Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Autocentrum - AutoBeauty
przez pracownik, 2014-10-09 11:20:19
Witam,
pracuję w Autocentrum jako mechanik samochodowy od samego początku działalności firmy. Przeszedłem z ASO. Na początku miałem spore obawy czy robię dobrze, ale okazało się że firma fajnie sobie radzi i idzie do przodu. Pracowników traktują bardzo dobrze i doceniają. Wypłaty zawsze mam na czas a w innych firmach bywało różnie.

SKOK
przez ja, 2015-07-15 11:56:06
Pracuję w Skok-u uwazam ze aby zarobic trzeba po prostu pracowac a z tego co obserwuje wiele osób które odeszły ze skoku tylko siedzac na krześle chciały zarobic tak się nie da.

Pflegerin24
przez Jaro, 2015-09-23 15:33:35
Dobra firma.Polecam !!!

Wpisy z naszego BLOGA:

W Rudzie Śląskiej panuje bardzo dobra sytuacja na rynku pracy. Stopa bezrobocia w grudniu 2016 roku wynosiła tam zaledwie 5,2 proc., podczas gdy średnia dla Polski to 8,3 proc., a dla całego województwa śląskiego – 6,6 proc. Niemniej PUP w Rudzie Śląskiej nie ustaje w podejmowaniu kolejnych działań mających na celu walkę z bezrobociem i [R...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej zobowiązał się do zorganizowania stażów i szkoleń dla osób bezrobotnych. To szansa dla przedsiębiorców na uzyskanie nowych pracowników niższym kosztem, a dla samych obywateli na doszkolenie się i zdobycie ważnych umiejętności i uprawnień zawodowych. Dofinansowanie unijne dla aktywizacji zawodowej w Rudzie Śląskiej Urzą...
Czytaj więcej >>
Ruda Śląska otrzyma w najbliższym czasie kwotę ponad 3 mln zł ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, tj. PFRON. Mają one zostać przeznaczone między innymi na aktywizację zawodową osób z orzeczoną niepełnosprawnością w Rudzie Śląskiej. Pomoc z PFRON PFRON wypłaca ze swoich funduszy środki na szeroko rozumianą rehabilit...
Czytaj więcej >>
Barometr zawodów jest badaniem przeprowadzanym na zlecenie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Ta jednoroczna prognoza sytuacji w zawodach pozwala określić m.in. kierunki rozwoju dla poszczególnych rynków pracy oraz zapotrzebowanie na określonych fachowców. W Rudzie Śląskiej i ogólnie w całym województwie śląskim do najbardziej poszu...
Czytaj więcej >>
Władze Rudy Śląskiej muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom związanym z funkcjonowaniem lokalnego rynku pracy. Pojawia się tu bowiem sporo problemów wymagających wdrażania różnych rozwiązań. Warto w tym momencie zwrócić uwagę na sytuację osób w wieku powyżej 50 roku życia, które chcą być aktywne zawodowo, ale mają poważne trudności ze znalezieniem zat...
Czytaj więcej >>
Ruda Śląska to liczące ok. 140 tys. mieszkańców miasto w województwie śląskim. Dobre połączenia komunikacyjne oraz atrakcyjne położenie czynią z niego miejsce dogodne do podejmowania różnego rodzaju działalności inwestycyjnej. To z kolei znajduje przełożenie na sytuację na rynku pracy. Jak zatem przedstawia się tu sprawa z bezrobociem i jaka jest j...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Kałużny - PUBLIC PR MARCIN KAŁUŻNY"
Co wchodzi w zakres działalności Public PR? Agencja Kreatywna PUBLIC PR podzielona jest na dwa zespoły. Jeden zajmuje się działaniami public relations tzn. kreowaniem wizerunku firm w mediach i otoczeniu biznesowym, a także rebrandingiem, eventami, akcjami CSR i innymi. Natomiast drugi organizuje Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - największą, najbardziej rozpoznawalną  i najbardziej merytoryczną inicjatywę wspierająca jakość w polskich przedsiębiorstwach. Ponadto reaktywowaliśmy, po latach nieobecności takie wydarzenie jak Europejski Kongres Jakości, którego już dwie edycje odbyły się w Warszawie. Obie zgromadziły po blisko 600 uczestników. Relację można obejrzeć na naszym kanale na youtube.  
