Centrum Językowe Demostenes
przez Michał, 2014-09-18 17:54:22
zawsze jest możliwość kontaktu z metodykiem,meilowo lub osobiście.Służy radą i dobrymi pomysłami.
A pieniądze też nie są złe chociaż lektorzy różnie zarabiają.

TFLS
przez yo, 2014-11-29 23:07:23
Z mojego długoletniego doświadczenia w pracy jako lektora w szkole języków obcych TFLS mogę powiedzieć, że jest to bardzo dobry pracodawca i nie mogłam trafić chyba lepiej. Świadczy o tym fakt, że uczę tu prawie od początku, bo juz 16 lat mija. Silna i stabilna szkoła i pracodawca.

Centrum języków obcych Moose
przez aya, 2014-12-04 17:40:03
Jeżeli do pracy w biurze to zawsze umowa o pracę i pełny etat, jeżeli chcesz być lektorem to najczęściej umowa zlecenia. Prawie wszyscy lektorzy pracują także w innych szkołach więc dla lektorów jest to praca dodatkowa na popołudnia.Jeżeli tak podejdziesz do pracy to wszystko jest OK.

Wpisy z naszego BLOGA:

Dane pochodzące z Barometru zawodów dla Poznania w 2017 roku wskazują, że jednym z deficytowych profesji w tym mieście są opiekunowie osób starszych. Brak osób do pracy w tej branży jest spowodowany takimi czynnikami jak niskie zarobki, konieczność posiadania odpowiednich kompetencji psychologicznych, a także wysokie zapotrzebowanie na tego typu us...
Czytaj więcej >>
Problem nadwyżki absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych jest widoczny w całym kraju. Nie inaczej sytuacja przedstawia się w Poznaniu. Jak pokazuje Barometr zawodów dla tego miasta – w 2017 roku na rynku pojawiło się wielu nowych absolwentów tego typu studiów, którzy nie mogą znaleźć zatrudnienia na etacie. Problem bezrobocia po k...
Czytaj więcej >>
Według danych Urzędu Statystycznego w Poznaniu stopa bezrobocia w województwie wielkopolskim wynosiła w grudniu 2016 roku 5 proc. Większość osób pozostających bez pracy stara się o zatrudnienie na etacie, jednak ci bardziej przedsiębiorczy mogą zdecydować się na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Często jest ona szansą na znacznie wyższ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marek Łaskowski - Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.J."
Jak wyglądały początki firmy? Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało założone w 1982 przez Bogusława Górkę. Firma funkcjonowała pod nazwą Zakład Chemiczny Joanna. Nazwa firmy pochodzi od imienia żony założyciela. Na początku firma wytwarzała tylko jeden produkt był to płyn do trwałej ondulacji włosów. Jedynymi odbiorcami były zakłady fryzjerskie. Popyt był bardzo duży, a problem stanowiło jedynie zdobycie surowców i opakowań do produkcji. Systematycznie rozwijano asortyment poprzez wprowadzenie szamponów do włosów, również sprzedawanych wśród fryzjerów. Przez 8 lat przedsiębiorstwo funkcjonowało przede wszystkim w oparciu o rynek fryzjerski i zatrudniało kilka osób. W 1987r. została powołana do życia spółka cywilna, do Bogusława Górki dołączył Ryszard Korczak z 50 % udziałem.
Jaki był przełomowy moment i kiedy nastąpił? Przełomowym momentem była pierwsza duża kampania reklamowa szamponu z serii Rzepa. Zrealizowana została w latach 90-tych, wtedy aktywne reklamowo były tylko wielkie koncerny, polskie firmy tworzyły póki co działy marketingu i nie myślały o szerszej komunikacji. A to była jak na polską firmę duża kampania, która przyniosła wymierne efekty sprzedażowe. Od tego czasu intensywnie pracujemy nad rozwojem marki i poszczególnych brandów, które posiadamy w asortymencie. ...
"Wywiad z Agnieszka Piechaczek - Alexander Mann Solutions"
Firma Alexander Mann Solutions zajmuje się głównie działaniami HR-owymi. Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystają? Zespól rekrutacji wewnętrznej w Alexander Mann Solutions dba o kompleksową promocję firmy jako pracodawcy, dlatego wykorzystujemy każdą szansę na spotkanie z potencjalnymi kandydatami – zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym. Nasi rekruterzy są aktywni w mediach społecznościowych, na forach internetowych, występują w roli ekspertów i autorów artykułów branżowych. Każda zainteresowana osoba łatwo odnajdzie nasze oferty pracy na portalach ogłoszeniowych. Jednocześnie regularnie uczestniczymy w wydarzeniach biznesowych w całej Polsce (targi pracy, konferencje, panele), a także wspieramy uczelnie, organizując m.in. warsztaty dla studentów. Dla zainteresowanych organizujemy także dni otwarte, które są wyjątkową okazją do odwiedzenia naszej siedziby.
Gdzie można spotkać przedstawicieli Alexander Mann Solutions? Jesteśmy wszędzie tam, gdzie nasi kandydaci, pracownicy, klienci i partnerzy (jesteśmy członkami stowarzyszeń ABSL i ASPIRE). Uczestniczymy w kilkudziesięciu wydarzeniach rocznie – są to konferencje, spotkania biznesowe, panele dyskusyjne, prezentacje, targi pracy, warsztaty, szkolenia zewnętrzne, a także inicjatywy niestandardowe, np. szkółka biznesowa dla maluchów. Spotkać nas można w całej Polsce, głównie jednak (w związku z lokalizacją naszych centrów usług) - w Krakowie i Gdańsku. ...
"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...