Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jakub Imosa - Grupa Kotrak"
Ponad 25 lat doświadczenia. Zaczynaliście po transformacji ustrojowej w Polsce i działacie od ponad dwóch dekad. Można chyba powiedzieć, że udało się uzyskać niejeden sukces? To prawda. Dziś jesteśmy firmą rodzinną z siedmioma oddziałami, w tym także w Londynie. Wszystko zaczęło się jednak w 1991 roku w Katowicach od sprzedaży drobnej elektroniki i późniejszej koncentracji na urządzeniach fiskalnych. Z czasem jednak zauważyliśmy zmiany na rynku, do których należało się elastycznie dostosowywać i szukać nowych rynków zbytu. Dzięki posiadanemu już doświadczeniu we współpracy z polskim biznesem, zaczęliśmy współpracować z jednym z największych w Polsce producentów systemów ERP, a także tworzyć oprogramowanie dedykowane. W Katowicach działa wyspecjalizowany software house zatrudniający blisko 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.  
Państwa firma podzielona jest na pięć dużych zespołów. Jakie są ich zadania? Zespół developerski tworzy indywidualne, innowacyjne rozwiązania dopasowane do modeli biznesowych klientów. Pracuje w metodyce agile/SCRUM i przy użyciu najnowszych technologii. Sprawia to, że osiągamy lepsze rezultaty przy większym zadowoleniu pracowników. Drugi zespół zajmuje się systemami ERP dla dużych firm, które znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu. Kolejny zespół dostarcza rozwiązania sektorowi małych i średnich firm. Oferuje kompleksowe skomputeryzowanie i wyposażenie w zależności od branży i potrzeb klienta. Zespół zajmujący się oprogramowaniem medycznym współpracuje na co dzień ze szpitalami, przychodniami i gabinetami lekarskimi. Ostatni z zespołów tworzą pracownicy administracji i marketingu. Wszystkie zespoły otaczają klientów stałą opieką, co pozwala nam dotrzymać kroku ich potrzebom i rozwojowi. Service desk w naszej firmie działa w oparciu o najlepsze praktyki tj. metodykę ITILa. ...
"Wywiad z Edward Tocki - Profit Point"
Jakie szkolenia organizuje Profit Point? Szkolenia uczące od podstaw jak zarabiać na rynku. Indywidualne oraz grupowe.
Na czym polega Państwa innowacyjność? Na tym, że każda osoba, która się u nas szkoliła ma dożywotnią gwarancję pomocy oraz bezpłatnych konsultacji od naszych managerów.
W jakich lokalizacjach oferujecie Państwo szkolenia? W 8 krajach Europy w tym np. w Malezji (na azjatyckim kontynencie), w Polsce: Poznań, Wrocław, Warszawa. W przyszłości Gdańsk?
Do kogo adresowane są Państwa szkolenia? Adresowane są do wszystkich osób, które są ambitne chcą się rozwijać i nauczyć się zawodu Tradera. Do każdego kto chce się uczyć i poznać sukces.
Czy każdy może wziąć w nich udział? Tak, jeśli udowodni nam, że rzeczywiście chce.
Co daje uczestnictwo w Państwa szkoleniach? Wiedzę oraz umiejętności pozwalające odnaleźć się na rynku oraz rozpocząć karierę tradera.
Czy istnieje możliwość odbycia kursów online? Tak, ale szkolenie  przez skype, a w 4 oczy to co innego.
W jaki sposób można zdobyć więcej informacji o Państwa ofercie szkoleniowej? Na stronie internetowej www.profitpoint.pl lub bezpośrednio w biurze. ...
"Wywiad z Jolanta Borawska - C.H. Robinson Poland Sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma C.H. Robinson? W Polsce jesteśmy obecni od 1997 roku. Pierwsze biuro zostało założone w Warszawie, drugie w 2008 roku we Wrocławiu. W Polsce zatrudniamy prawie 350 osób w 10 oddziałach firmy w całym kraju. Nasza główna działalność to spedycja frachtu drogowego, morskiego i lotniczego. Klientami są producenci i dystrybutorzy różnych dóbr, a naszym zadaniem jest zapewnienie wysokiej jakości usług spedycyjnych na terenie kraju, Europy oraz świata.
Planujecie dalszą ekspansję na kolejne rynki? Kontynuujemy rozwój na rynkach lokalnych w Europie, zarówno poprzez otwieranie nowych biur jak i akwizycje. Chcemy wzmacniać naszą pozycję w usługach spedycji drogowej, morskiej i lotniczej oraz przez rozwój naszego portfolio usług.
Jakie towary najczęściej przewozicie? Nasze portfolio klientów jest bardzo różnorodne, zarówno pod względem rozmiarów przedsiębiorstw, z którymi pracujemy jak i pod względem rodzaj dóbr, które nasi klienci produkują lub dystrybuują. Główne gałęzie przemysłu, z którymi pracujemy to FMCG, Manufacturing, Papier i Opakowania, Consumer Goods, Retail, Automotive, branża chemiczna oraz stalowa. ...