Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 13:43:55
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jolanta Zendran - EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A"
Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. (EuCO) jest liderem rynku odszkodowań w Europie Środkowo-Wschodniej. Na czym dokładnie polega działalność waszej firmy? Pomagamy osobom poszkodowanym i ich bliskim uzyskać od towarzystw ubezpieczeniowych należne odszkodowania i świadczenia. Grupa Kapitałowa EuCO działa na terenie Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Od 2010 roku EuCO jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Zatrudniamy 195 osób w centrali spółki, natomiast sieć agentów w całej Polsce, którzy zajmują się sprzedażą usług i bezpośrednią obsługą klienta to około 27 tysięcy osób.
Jak pani myśli, za co klienci cenią wasze usługi? Kilkanaście lat temu niewielu Polaków wiedziało, że mogą starać się o odszkodowania od towarzystw ubezpieczeniowych. Od 2004 roku EuCO pokazuje społeczeństwu, że każdy ma pełne prawo do walki o należne świadczenia. Zwraca uwagę, że wszyscy poszkodowani w wypadkach oraz ich bliscy mogą liczyć na wsparcie silnej organizacji, która będzie bronić ich interesów - organizacji, która jest równym partnerem dla towarzystw ubezpieczeniowych. EuCO pomogło już 120 tysiącom osób i wywalczyło dla nich ponad miliard złotych odszkodowań - w swoich szeregach posiada specjalistów z zakresu prawa, medycyny pracy, rzeczoznawstwa, lekarzy orzeczników oraz własną Kancelarię Radców Prawnych, która reprezentuje klientów przed sądami. ...
"Wywiad z Sławomir Gradek - Jurajska Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment dla firmy Jurajska? Był to rok 2013, kiedy to zmieniliśmy formę prawną ze spółdzielni na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Miało to ogromny wpływ na wszelkie kwestie organizacyjne i strategiczne. Zmiany w strukturze, wdrażane systemy motywacyjne, szkolenia, jasno sprecyzowane cele firmy i polityka personalna przyczyniły się do tego, że nasi pracownicy mają poczucie, że pracując na swój sukces, pracują na sukces całej firmy i odwrotnie. Prorynkowa postawa firmy wpływa na wzrost ich zaangażowania w wykonywaną pracę. Doskonałe odzwierciedlenie ma to również w wynikach sprzedażowych, zwłaszcza z ostatnich dwóch lat. Firma, realizując nową strategię stawia na rozwój sprzedaży. W pierwszym kwartale 2015 łączna sprzedaż wód butelkowanych Jurajskiej (liczona w litrach) zwiększyła się o 17% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2014. Natomiast sprzedaż wody mineralnej w półtoralitrowych butelkach urosła aż o 52% - to znacznie szybciej niż średnia rynkowa - co pozwala mam patrzeć z optymizmem w przyszłość.
Proszę przybliżyć nam produkty Państwa firmy? Naszym kluczowym produktem jest Naturalna Woda Mineralna Jurajska – naturalnie czysta i o zrównoważonej zawartości minerałów, pochodząca z ekologicznie czystej Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Może być spożywana codziennie i przez każdego, a dzięki zawartości składników mineralnych, nie tylko nawadnia organizm, ale ma działanie profilaktyczno-zdrowotne. Dla osób starszych proponujemy wody funkcjonalne – połączenie naturalnej wody mineralnej z dodatkami funkcjonalnymi: naturalnym wapniem pochodzącym z alg morskich oraz magnezem z witaminą B6. Ponieważ skład mineralny naszej wody jest optymalny również dla najmłodszych, wkrótce wprowadzamy do sprzedaży produkt dla dzieci – wodę mineralną Jurajska Junior.   ...
"Wywiad z Paweł Niedzielski - Labo Print S. A."
Jak opisałby Pan firmę w kilku zdaniach? Labo Print to cyfrowa drukarnia wielkoformatowa, jednakże od jakiegoś czasu to wyrażenie nie do końca wystarczająco dobrze nas określa. W ciągu kilku lat z pięcioosobowej firmy z jedną maszyną, przekształciliśmy się w przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 200 osób, dysponujące 3 zakładami i pracujące na blisko 30 nowoczesnych urządzeniach. Warto też wspomnieć, że jesteśmy jedyną drukarnią cyfrową w naszym kraju notowaną na giełdzie (GPW w Warszawie) i jedną z zaledwie kilku w Europie.
Posiadacie wieloletnie doświadczenie. Co wyróżnia Was wśród innych firm w tej branży? Wszechstronność, to chyba najlepsze określenie, będące naszym wyróżnikiem. Jesteśmy w stanie wydrukować praktycznie wszystko, począwszy od standardów takich jak papierowe plakaty, siatki winylowe, banery, przez flagi i inne tekstylia, folie okienne i samochodowe, a na zadruku pleksi, PVC i innych tworzyw skończywszy. Wprawdzie druk wielkoformatowy nie ma dla nas tajemnic i nadal stanowi podstawową część naszego biznesu, lecz nie zatrzymujemy się, pojawiając się w kolejnych segmentach rynku, jakimi są opakowania tekturowe i standy oraz drukowane cyfrowo etykiety. Jedno miejsce, a tak wiele możliwości. ...