Firma istnieje na rynku od 2005 roku. Jak świętowali Państwo swoje 10-lecie? Przypadające w ubiegłym roku 10-lecie firmy było dla nas ważnym wydarzeniem. Zaprosiliśmy z tej okazji do wspólnego świętowania pracowników, partnerów, a także przyjaciół. Chcieliśmy pokazać się od innej niż zwykle strony, i dlatego podzieliliśmy się z gośćmi naszymi pasjami i twórczością pozazawodową. Najbardziej utkwił mi w pamięci profesjonalny pokaz taneczny w wykonaniu syna wraz z partnerką jednego z naszych dyrektorów. Wow! To było niezwykłe. Poza tym okazało się, że mamy w gronie muzyków, blogerów, modelarzy i specjalistów od decoupage. Zdjęcia z imprezy można zobaczyć na naszej stronie internetowej. ...
"Wywiad z Paweł Kasprzak - Maxcess"
Jak wyglądał rozwój firmy Maxcess na polskim rynku? Rozwój firmy Maxcess Polska miał kilka etapów: - etap pierwszy (rok 2006-2007) to założenie firmy w Polsce oraz zatrudnienie około 15 pracowników, wdrożenie produkcji i wysyłka produktów do firmy matki oraz firm z grupy Maxcess; - etap drugi (2009-2010) to kompleksowe wdrożenie produkcji jednej grupy produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, przeniesieniem aktualnej produkcji z mniejszej do większej hali oraz zatrudnieniem dodatkowych około 40 osób; - etap trzeci (rok 2011-2012) to kompleksowe wdrożenie produkcji kolejnych grup produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, wynajęciem dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz zatrudnieniem dodatkowych około 60 osób; - etap czwarty (od roku 2013) to można powiedzieć, ciągła optymalizacja aktualnych procesów oraz wdrażanie mniejszych projektów. Na tym etapie zatrudniliśmy około 10-15 osób. ...
"Wywiad z Szymon Dobosz - International Coupons S.A."
Jesteście przykładem startup'u, który w ciągu kilku lat przekształcił się w prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Kodyrabatowe.pl istnieją na rynku od 2010 roku. Odnosząc sukces na rynku e-commerce w Polsce,  postanowiliśmy rozszerzyć swoją działalność na arenę międzynarodową. W 2013 roku stworzyliśmy grupę International Coupons. Obecnie działamy w 24 krajach, na 6 kontynentach. Nasze portale oferują najlepsze kody rabatowe, kupony i promocje do sklepów internetowych oraz stacjonarnych. Możemy poszczycić się tym, że nasze portale w kilku krajach są niekwestionowanymi liderami na rynku. Cały czas się rozwijamy i planujemy ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.
Czy Polacy chętnie korzystają z zakupowych okazji? Polacy coraz częściej korzystają z rabatów i promocji udostępnianych przez sklepy internetowe i stacjonarne. Wyszukując takie oferty w Internecie, trafiają do nas: do portalu, w którym mogą znaleźć wszystkie dostępne zniżki do kilku tysięcy sklepów. Trzeba jednak zauważyć, że nasz portal jest dla części użytkowników nowością. Jako konsumenci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do sprawdzania dostępnych kodów rabatowych i zniżek w sklepach. W krajach zachodnich jest to oczywistością. Zapytajcie dowolnie spotkanego mieszkańca Wielkiej Brytanii, czy regularnie korzysta z kodów rabatowych. Nasza praca przynosi na szczęście wymierne efekty. W 2014 roku nasz portal odwiedziło 7,5 miliona użytkowników, kupując za ponad 500 milionów złotych. Rok później z naszej oferty skorzystało 12,2 milionów użytkowników, którzy zrobili zakupy za 700 milionów złotych. ...