Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

VistaGroup Sp.j.
przez Dromet, 2012-01-31 12:59:24
Bardzo solidna firma. Polecamy jako bardzo rzetelnego partnera

VistaGroup Sp.j.
przez Klaudi, 2012-02-10 14:49:18
Ja też ich lubię. Chętnie oddam swój głos na vistę. I jak widać chce mi się. Dobrych trzeba w życiu wspierać i pomagać

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy publikuje na swoich stronach internetowych informację na temat organizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego programu „Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy”. Kto może w nim wziąć udział i jakie korzyści uzyskać? Staż drog...
Czytaj więcej >>
„Rozwiń skrzydła kariery” – program pod taką nazwą realizowany jest w Urzędzie Pracy miasta stołecznego Warszawy, a jego uczestnikami mogą być osoby pozostające bez zatrudnienia, ale w gotowości do jego podjęcia, z terenu stolicy i przyległych gmin. O programie Już 23 marca 2017 roku została podpisana umowa o dofinansowanie projektu w ramach Działa...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Warszawie informuje o realizacji szczególnego projektu, wspierającego znajdowanie posady i utrzymanie zatrudnienia przez osoby w wieku 50+. Czego mogą oczekiwać tacy pracownicy oraz kandydaci na pracowników? O programie Projekt „Recepta na pracę – Program Aktywni 50+” kierowany jest do osób, które ukończyły = 50. rok życia. Zwyk...
Czytaj więcej >>
Podjęcie pierwszej pracy to dopiero start w dorosłe życie i początek drogi zawodowej. Często młodzi pracownicy muszą godzić się na niską płacę do czasu, aż nabiorą doświadczenia i staną się cenniejsi na rynku pracy. Ile zarabia się w pierwszej pracy w Warszawie? Serwis naszemiasto.pl przygotował w kwietniu 2017 roku obszerny raport, wskazujący na z...
Czytaj więcej >>
Nie trzeba mieć umiejętności i doświadczenia w lataniu oraz zawodu pilota, aby móc pracować w szeroko rozumianym lotnictwie. Dowodzą tego najnowsze oferty pracy w Warszawie, które adresowane są do kontrolerów ruchu powietrznego. Czego pracodawcy wymagają od potencjalnych kandydatów do pracy? Nabór do 30 kwietnia Polska Agencja Żeglugi Powietrznej o...
Czytaj więcej >>
W więzieniach i aresztach śledczych osadzonych jest wielu Polaków. Tylko część z nich pracuje i dzięki temu po wyjściu na wolność i odbyciu zasądzonej kary, ma większe szanse na powrót do społeczeństwa. W Warszawie powstaną nowe miejsca pracy dla więźniów. Praca w AŚ w Warszawie Na terenie Aresztu Śledczego Warszawa-Grochów osadzonych jest około 57...
Czytaj więcej >>
Warszawa jest jednym z Polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. Według stołecznego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w tym mieście wynosiła jedynie 2,8%. Pomimo dobrych w skali krajowej wyników nie oznacza to, że problem bezrobotnych nie istnieje. Statystyki pokazują, że ponad połowa wszystkich osób zarejestrowanyc...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mogą szukać pracy zarówno na rynku otwartym, jak i w zakładach pracy chronionej. Warszawa jest jednym z miast, gdzie pracy dla takich osób jest najwięcej. Praktyka pokazuje jednak, że odsetek pracowników z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności w tradycyjnych przedsiębiorstwach jest nikły. Przyczyn tego stanu rzec...
Czytaj więcej >>
Według Barometru zawodów na rok 2017 w Warszawie zawód fryzjera jest jedną z deficytowych profesji. Sytuacja wygląda więc podobnie jak w latach ubiegłych. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Z całą pewnością jednym z powodów jest duże zapotrzebowanie na usługi fryzjerskie, z których duża część społeczeństwa korzysta regularnie. Według danych sta...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Majdak - Sii Sp. z o.o."
Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce. Jak Państwo do tego doszli? Sukces osiągnęliśmy przede wszystkim odwagą i determinacją z jaką pochodzący z Francji Prezes Sii – Gregorie Nitot, wszedł na polski rynek oraz ciężką pracą wszystkich pracowników. Nasi pracownicy na co dzień angażują się i oddają z pasją swoim obowiązkom. To właśnie wszyscy nasi Power People tworzą wspólnie niepowtarzalną kulturę organizacyjną, wychodzą z wieloma inicjatywami i z entuzjazmem podchodzą do ich realizacji. To co cechuje naszych pracowników, to między innymi ambicja i chęć dążenia do nieustannego udoskonalania siebie, co wpływa tym samym na ulepszenie działań i procesów zachodzących w firmie. Jednym z celów naszej firmy jest ciągłe wyprzedzanie konkurencji (co wychodzi nam skutecznie :)). Potrafimy zaspokajać nowe potrzeby powstające w wyniku dynamicznych zmian jakie zachodzą w otoczeniu biznesowym. Obecnie w Sii Polska zatrudniamy 2500 specjalistów, którzy codziennie pracują na sukces firmy i budują zaufanie kolejnych Klientów.
