HOTEL LENART
przez pracownik, 2014-08-25 10:48:13
Witam, jestem pracownikiem hotelu Lenart od ubiegłego roku, jestem zadowolony z dotychczasowej pracy oraz atmosfery która przekłada się również na opinie gości i uczestników organizowanych imprez konferencyjnych, weselnych i innych. Sam zauważam osoby które awansowały w tej firmie. Cały czas prowadzone są profesjonalne szkolenia w tym językowe z czego jestem bardzo zadowolony. Niestety właściciele i kadra managerska stawiają wysokie wymagania ale dobrze wynagradzają.

INDEPRO NIERUCHOMOŚCI
przez gość, 2014-09-05 14:31:24
Dobry klimat na początek przygody w nieruchomościach. Kumaci ludzie i spoko podejście managerów.

WebDoctor
przez Adam, 2014-09-12 15:05:52
Świetna firma, do pracownika mają świetne podejście. Jest duży luz, firma dynamicznie się rozwija a każdy pracownik czuje swój wpływ na zachodzące zmiany.
Pracowałem w WebDoctor 2 lata i uważam ze jest to firma godna polecenia. Przede wszystkim poziom wiedzy i możliwości nauki nowych rzeczy, powinny skłonić wiele osób do szukania tam zatrudnienia.
Najlepsza jest atmosfera pomiędzy pracownikami - zespół w pełni się zazębia a wszystkie zgrzyty załatwiane są profesjonalnie i bez szkód dla którejś ze stron. Szczególnie polecam osobom lubiącym wyzwania i doskonalenie umiejętności, dla leniuszków mam złą nowinę - w WebDoctor nie ma czasu na nudę. Managerowie są cierpliwi i pomocni. Warto!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Kasprzak - Maxcess"
Jak wyglądał rozwój firmy Maxcess na polskim rynku? Rozwój firmy Maxcess Polska miał kilka etapów: - etap pierwszy (rok 2006-2007) to założenie firmy w Polsce oraz zatrudnienie około 15 pracowników, wdrożenie produkcji i wysyłka produktów do firmy matki oraz firm z grupy Maxcess; - etap drugi (2009-2010) to kompleksowe wdrożenie produkcji jednej grupy produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, przeniesieniem aktualnej produkcji z mniejszej do większej hali oraz zatrudnieniem dodatkowych około 40 osób; - etap trzeci (rok 2011-2012) to kompleksowe wdrożenie produkcji kolejnych grup produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, wynajęciem dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz zatrudnieniem dodatkowych około 60 osób; - etap czwarty (od roku 2013) to można powiedzieć, ciągła optymalizacja aktualnych procesów oraz wdrażanie mniejszych projektów. Na tym etapie zatrudniliśmy około 10-15 osób. ...
"Wywiad z Alina Kubowicz - Alior Bank"
Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces? W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji. 
Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać o uwagę klientów. Alior Bank poza oferowaniem atrakcyjnych produktów, podejmuje działania skupiające się na dywersyfikacji sieci oddziałów. Dzięki temu liczba naszych klientów wciąż wzrasta i niebawem osiągnie 3 mln. Jest to możliwe m.in. dzięki dokonanej przez Alior Bank transakcji kupna większościowego pakietu akcji Meritum Banku. Po połączeniu sieć naszych placówek wzrośnie do ponad tysiąca. Warto również wspomnieć o włączeniu produktów Alior Banku do oferty T-Mobile, które są dostępne w 783 punktach sprzedaży operatora. Bank wykorzystuje także kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej: bankowość online, bankowość wirtualną, centra obsługi telefonicznej, a także bankowość mobilną. ...
"Wywiad z Magdalena Kochel - KLIMA-VENTA Kochel Sp.j."
Rozpoczęli Państwo działalność w 2007 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Firma KLIMA-VENTA to inicjatywa młodych ludzi z pasją, którzy zaraz po studiach postanowili stworzyć własną firmę. Na rynku spółka istnieje 9 lat. W tym czasie nieduża firma rodzinna rozwinęła się nie tylko pod względem jakości oferowanych usług, ale także liczby pracowników. Na początku działaności zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, dziś mamy kilkudziesięcioosobowy zespół, zarówno kadrę menadżerską, jak i doświadczonych brygadzistów, monterów i serwisantów. 

Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to klienci indywidualni, czy biznesowi? Już sama nazwa firmy wskazuje nasz główny profil działalności. KLIMA-VENTA oferuje usługi instalacji i montażu urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, zarówno przemysłowych, jak i tzw. bytowych, czyli wykorzystywanych w biurach, restauracjach, hotelach czy sklepach. Jesteśmy przedsiębiorstwem o profilu projektowo-wykonawczym, co oznacza, że klient może nam zlecić zarówno projekt, wykonawstwo, jak i serwis wszystkich instalacji wewnętrznych. Wśród naszych klientów są zdecydowanie klienci biznesowi – pracujemy bezpośrednio dla inwestorów lub generalnych wykonawców. Fakt, że nie jesteśmy podwykonawcami kolejnych podwykonawców, oznacza, że ponosimy odpowiedzialność za nasze produkty i gwarantujemy najwyższą jakość usług, co potwierdzają nasze certyfikaty. ...