Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
HOTEL LENART
przez pracownik, 2014-08-25 10:48:13
Witam, jestem pracownikiem hotelu Lenart od ubiegłego roku, jestem zadowolony z dotychczasowej pracy oraz atmosfery która przekłada się również na opinie gości i uczestników organizowanych imprez konferencyjnych, weselnych i innych. Sam zauważam osoby które awansowały w tej firmie. Cały czas prowadzone są profesjonalne szkolenia w tym językowe z czego jestem bardzo zadowolony. Niestety właściciele i kadra managerska stawiają wysokie wymagania ale dobrze wynagradzają.

INDEPRO NIERUCHOMOŚCI
przez gość, 2014-09-05 14:31:24
Dobry klimat na początek przygody w nieruchomościach. Kumaci ludzie i spoko podejście managerów.

WebDoctor
przez Adam, 2014-09-12 15:05:52
Świetna firma, do pracownika mają świetne podejście. Jest duży luz, firma dynamicznie się rozwija a każdy pracownik czuje swój wpływ na zachodzące zmiany.
Pracowałem w WebDoctor 2 lata i uważam ze jest to firma godna polecenia. Przede wszystkim poziom wiedzy i możliwości nauki nowych rzeczy, powinny skłonić wiele osób do szukania tam zatrudnienia.
Najlepsza jest atmosfera pomiędzy pracownikami - zespół w pełni się zazębia a wszystkie zgrzyty załatwiane są profesjonalnie i bez szkód dla którejś ze stron. Szczególnie polecam osobom lubiącym wyzwania i doskonalenie umiejętności, dla leniuszków mam złą nowinę - w WebDoctor nie ma czasu na nudę. Managerowie są cierpliwi i pomocni. Warto!

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamila Kużaj-Karaszewska - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Joanna Kaczmarkiewicz - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Ewa Ślusarczyk - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
Proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Rozpoczynaliśmy działalność gdy outsourcing nie był jeszcze tak popularny. Firma liczyła 10 osób, naszą bazą była książka telefoniczna, ręcznie pisaliśmy umowy, adresowaliśmy koperty. Na początku nasza firma opierała się na liniach biznesowych, sprzedaży prefiksów dla jednego z operatorów telefonicznych. Było to coś totalnie nowego na bardzo dużą skalę.
Kluczowy moment dla firmy według Państwa? Moment, w którym jako pierwsi w Polsce przekonaliśmy jedną z największy sieci telekomunikacyjnych do sprzedaży telefonów przez telefon.
Jaka jest w takim razie Państwa misja? Świadczenie najlepszej jakości usług przed i po sprzedaży oraz utrzymanie i prezentowanie postawy najlepszego Pracodawcy na lokalnym rynku.   Recepcja                                                Wakacyjne biurko
A Państwa wartości? Solidność, budowanie przyjaznych relacji z kontrahentami, perfekcyjność w działaniu, skuteczność, świetna atmosfera w firmie. ...
"Wywiad z Anna Strutyńska - Eniro Polska Sp. z o.o."
Eniro działa na polskim rynku już 25 lat. To dość długi czas, czy może Pani wskazać kluczowy moment dla rozwoju firmy? Z pewnością była to decyzja o transformacji z mediów drukowanych do cyfrowych. Stopniowe wychodzenie z biznesu katalogów teleadresowych, miało wpływ na wszystko co dzieje się w firmie. Przemianie musiały ulec wszystkie nasze wewnętrzne procesy, po to, abyśmy mogli odpowiadać na wymagania nowoczesnych mediów. W erze cyfrowej zmiany w produkcie dokonywane są online każdego dnia, a wcześniej będąc wydawcą katalogu drukowanego, mogliśmy aktualizować informacje o firmach raz do roku. Kontakt z klientami jest dzisiaj dużo częstszy, bazy danych są codziennie aktualizowane poprzez kilkuset osobowy dział sprzedaży, a także poprzez dedykowany dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych danych. Wyszukiwarka lokalna Panorama Firm jest w tej chwili produktem w 100% cyfrowym, dostępnym dla wszystkich urządzeń: z poziomu laptopa, tabletu czy smartfonu. Zmiany dotyczyły także obszaru kompetencji: zarówno wśród obecnych pracowników, a także tych, których pozyskujemy z rynku. Marketing cyfrowy wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy, co wymagało znaczących zmian w procesach wdrażania do pracy i stałego rozwoju pracowników i managerów. W trakcie transformacji do mediów cyfrowych dostarczyliśmy także pracownikom wiele nowoczesnych narzędzi wspierających ich codzienną pracę. ...
"Wywiad z Jacek Chmiel - Altkom Akademia SA"
Altkom to firma z branży IT. W takim razie kto najczęściej korzysta z Waszych usług? Początkowo Altkom tworzył oprogramowanie dla firm telekomunikacyjnych i sektora finansowego. Później wyspecjalizował się w obsłudze sektora ubezpieczeniowego. Dziś 65-70% obrotów firmy pochodzi od tego typu klientów zarówno polskich jak i międzynarodowych.
W jaki sposób zdobywacie nowych klientów? Zazwyczaj odbywa się to poprzez nawiązywanie bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami.
 
Zaczynaliście od szkoleń z tworzenia oprogramowania. To zaczęło przynosić sukcesy i pociągnęło dalszy rozwój firmy? Dokładnie tak. Prowadząc zajęcia często byliśmy proszeni o napisanie jakiejś aplikacji. Okazywało się bowiem, że przyswojenie nowej wiedzy przez pracowników danej firmy trwa dłużej niż zebranie przez nas zespołu i napisanie odpowiedniego kodu. W ten sposób w kilku miejscach w Altkomie powstały małe zespoły programistyczne. W 2000 roku postanowiono o stworzeniu osobnego pionu biznesowego - Altkom Software & Consulting. Skoncentrowany był on na tworzeniu oprogramowania na zamówienie. W tym roku, decyzją zarządu, pion ASC zyskał swoją osobowość prawną, stając się niezależną spółką.  ...