Czym wyróżniacie się Państwo spośród firm konkurencyjnych? Tym co wyróżnia nas spośród firm konkurencyjnych jest przede wszystkim różnorodność realizowanych projektów aż w 11 centrach kompetencji dla ponad 100 wymagających Klientów z całego świata. Dzięki tak ogromnej różnorodności i szybkiemu, dynamicznemu rozwojowi jesteśmy w stanie dać naszym pracownikom możliwość zmiany projektu, w którym pracują - już po 18 miesiącach! Wyróżnia nas również 15 wartości, którymi kierujemy się na co dzień, jak np.: ambicja, pasja, pozytywne nastawienie, praca zespołowa i zaangażowanie. Rozumiemy potrzeby naszych pracowników i klientów, dostosowujemy się do nich i jesteśmy elastyczni w naszych działaniach. W Sii oferujemy możliwość uczestnictwa w projektach realizowanych zarówno u Klientów jak i w naszym wewnętrznym dziale projektowym. W przypadku projektów outsourcingowych dbamy o ciągłość zatrudnienia i nastawiamy się na długofalową współpracę z naszymi pracownikami. Kluczowymi cechami jest nieustanny dynamiczny wzrost oraz stabilność finansowa firmy. Na co dzień dbamy o odpowiednią atmosferę w pracy, co zostało również potwierdzone licznymi nagrodami jak tytuły Great Place to Work oraz AudIT. ...
"Wywiad z Stanisław Lejman - Concept Stal B"
Firma Concept Stal powstała w 1990 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Początkowo głównym profilem działalności przedsiębiorstwa była sprzedaż gotowych pokryć dachowych. Z czasem zmodyfikowano profil działalności i obok sprzedaży zajęto się ich obróbką i produkcją. Jako że firma nie oferowała wyłącznie gotowych rozwiązań, a produkty dostosowane były do zamówień klientów, jej działalność uzależniona była od jakości prac działu konstrukcyjnego. W strukturach przedsiębiorstwa wyodrębniona została jednostka, której celem było opracowywanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i implementowanie ich do oferowanych produktów. Początkowo były to drobne usprawnienia podzespołów, jednak sukcesy na tym polu motywowały do efektywnego wdrażania coraz istotniejszych innowacji technologicznych, aż do projektowania i produkowania maszyn na własne potrzeby. W ten sposób PPH ” Concept”, jeszcze jako producent pokryć dachowych rozpoczęło prace konstrukcyjne nad wyprodukowaniem własnego pomysłu linii do cięcia i profilowania blach. W wyniku prac konstrukcyjnych w 1995 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w zakresie produkcji maszyn. Pierwsza maszyna jaką przedsiębiorstwo wyprodukowało powstała na potrzeby własne. ...
"Wywiad z Paweł Skurski - NOTUS Doradcy Finansowi"
Notus Doradcy Finansowi to firma, która na polskim rynku doradztwa finansowego powstała jako jedna z pierwszych. Jakie były początki firmy? Tak, to prawda, byliśmy jedną z pierwszych firm. Notus Doradcy Finansowi powstał w 2004 roku z inicjatywy pięciu osób, które do tej pory zarządzają firmą. Z małego przedsiębiorstwa zatrudniającego pięciu pracowników, firma urosła do jednej z największych, ogólnopolskich firm doradztwa finansowego. Obecnie mamy ponad 30 oddziałów i prawie 100 placówek partnerskich w całej Polsce. Wszystkie nasze działania planujemy tak, aby zarówno nasi pracownicy, partnerzy i klienci biznesowi czuli, że współpraca z nami, to dobry kierunek.
Na jakich filarach opieracię swoją działalność? Swoją biznesową działalność opieramy przede wszystkim na takich wartościach, jak profesjonalizm, zaufanie, wysoka jakość obsługi. Stawiamy na relacje i zaufanie zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz – w podejściu do klienta, bowiem od samego początku w Notus Doradcy Finansowi zadowolenie klienta jest najważniejsze.
Czym dokładnie zajmuje się firma? Zajmujemy się doradztwem finansowym, a dokładniej wsparciem naszych klientów, zarówno indywidualnych, jak i firmowych w wyborze odpowiednich ofert produktów finansowych. W naszej ofercie mamy całą paletę produktów, od kredytów hipotecznych i gotówkowych, poprzez ubezpieczenia do różnego rodzaju form oszczędzania i inwestycji. Na trudnym rynku finansowym, nasze usługi są szczególnie pożądane, ponieważ mnogość ofert, nomenklatura bankowa, złożoność samych produktów nie sprzyjają w wyborze odpowiednich rozwiązań. Dlatego osoby, które nie mają czasu na bieganie po bankach lub po prostu wolą zdać się na wiedzę i doświadczenie eksperta, wybierają wsparcie naszych doradców finansowych, którzy oferują pełną pomoc w znalezieniu najbardziej optymalnej oferty, spełniającej wymagania klientów. ...