Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Burlińska – Marczuk - Nestle Polska S.A."
Jaka jest misja Państwa firmy? Nestlé już od 150 lat wspiera konsumentów w ich codziennych wyborach żywieniowych. Zgodnie z naszą misją „Jedz smacznie, żyj zdrowo” nieustanie pracujemy nad recepturami, aby dostarczać konsumentom paletę produktów spożywczych i napojów o najlepszym smaku i zawartości składników odżywczych. Z tego powodu Nestlé, jako światowy producent żywności, dba o cały łańcuch dostaw, zaczynając od rolników i dostawców. Dzięki surowcom wysokiej jakości oraz szczegółowym kontrolom i audytom, firma zaspokaja potrzeby konsumentów nie tylko w sferze walorów smakowych swoich produktów, ale także gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Nestlé wspiera konsumentów również w prowadzeniu aktywnego trybu życia poprzez wiele inicjatyw: m.in. jest partnerem akcji Lekkoatletyka dla każdego, organizuje program Nestlé Porusza Polskę i angażuje się w obchody Europejskiego Dnia Sportu.
Firma istnieje od 1866 roku i obecnie jest liderem w swej branży. Jakie były jej pierwsze produkty i dlaczego stanowiły przełom owych czasów? Historia Nestlé rozpoczęła się 150 lat temu, kiedy angielsko – szwajcarska firma Anglo-Swiss Condensed Milk Company otworzyła pierwszą w Europie fabrykę produkującą mleko skondensowane. Rok później, w 1867 roku, Henri Nestlé, asystent aptekarza, zainteresował się przypadkiem niemowlęcia, które nie przyjmowało mleka matki. Nestlé opracował recepturę żywności dla niemowląt o nazwie “Farine Lactée”. Był to niezwykły przełom w dziedzinie żywienia niemowląt, który zapoczątkował 150-letni sukces naszej firmy. Dzisiaj globalna działalność biznesowa Nestlé obejmuje kategorie takie jak: napoje, wody, nabiał, słodycze, karmy dla zwierząt, a nawet produkty do pielęgnacji skóry. Na całym świecie ludzie korzystają z ponad 1 mld porcji produktów Nestlé dziennie, a firma działa w 197 krajach i terytoriach, gdzie kontynuuje swój rozwój. ...
"Wywiad z Izabela Zielińska - Columbus Energy S.A."
Na czym polega działalność Columbus Energy? Działamy w branży odnawialnych źródeł energii. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta w ramach instalacji fotowoltaicznych. Nasza usługa jest kompleksowa - działamy od „a” do „z”, czyli przygotowujemy ofertę, sprzedajemy i opiekujemy się klientem aż do montażu instalacji, przyłączenia jej i zgłoszenia do zakładu energetycznego.
Do kogo skierowana jest wasza oferta? Zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, a także jednostek samorządu terytorialnego i związków wyznaniowych. Oferta skierowana do pierwszej ze wspomnianych grup jest wyjątkowa za sprawą abonamentów na słońce, które są dostępne tylko u nas. Abonament na słońce to produkt, który może mieć każdy, to umowa zawierana z naszą firmą gdzie koszt abonamentu pokrywany jest z generowanych oszczędności.  
Naszych czytelników interesuje przede wszystkim jako potencjalny pracodawca. Proszę powiedzieć, dlaczego właściwie warto wiązać swoją przyszłość zawodową z branżą odnawialnych źródeł energii? Wszystkie najnowsze badania wskazują na to, że w ciągu najbliższych dziesięciu lat nasza branża będzie się dynamicznie rozwijać. W polskim społeczeństwie rośnie świadomość na temat korzyści płynących z odnawialnych źródeł energii. W związku z tym w tej branży powstaje wiele nowych miejsc pracy. Dynamika tej branży będzie rosła w bardzo dużym tempie, dlatego warto załapać się na początku i rozwijać swoją karierę już teraz.   ...
"Wywiad z Monika Majcher - Schindler Polska"
Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w szwajcarskim Ebikonie. Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.
Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą mamy 5 biur regionalnych, które zostały stworzone po to, żeby być jak najbliżej naszych klientów: Gdynia, Poznań, Łódź, Wrocław i Katowice. Tam są nasze lokalnie działające struktury – poczynając od sprzedaży, montażu po serwis. Nie są to jednostki niezależne od strony zarządczej ale lokalne przedstawicielstwa spółki, której centrala mieści się w Warszawie.
Jesteście Państwo liderem w branży, co powoduje, że klienci wybierają właśnie Was? Dostajemy wiele sygnałów od naszych Klientów, że profesjonalizm, rzetelność, terminowość oraz kompetencje pracowników wyróżniają nas na rynku. Nasze produkty cechuje  między innymi wysoka jakość, innowacyjność oraz nowoczesny design. Dla nas ocena klientów jest najważniejsza, dlatego z dużą uwagą i otwartością słuchamy ocen naszych Klientów. Profesjonalne badania w tym zakresie, uzupełniamy bieżącym kontaktem z Klientem przy każdej możliwej okazji, pytając wprost co jest najważniejsze w naszej współpracy, co możemy poprawić, a co pogłębić. To jest ogromna skarbnica wiedzy, która pozawala nam na codzienne doskonalenie naszych usług, na każdym etapie współpracy z Partnerami biznesowymi. Specjalista ds. BHP - Piotr Marciniak prezentuje nowe modele ubrań dla Pracowników firmy Schindler. ...