Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...
"Wywiad z Fryderyk Darnowski - Pichon Industries"
Firma posiada wieloletnie doświadczenie. Jak rozwinęła się przez ostatnie lata? Rodzinna firma Pichon istnieje na rynku międzynarodowym od 46 lat. 5 lat temu został otwarty zakład produkcyjny Pichon Polska w Wołczynie koło Opola, a w tym roku firma Pichon wykupiła francuskiego producenta przyczep - firmę Gilibert. Zatrudniamy ponad 250 pracowników. Przez te wszystkie lata firma Pichon wyprodukowała kilka prototypów maszyn, powiększyła również gamę produkowanego asortymentu i oprócz wozów asenizacyjnych, oferujemy swoim klientom szeroki wachlarz ramp do rozlewania, aplikatorów, mieszadeł, rozrzutników obornika oraz ładowarek przegubowych i teleskopowych, a od niedawna również przyczep rolniczych.
Kiedy miały miejsce przełomowe momenty? Dla Pichon Polska takim przełomowym momentem było przeniesienie pod koniec 2013 roku części produkcji rozrzutników obornika z Francji do Polski. Dzięki temu posunięciu, mogliśmy zwiększyć sprzedaż maszyn na rynku polskim oraz Państw sąsiadujących. Przyczyniło się to do wzrostu zatrudnienia w polskiej placówce produkcyjnej. ...
"Wywiad z Anna Stasiuk - HR Support"
Czym dokładnie zajmuje się HR Support? Zajmujemy się głównie rekrutacjami stałymi i realizujemy projekty w każdej branży i na każde stanowisko. Ponieważ stawiamy również na innowacyjność i staramy się reagować szybko na otaczającą nas rzeczywistość, naszym klientom oferujemy również kampanie filmowe w postaci krótkich filmów rekrutacyjnych. Mają one głównie na celu wyróżnić firmę jako pracodawcę na tle konkurencji i zwiększyć ich atrakcyjność wśród kandydatów. Niestety w dzisiejszych czasach same ogłoszenia o pracę już nie wystarczają, dlatego chcemy dać pracodawcom wyższy poziom usługi rekrutacyjnej, zwłaszcza, że mamy ku temu odpowiednie zaplecze i atrakcyjne ceny. Dodatkowo w naszej ofercie klienci mogą liczyć na obsługę prawną w każdym zakresie oraz profesjonalne doradztwo. Nie zapominamy również o naszych kandydatach, którzy zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie w związku udzielaniem porad na temat rozmowy kwalifikacyjnej, czy oceny i poprawy CV.
Skąd wziął się pomysł na działalność w tej branży? Pomysł na tę działalność wziął się poniekąd z wcześniejszej pokrewnej działalności jaką prowadziliśmy w zakresie Agencji Niań. Sporo naszych prywatnych klientów pytało nas często o możliwość rekrutacji na stanowiska biznesowe, których wówczas nie realizowaliśmy. Ponieważ traciliśmy w ten sposób wielu potencjalnych kontrahentów, a mieliśmy już wcześniejsze doświadczenia w obszarze rekrutacji postanowiliśmy odpowiedzieć na ówczesne zapotrzebowania i realizować również rekrutację dla klientów biznesowych. Dziś patrząc na wiele pozytywnych rekomendacji od pracodawców, którzy nam zaufali, wiemy, że było warto. ...