Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewa Hutyra - perffarma"
Na polskim rynku Perffarma jest już od ponad 20 lat. Proszę powiedzieć jak wyglądały początki Państwa firmy w naszym kraju? Wywodzimy się z firmy Pharmexport, która została stworzona w 1986 r. w Paryżu, której oddział Perffarma został utworzony 1992 roku jako przedstawicielstwo zagranicznych firm w Polsce.
Rynek farmaceutyczny obfituje aktualnie w większą ilość firm niż 20 lat temu? Jak w każdej branży, także w farmacji nastąpiły zmiany. Pomimo rosnącej konkurencji radzimy sobie dobrze, ponieważ oferujemy innowacyjne terapie. 
Co wyróżnia Państwa przedsiębiorstwo od konkurencji? Wyróżnia nas jakość preparatów  oraz  marketing relacji. To co jest najcenniejsze to wiedza o klientach - lekarzach. Proces poznawania ich potrzeb, pragnień, opinii i oczekiwań odnośnie leków, badań klinicznych jest procesem długotrwałym. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom lekarzy firma realizuje regularnie i z coraz większym powodzeniem warsztaty specjalistyczne. Spotkania adresowane są do specjalistów, z którymi współpracują przedstawiciele na co dzień. Jednym z atutów firmy Perffarma jest posiadanie w portfelu leków innowacyjnych wśród, których należy wymienić Pylerę, Feroplex i Cystistat. Przedstawione leki nie posiadają generyków, umożliwiają  innowacyjną terapię o wysokim profilu bezpieczeństwa. Cystistat jako roztwór kwasu hialuronowego o najwyższej masie cząsteczkowej zapoczątkował przełom w leczeniu śródmiąższowego zapalenia pęcherza moczowego.   ...
"Wywiad z Paulina Grudzień i Jarosław Bawej - PEJOT "
Od 1993 roku są Państwo związani z branżą cukierniczą. Jak zmieniła się ona przez ponad dwie dekady? Nasze korzenie w branży cukierniczej, a w zasadzie lodziarskiej, sięgają dwa pokolenia wstecz, kiedy to lód do produkcji pozyskiwało się z rzek i przechowywało w trocinach na strychu. Później mieliśmy przerwę przez całe jedno pokolenie. Od 1993 roku jesteśmy związani z branżą cukierniczą i piekarniczą, poznając na nowo jej tajniki i odkrywając, jak wiele radości może dać tworzenie małych dzieł sztuki, które mogą trafić na każdy stół. Jak branża zmieniła się przez ponad dwie dekady? Te minione dwie dekady wykorzystywaliśmy na obserwację i naukę. Poznawaliśmy potrzeby rynku i możliwości dostosowania i wdrożenia naszych pomysłów. Przez ten czas branża i mentalność cukierników niesamowicie się zmieniły. Kiedyś było nie do pomyślenia, żeby ozdoby na ciasta i torty robił ktoś inny niż cukiernik. Dzisiaj cukiernik ma do dyspozycji niesamowicie szeroką gamę wzorów i kolorów dekoracji, po które coraz częściej sięga, gdzie jedynym ograniczeniem jest jego wyobraźnia, a co za tym idzie, może on skoncentrować się na stworzeniu niepowtarzalnych smaków swoich wyrobów. ...
"Wywiad z Artur Dzięgielewski - KS Service Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? KS Service Sp. z o. o. jako agencja zatrudnienia rozpoczęła swoją działalność w 2006 roku. Na początku naszej działalności świadczyliśmy usługi leasingu pracowniczego jedynie w Belgii, delegując polskich pracowników do pracy za granicą. W 2007 roku rozpoczęliśmy działalność w Polsce od jednego oddziału rekrutacyjnego w Szczecinie, a w kolejnych latach konsekwentnie rozwijaliśmy się, otwierając następne polskie oddziały. Dziś świadczymy szeroki zakres usług rekrutacyjnych w kraju i zagranicą.
Jaka jest misja firmy? Naszą misją jest dostarczanie możliwie najlepszych rozwiązań z obszaru HR, w oparciu o najwyższe standardy obowiązujące w branży, dążąc do optymalnego zaspokojenia potrzeb otoczenia firmy.
Jakie wartości przyświecają firmie?   1. Stawiamy na prawdziwość relacji. To, co liczy się dla nas najbardziej w naszych relacjach z klientem to zaufanie, szczerość, uczciwość i szacunek. 2. Najważniejszy dla nas jest Klient. Klient to pracodawca użytkownik, pracownik kandydat, a także nasi współpracownicy. Każdego darzymy szacunkiem i rozwiązujemy ich problemy, podchodząc do nich indywidualnie. Dzięki zaufaniu razem możemy osiągnąć wspólne cele. 3. Jesteśmy nastawieni na sukcesy, które nas napędzają do dalszej pracy, ale nie boimy się porażek, ponieważ dzięki nim uczymy się najwięcej. 4. Jesteśmy zaangażowani we wszystko, co robimy. 5. Staramy się być elastyczni i indywidualnie podchodzić do każdej sprawy. ...