. To tworzy ducha artgeist.
Proszę w skrócie przedstawić Państwa ofertę. Nasza oferta obejmuje setki produktów w kilkunastu tysiącach unikalnych wzorów. To produkty do szeroko rozumianego upiększania wnętrz. Obrazy ręcznie malowane, wydruki na płótnie, obrazy na pleksi, tapety, fototapety, parawany, obrazy na korku, obrazy metalowe, czy w końcu naklejki. W naszej ofercie każdy, zarówno z gustem klasycznym jak i nowoczesnym, znajdzie coś dla siebie. ...