HOTEL LENART
przez pracownik, 2014-08-25 10:48:13
Witam, jestem pracownikiem hotelu Lenart od ubiegłego roku, jestem zadowolony z dotychczasowej pracy oraz atmosfery która przekłada się również na opinie gości i uczestników organizowanych imprez konferencyjnych, weselnych i innych. Sam zauważam osoby które awansowały w tej firmie. Cały czas prowadzone są profesjonalne szkolenia w tym językowe z czego jestem bardzo zadowolony. Niestety właściciele i kadra managerska stawiają wysokie wymagania ale dobrze wynagradzają.

INDEPRO NIERUCHOMOŚCI
przez gość, 2014-09-05 14:31:24
Dobry klimat na początek przygody w nieruchomościach. Kumaci ludzie i spoko podejście managerów.

WebDoctor
przez Adam, 2014-09-12 15:05:52
Świetna firma, do pracownika mają świetne podejście. Jest duży luz, firma dynamicznie się rozwija a każdy pracownik czuje swój wpływ na zachodzące zmiany.
Pracowałem w WebDoctor 2 lata i uważam ze jest to firma godna polecenia. Przede wszystkim poziom wiedzy i możliwości nauki nowych rzeczy, powinny skłonić wiele osób do szukania tam zatrudnienia.
Najlepsza jest atmosfera pomiędzy pracownikami - zespół w pełni się zazębia a wszystkie zgrzyty załatwiane są profesjonalnie i bez szkód dla którejś ze stron. Szczególnie polecam osobom lubiącym wyzwania i doskonalenie umiejętności, dla leniuszków mam złą nowinę - w WebDoctor nie ma czasu na nudę. Managerowie są cierpliwi i pomocni. Warto!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krystyna Purowska - Janssen Cilag Polska Sp z o.o."
Johnson&Johnson to niewątpliwie  firma o złożonej strukturze, czy mogłaby Pani nam ją przybliżyć? Johnson&Johnson to firma globalna. Na całym świecie zatrudnionych jest ponad 120 000 osób. Grupa Johnson & Johnson skupia ponad 250 przedsiębiorstw operacyjnych w 57 krajach świata. Znajduje się ona w czołówce firm zajmujących się szeroko pojętym healthcarem, czyli dobrostanem ludzkim. Johnson&Johnson dzieli się na 3 sektory : jednym z sektorów, jest sektor farmaceutyczny, który występuję pod nazwą i logo Janssen. Można powiedzieć, że jest to firma farmaceutyczna należąca do J&J. Drugim sektorem jest tzw.MD, czyli medical devices. Jest to sfera wszelkiego rodzaju urządzeń, rozwiązań medycznych, które są bardziej mechaniczne, techniczne. I trzeci obszar, czyli obszar konsumencki – Johnson&Johnson consumer, który jest chyba najbardziej znany, nasze wyroby i logo są widoczne w sklepach.
A jak wygląda historia i struktura firmy na polskim rynku? Firma w Polsce jest od wczesnych lat 90-tych, przez ten czas przechodziła różne przekształcenia, bywała jako jeden J&J, potem jako oddzielne struktury, każdy etap miał swoje uzasadnienie – bądź to odzwierciedlające struktury korporacyjne, globalne, bądź też z przyczyn lokalnych, rejestracyjnych. W Polsce de facto, istnieją dwie zarejestrowane spółki : spółka Johnson&Johnson i spółka Janssen Cilag Polska. W strukturach J&J mamy znowu oddział consumer i oddział MD. Część osób ma pracę typowo biurową, związaną ze strategią, bądź obsługą administracyjną. Część osób pracuje poza biurem, intensywnie promując nasze produkty, bądź sprzedając je – w zależności dla jakiego sektora pracują.  Inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwości rozwoju. Potwierdza to fakt, że średni okres zatrudnienia w firmie to ponad 9 lat, a mówimy o 140 osobach pracujących w Janssenie. Są osoby, które z organizacją są związane od 23 lat. Jest tu coś co ludzi spaja i utrzymuje.   ...
"Wywiad z Piotr Broniarczyk - Grupa Okazje Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że było to zajęcie drugiego miejsca w badaniu Megapanel PBI/Gemius za październik i listopad 2013. Od tego momentu wkroczyliśmy do pierwszej ligi porównywarek cen w Polsce. Znaleźliśmy się zaraz za Grupą Allegro, a przed porównywarkami Skapiec.pl i Nokaut.pl. Dzięki tak dobremu wynikowi upewniliśmy się, że nasza praca zmierza we właściwym kierunku. Zobaczyliśmy również, że konkurencja zaczęła nas doceniać i bacznie obserwować.  
Z jakich produktów, usługi są Państwo najbardziej dumni? Jest to z pewnością porówynwarka cen Okazje.info. To nasz pierwszy i najbardziej rozpoznawalny produkt. Dopasowując naszą ofertę do potrzeb określonych grup docelowych, stworzyliśmy również trzy wyszukiwarki zakupów: YouShop, YouHome oraz YouStyle. W 2014 roku do grona naszych serwisów dołączył Rabatuj.pl, który oferuje internautom rabaty, promocje, wyprzedaże i inne formy zniżek na e-zakupy. Podsumowując: umożliwiamy naszym użytkownikom porównywanie cen, dostarczamy atrakcyjne promocje, inspirujemy do zakupów, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo tych zakupów i wiarygodne opinie na temat produktów. ...
"Wywiad z Anna Zagórska - Agencja Nieruchomości Tecnocasa"
Tecnocasa to agencja nieruchomości, czy mogłaby Pani przybliżyć jak wygląda Państwa działalność? Oferujemy usługi w zakresie pośrednictwa w sprzedaży, kupnie i wynajmie nieruchomości na terenie Krakowa i Warszawy. Dzięki dobrze zaplanowanej lokalizacji naszych biur mamy atrakcyjną i bogatą ofertę oraz precyzyjną wiedzę na temat aktualnej sytuacji rynkowej w poszczególnych regionach miasta.
Co zatem znajduje się w Państwa ofercie? W naszej ofercie znajdują się głównie nieruchomości z rynku wtórnego. Jednak coraz częściej w ofercie naszego biura można znaleźć również propozycje mieszkań z rynku pierwotnego. Sprzedaż odbywa się przy współpracy z deweloperami. Przynależność do międzynarodowej grupy kapitałowej pozwala nam kompleksowo obsługiwać naszych Klientów również od strony finansowej. Przy współpracy z agencją Kiron oferujemy usługi pośrednictwa kredytowego. Dokładamy starań, aby proces aplikacji przebiegał sprawnie, a decyzje kredytowe były satysfakcjonujące dla klienta. Na życzenie klienta opracowujemy darmową wycenę komercyjną nieruchomości. Wycenę taką prowadzimy w oparciu o praktyczną wiedzę, którą daje nam skala naszych działań. Wyniki prezentujemy w formie pisemnej wraz z oszacowaniem kosztów dodatkowych występujących w procesie sprzedaży nieruchomości. ...