Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dawid Bojarowicz - Asco Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp. k."
Firma ASCO Systemy Informatyczne powstała w 1994 roku. Jak wyglądały jej początki? Pierwszym kluczowy moment w historii naszej firmy to rozpoczęcie prac nad systemem informatycznym obsługi magazynu i sprzedaży dla jednej z największych hurtowni części zamiennych do samochodów w kraju. Projekt okazał się wielkim sukcesem i posłużył jako podstawa do stworzenia naszego flagowego produktu, którym jest program do obsługi magazynu i sprzedaży FIRMA2000.
Jak wyglądał rozwój firmy w kolejnych latach? Dalszy rozwój firmy to tak naprawdę odpowiedź na potrzeby klientów. Rozbudowaliśmy program o dodatkowe moduły, między innymi Analizator, czyli program służący do analiz, AsTer - program do obsługi magazynu za pomocą kodów kreskowych i Arkadia - program finansowo-księgowy. Zintegrowanie wszystkich programów ze sobą pozwoliło nam na kompleksową obsługę zarówno małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. Jednym z kluczowych momentów było powstanie modułu zamówień internetowych (MZI).   
Jak to wpłynęło na rozwój firm, korzystających z Państwa oprogramowania? Dzięki temu modułowi firmy współpracujące z nami w prosty sposób mogły przenieść swoją ofertę do sieci, ograniczając obsługę telefoniczną, a zastępując ją czytelnym i łatwym w obsłudze interfejsem, dzięki któremu klienci mogli w szybki sposób składać zamówienia. Co więcej, moduł umożliwiał połączenie online z dostawcami w celu sprawdzenia dostępności i porównania cen danego towaru, co wyeliminowało potrzebę składowania części na lokalnych magazynach i pomogło poszerzyć asortyment dostępny na e-sklepach naszych klientów. Następnym ważnym krokiem naprzód była możliwość integracji naszych sklepów internetowych z danymi TecDoc, zawierającymi informacje o częściach zamiennych dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych. Dzięki temu na e-sklepie można m.in. zidentyfikować, do jakiego samochodu pasuje dana część, jakie ma zamienniki, zobaczyć jej zdjęcie. ...
"Wywiad z Jarosław Król - CTL Logistics S. A."
Kim jest firma CTL Logistics? CTL Logistics jest doświadczonym operatorem kolejowym, z ugruntowaną pozycją w Europie Centralnej i Wschodniej, oferującym swoim klientom skrojone na ich potrzeby, zintegrowane usługi logistyczne.Za cel stawiamy sobie satysfakcję naszych partnerów biznesowych, dlatego każdy projekt logistyczny traktujemy indywidualnie, co oznacza dokładną analizę konkretnych potrzeb i przygotowanie dedykowanych rozwiązań logistycznych. Przy okazji warto wspomnieć, że byliśmy pierwszym w Polsce prywatnym towarowym przewoźnikiem kolejowym, więc można powiedzieć, że od początku istnienia spółki przecieramy szlaki. Dziś budujemy nową strukturę Grupy CTL Logistics, aby sprawniej i jeszcze szybciej odpowiadać na potrzeby globalnego rynku, wzmacniamy pozycję spółki na rynku polskim, jak również z sukcesami budujemy ją na rynkach europejskich, m.in. na niemieckim i czeskim.   
Co wchodzi w zakres Państwa usług? Grupa CTL Logistics jest międzynarodowym koncernem logistycznym, który operuje na rynku polskim i europejskim. Portfolio naszych usług budujemy w oparciu o trzy kluczowe filary naszej działalności: przewozy, obsługę bocznic oraz zintegrowany serwis dla sektora górnictwa i energetyki, realizowany głównie przez naszą spółkę CTL Maczki Bór. Naszym klientom oferujemy kompletny produkt logistyczny, który obejmuje: transport kolejowy towarów masowych (węgla, koksu, kruszyw, złomu i innych), kontenerów, paliw i chemii, transport samochodowy, spedycję, dzierżawę wagonów, kompleksową obsługę bocznic, doradztwo celne, obsługę i utrzymanie taboru i infrastruktury kolejowej, jak również wszelkie usługi na terminalach przeładunkowych. CTL Logistics wykonuje również przewozy międzynarodowe oraz dynamicznie rozwijamy segment przewozów transgranicznych, co jest możliwe dzięki posiadaniu spółek w Niemczech (CTL Logistics GmbH) i w Czechach (CTL Logistics S.R.O.). Dzięki silnej pozycji na rynku niemieckim możemy realizować transport z Niemiec do Holandii, Belgii i Francji, a spółka w Czechach otwiera przed naszymi klientami południe Europy - Węgry, Rumunię i Bałkany. W efekcie nasi partnerzy biznesowi zyskują niezwykłe narzędzie do optymalizacji procesów logistycznych i transportowych o zasięgu europejskim. ...
"Wywiad z Grzegorz Czudaj - KLER S.A."
Posiadają Państwo ponad 40-letnie doświadczenie w branży. Jak wyglądały Wasze początki? Firma powstała w roku 1973, w miejscowości Dobrodzień słynącej z silnych tradycji rzemiosła stolarskiego. Założycielem firmy, inicjatorem i realizatorem działań rozwojowych jest Piotr Kler.
Kiedy nastąpił największy rozwój firmy? W latach 1989-1990. Zatrudnienie wzrosło do kilkudziesięciu osób, firma zaczęła wprowadzać ekskluzywne wzory mebli, nowatorskie projekty i technologie.
A jak Kler prezentuje się dzisiaj? Obecnie KLER to największy pracodawca tej branży w regionie. W roku 1991 otworzono pierwszy salon firmowy. Dziś, struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe.   
Co składa się na Waszą oferty? KLER oferuje szeroki wachlarz najwyższej jakości mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych, zróżnicowanych wzorniczo – od bardzo nowoczesnych do tradycyjnych, proponowanych w różnych układach i wymiarach, w bogatej gamie kolorystycznej.
Jak wygląda struktura KLER w Polsce? Struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe. ...