Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Solutions30
przez Arti, 2014-08-21 17:38:37
Odpowiedź na: [lan - 2014-06-26 11:47:47]:
Hej ja pracowalem. Ogolnie jest ok atmosfera bardzo fajna. Praca przy instalacjach internetowych zwykly kabel koncentryk proste jak drut. Firma szkoli co i jak. Zakwaterowanie w domu albo w hotelu. Jezyk niemiecki na poziomie dobrym gdyz nie sa to rozmowy przy piwku na temat pogody. Jest troche technicznej wiedzy ktora trzeba ogarnąć ale my Polacy jestesmy bystrzachy. Umowa z Polską firma z Wroclawia wynagrodzenie 1000 euro brutto plus dieta i dodatkowe instalacje. Dojazd pokrywaja oraz zakwaterowanie. Ogolnie nie jest zle polecam.

Schrack Technik Polska Sp. z o.o.
przez chwale sobie, 2015-01-31 17:48:50
Pracuje w biurze we Wroclawiu i nie narzekam. Tak jak napisał ktoś wcześniej - ciężka praca, dobra płaca i tyle. Narzekają ci, którym się nie chce pracować - jak wszędzie.

Magic Garden Daniel Gacek
przez opinia, 2015-11-05 18:45:37
dobra firma placi w terminie, pracowac trzeba i tyle a zawsze sie jakis sciemniacz trafi i psuje wyniki calej zalogi . polecam bo jest dobrze a jak na Pakosc i Inowroclaw to calkiem dobrze.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Praca w liniach lotniczych jest interesująca, pozwala na poznawanie ciekawych ludzi i rozwój  w międzynarodowym zespole. Szansę na takie zatrudnienie mają mieszkańcy Wrocławia. Właśnie w tym mieście linie lotnicze Wizz Air prowadziły rekrutację dla stewardów i stewardess. Miała ona miejsce 11 maja 2017 roku. Linie lotnicze Wizz Air Marka Wizz Air n...
Czytaj więcej >>
Producent słodyczy, firma Mondelez International, zainwestował aż 17 mln dolarów w nowy ośrodek badawczo-rozwojowy, który powstał w Bielanach Wrocławskich. W Centrum Badań, Rozwoju i Jakości tego przedsiębiorstwa pracę znajdzie blisko 250 osób. Modelez International – duży inwestor we Wrocławiu Firma Modelez International, lepiej znana na świ...
Czytaj więcej >>
Do 16 maja 2017 roku trwał nabór nowych pracowników do szeregów straży miejskiej we Wrocławiu. Wkrótce kandydaci na strażników miejskich powinni rozpocząć pełnienie  obowiązków zawodowych w stolicy Dolnego Śląska. Jakie warunki przyjęć obowiązywały we Wrocławiu? Warunki pracy w straży miejskiej Urząd Miasta Wrocław informował na swoich stronach int...
Czytaj więcej >>
Sytuacja na rynku pracy na Dolnym Śląsku i w samym Wrocławiu w ostatnim czasie jest bardzo dobra, a poziom bezrobocia rejestrowanego maleje. Liczba osób pozostających bez pracy na Dolnym Śląsku może się jeszcze zmniejszyć za sprawą wysokich środków finansowych, jakie przeznaczono na przeciwdziałanie bezrobociu w regionie. Sytuacja na rynku pracy we...
Czytaj więcej >>
Wrocław na wakacyjną pracę
25 sierpień 2017
W okresie letnich wakacji, czyli właściwie od początku czerwca, aż do końca września, wielu młodych ludzi i nie tylko, decyduje się opuścić swój dom i szukać letniej pracy za granicą. Bardzo popularne są wyjazdy do Niemiec, Skandynawii, Wielkiej Brytanii czy Włoch, ale warto podkreślić, że oferty pracy na wakacje znajdziemy także w samym Wrocławiu....
Czytaj więcej >>
W tak zwanej Dolinie Krzemowej w USA znajdują się ośrodki naukowe i siedziby główne największych firm branży IT. W Polsce takim miejscem jest zaś Wrocław, gdzie prężnie rozwijają się przedsiębiorstwa oferujące wykorzystywanie komercyjnie nowoczesnych technologii. Poszukują one pracowników wśród zdolnych, polskich inżynierów i magistrów, z odpowiedn...
Czytaj więcej >>
Rynek pracy w Polsce zmienia się – eksperci nie mają co do tego żadnych wątpliwości. Są również zdania, że 2017 r. nie będzie łatwy dla przedsiębiorców – i to z wielu względów, o czym doskonale przekonują się już m.in. pracodawcy z Wrocławia. Pojawia się bowiem szereg wyzwań, którym muszą stawić czoła, co wiąże się z […]...
