Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 13:43:55
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Stańczyk - PORR Polska"
Jesteście firmą realizującą inwestycje budowlane. Wejdźmy w szczegóły, czym dokładnie zajmuje się Państwa przedsiębiorstwo? Głównym polem naszych działań jest szeroko pojęte budownictwo komunikacyjne. Wchodzimy w skład uznanej na świecie grupy budowlanej PORR, dzięki czemu mamy  nieograniczony dostęp do najnowocześniejszych technologii. Wiedza i doświadczenie  pozwalają nam dostarczać klientom kompleksowe usługi i rozwiązania. Nastawienie na rozwój i utrzymywanie najwyższych standardów pozwoliło nam stać się liderem w branży budownictwa komunikacyjnego. Fundament PORR Polska Infrastructure stanowią oddziały: Mostowy, Drogowy, Inżynieryjny, Fundamentowania, Energetyczny, a także Baza Techniczna i Laboratorium Technologiczne. Nasza spółka działa głównie na terenie Polski, prowadzi również projekty budowlane w Norwegii.
Jakimi inwestycjami w Polsce możecie się pochwalić? W zakresie projektów mostowych jesteśmy wykonawcą m.in.: mostu przez Wartę w Koninie, węzła drogowego Błędnik w Gdańsku, Mostu im. Tadeusza Mazowieckiego w Rzeszowie oraz mostów przez Wisłę w: Chełmnie, Fordonie i Warszawie (Łazienkowski). W zakresie projektów inżynieryjnych wykonaliśmy stołeczne biurowce: Zebra Tower, Reform Plaza, Wolf Żurawia oraz Dom Towarowy Bracka i część południową kompleksu Złote Tarasy. W Warszawie wybudowaliśmy również trzy stacje metra: Plac Wilsona, Świętokrzyska i Centrum. Z inwestycji drogowych wykonaliśmy: tunel Wisłostrada, Trasę AK i Drogę Ekspresowa S−8. ...
"Wywiad z Anna Figiel - INTER CARS S.A."
"Wywiad z Joanna Pieńkowska - INTER CARS S.A."
Jakie były początki firmy Inter Cars? Firmę założył w 1990 r. Krzysztof Oleksowicz. Jego kariera przypomina amerykański sen, ale droga do sukcesu nie była prosta. Aby zdobyć pieniądze na utrzymanie, zaczął pracować w warsztacie samochodowym. Po studiach wyjechał do Niemiec, by tam  naprawiać samochody. Szybko się jednak uczył i reagował na zmieniający się rynek. Wkrótce zajął się sprowadzaniem do Polski rozbitych aut, by po dokonaniu naprawy, sprzedawać je z zyskiem. Niebawem okazało się, że dużym zainteresowaniem cieszą się części samochodowe. Dlatego też w 1990 roku postarał się o kredyt u jednego z dostawców i założył własną firmę, Inter Cars. Dynamika kolejnych wydarzeń była imponująca. Inter Cars dystrybuował części zamiennie nie tylko na rodzimym rynku, ale też na sąsiednie rynki Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. na Ukrainę, Węgry, Słowację i do Czechy. Potem na Litwę oraz Łotwę, a także do Chorwacji, Bułgarii i Słowenii. Po 14 latach działalności Inter Cars trafił na giełdę papierów wartościowych, a cztery lata później połączył się z firmą JC (Japan Cars) Auto – liderem w segmencie części do samochodów japońskich i koreańskich. Czyli, zaczęło się od niewielkiego biznesu, który bardzo szybko rósł i rośnie nadal od 25 lat. ...
"Wywiad z Monika Mychlewicz - Xella Polska Sp. z o.o."
"Wywiad z Karolina Kłos - Xella Polska Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy Xella? W tym roku nasza firma świętuje 20-lecie, bowiem tyle lat jest już na rynku jedna z naszych kluczowych marek – Ytong. Właśnie pod nazwą Ytong funkcjonowaliśmy jako firma aż do 2004 roku, kiedy to połączyliśmy się z producentem bloków Silka i zmieniliśmy nazwę na Xella Polska sp. z o.o. Był to kluczowy moment dla spółki, bowiem od tego czasu jako jedyni na rynku możemy oferować pełen system materiałów konstrukcyjnych do budowy ścian – bloczki Ytong i bloki Silka, które można ze sobą połączyć na jednej budowie. Pozwalają wznosić dowolne obiekty od jedno- i wielorodzinnych, po wielkoskalowe budynki przemysłowe, czy duże gmachy publiczne. 
Jaka jest misja Państwa firmy? Xella Polska prowadzi działania mające na celu tworzenie i umacnianie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku energooszczędnych rozwiązań stosowanych w budownictwie. Działania edukacyjne prowadzone wśród różnych grup – uczestników rynku – sprawiają, że wzrasta świadomość społeczna dotycząca ochrony zasobów naturalnych. Ze względu na dynamicznie rozwijający się segment budownictwa, Xella Polska nie tylko dostarcza jedne z najlepszych rozwiązań systemowych do budownictwa, ale również edukuje, zapewniając inwestorom, deweloperom, architektom, wykonawcom i dystrybutorom informacje na temat zmieniającej się branży budowlanej. Xella Polska jest liderem rozwiązań energooszczędnych w budownictwie oraz dostawcą najcieplejszych konstrukcyjnych materiałów budowlanych do wznoszenia ścian. Szeroki wachlarz produktów spełnia wiele wymogów stawianych przed współczesnym budownictwem w zakresie ekologii, komfortu cieplnego, akustyki, paroprzepuszczalności, odporności na korozję biologiczną, ogień, czy też wysokiej wytrzymałości na ściskanie. ...