Czytaj więcej >>
Wrocław to jedno z niewielu polskich miast o rekordowo niskim poziomie bezrobocia – w styczniu 2017 r. ukształtowało się ono na poziomie 2,8 proc. Pomimo tego, iż tylko niewielki odsetek mieszkańców pozostaje tu bez zatrudnienia, lokalny rynek pracy zgłasza coraz większe zapotrzebowanie na doświadczonych specjalistów. Na liście zawodów deficytowych...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do grona największych w Polsce rynków biurowych – pod względem ilości inwestycji w tym obszarze wyprzedzają go jedynie Warszawa i Kraków, niemniej stolica Śląska nie zamierza zwalniać tempa i zaciekle broni swej pozycji. Jest to niezwykle ważne m.in. w kontekście walki z bezrobociem. Aktywna działalność deweloperów we Wrocławiu Wrocł...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewa Grochocka - Arpex Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? Jesteśmy czołowym dystrybutorem artykułów dekoracyjnych i okolicznościowych, ozdób świątecznych, balonów i licencjonowanych produktów dla dzieci. Produkujemy również słomki do napojów. Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1993 roku jako mała rodzinna firma. Obecnie dostarczamy nasze produkty do największych sieci handlowych, sklepów oraz hurtowni w całej Polsce oraz poza jej granicami.  
Ilu pracowników zatrudniacie i w których częściach Polski, a może nawet świata prowadzicie swoją działalność? Obecnie zatrudniamy blisko 100 osób, posiadamy swoich przedstawicieli handlowych w całej Polsce oraz poza jej granicami, np. w Czechach i Chinach.  
A gdzie jest zlokalizowana główna siedziba Arpex-u? Główna siedziba firmy oraz magazyny znajdują się w Gliwicach, gdzie zatrudniona jest większa część pracowników.
Jakimi wartościami kierujecie się w biznesie? Uważamy, że obok profesjonalizmu i dbania o najwyższą jakość produktów, niezbędne jest także uczciwe i etyczne budowanie relacji z klientami i dostawcami. Bardzo ważne są dla nas także życzliwe stosunki panujące w naszym własnym zespole ludzi, które owocują wzrostem zaufania partnerów biznesowych do naszej firmy.  Zdajemy sobie sprawę, że budowanie pozytywnych relacji wewnątrz firmy wpływa na relacje zewnętrzne i tym samym na nasz dalszy rozwój. W zeszłym roku wdrożyliśmy dodatkowo projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, który zwraca szczególną uwagę na budowanie zachowań etycznych w kompleksowej obsłudze klienta,  ich promowanie wśród dostawców i pozostałego otoczenia firmy, a także na dalszy rozwój naszego systemu motywacyjno - szkoleniowego, budującego kompetencję osobiste i zaangażowanie pracowników.         ...
"Wywiad z Aleskandra Szewczyk - Bracia Bertrand"
BERTRAND istnieje na rynku od 1969 roku. Jak wyglądały początki firmy? BERTRAND jest jedną z najstarszych marek stolarki okiennej i drzwiowej w Polsce. Historia czyni ją wiarygodną marką stolarki okiennej i drzwiowej. W 1969 roku powstał Zakład Stolarski. Na początku zakład zatrudniał 15 osób, a zwiększając swoją działalność przekształcił się w większe przedsiębiorstwo. W 1992 roku na ulicy Wejherowskiej 12 w Luzinie powstała pierwsza hala. W 2000 roku została założona firma Bracia BERTRAND Spółka Jawna z siedzibą w Wejherowie. Spółkę założyli bracia Jacek Bertrand i Krzysztof Bertrand. Rozwój marki został wsparty poprzez wprowadzenie nowoczesnego zarządzania, innowacji i spójnej strategii biznesowej. W 2005 roku dochodzi do połączenia firmy PPHU BERTRAND z BRACIA BERTRAND Spółka Jawna. 
Jakie korzyści to ze sobą niosło? Od tamtego czasu Firma rozszerzyła rynki zbytu nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Sukcesywnie, dzięki dużym inwestycjom został rozszerzony zakres produkcji, wprowadzono szereg innowacyjnych rozwiązań zarówno w sferze produkcji jak i samych wyrobów.  ...
"Wywiad z Paulina Trzaskowska - Media System Sp. z o.o."
Media System funkcjonuje na rynku od ponad pięciu lat i zaczynaliście od zespołu składającego się z 26 osób. Zgadza się. Początki firmy Media System to własnie taka grupa ludzi, która krok po kroku dążyła do realizacji założonych celów. Te pierwsze kroki były odważne, ale bardzo przemyślane, dlatego dziś jesteśmy w miejscu w którym jesteśmy.
Czym dokładnie się zajmujecie? Świadczymy usługi szeroko rozumianego Business Process Outsourcing. Nasze projekty skupiają się głównie wokół sprzedaży telefonicznej oraz zewnętrznych grup sprzedażowych. Aczkolwiek w zakres naszych usług wpisuje także helpdesk, infolinia, merchandising, promocja sprzedaży oraz marketing, szkolenia i obsługa księgowa. Od kilku lat z powodzeniem wspieramy naszych klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Zaczynaliście od 26 osób. Ilu ludzi teraz liczy Wasz zespół? Obecnie przekroczyliśmy magiczną liczbę 300 osób. Tak, tak! A zaczynaliśmy od 26. Większość z tych osób jest na stanowiskach konsultantów telefonicznych pracujących na różnych kampaniach. Jest to najliczniejszy dział w firmie. Jednakże nie należy zapominać o naszych terenowych siłach sprzedaży czyli przedstawicielach handlowych, regionalnych koordynatorach, promotorach. Jest to bardzo ważny dział w firmie. Całość oczywiście spaja rozbudowany i sprawnie działający dział administracji.    ...