Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Centrum Językowe Demostenes
przez Michał, 2014-09-18 17:54:22
zawsze jest możliwość kontaktu z metodykiem,meilowo lub osobiście.Służy radą i dobrymi pomysłami.
A pieniądze też nie są złe chociaż lektorzy różnie zarabiają.

TFLS
przez yo, 2014-11-29 23:07:23
Z mojego długoletniego doświadczenia w pracy jako lektora w szkole języków obcych TFLS mogę powiedzieć, że jest to bardzo dobry pracodawca i nie mogłam trafić chyba lepiej. Świadczy o tym fakt, że uczę tu prawie od początku, bo juz 16 lat mija. Silna i stabilna szkoła i pracodawca.

Centrum języków obcych Moose
przez aya, 2014-12-04 17:40:03
Jeżeli do pracy w biurze to zawsze umowa o pracę i pełny etat, jeżeli chcesz być lektorem to najczęściej umowa zlecenia. Prawie wszyscy lektorzy pracują także w innych szkołach więc dla lektorów jest to praca dodatkowa na popołudnia.Jeżeli tak podejdziesz do pracy to wszystko jest OK.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Starzyński - AMBIENT-SYSTEM Sp. z o.o."
AMBIENT SYSTEM Sp. z o.o. to czołowy na polskim rynku projektant, producent i dostawca systemów nagłośnieniowych. Jaka jest misja firmy? Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w obszarze technologii w branży bezpieczeństwa – przygotowujemy projekty z zakresu automatyki przeciwpożarowej. Tworzone przez nas rozwiązania, poza funkcją nagłośnieniową, służą do ratowania życia ludzi podczas zagrożeń pożarem. Naszą ambicją jest zbudowanie silnej pozycji na rynku, jako czołowy producent Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych w Europie.
Największe inwestycje firmy to te związane z arenami EURO 2012. Jak to wydarzenie sportowe wpłynęło na rozwój firmy? EURO 2012 było istotnym stymulatorem inwestycji budowlanych w Polsce, a spiętrzenie inwestycji było zarówno szansą dla wielu firm, jak i ogromnym wyzwaniem organizacyjnym. Dla Ambient System okres związany z inwestycjami związanymi z EURO 2012 był okresem dynamicznego rozwoju związanego nie tylko ze sferą finansową, ale także kompetencyjną – zrealizowaliśmy kilka ogromnych projektów, m.in. dla stadionów, lotniska, hoteli i galerii handlowych. ...
"Wywiad z Sylwester Rabenda - Astral Sp. o.o. MediaExpert"
Jak wyglądały początki firmy Astral? Początek, czyli lata dziewięćdziesiąte, to w głównej mierze handel hurtowy z bardzo ostrożnym nastawieniem na sklepy detaliczne. Przez pierwsze 10 lat, to znaczy – do 2001 roku, było ich zaledwie cztery. Sprzedaż hurtowa przynosiła wówczas szybszy zysk ze względu na mnogość małych, lokalnych podmiotów w branży RTV/ AGD, które nie mogąc współpracować bezpośrednio z producentami, musiały zaopatrywać się poprzez hurtownie.  
Posiadają Państwo ponad 25-letnie doświadczenie na rynku RTV/AGD. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasza branża charakteryzuje się bardzo dynamicznymi zmianami. Wystarczy popatrzeć na rozwój technologii w odbiornikach telewizyjnych. W latach dziewięćdziesiątych zaczynaliśmy od sprzedaży tradycyjnych kineskopowych urządzeń, których teraz już pewnie w domach nie ma, a jesteśmy na etapie rozwiązań typu 3D, 4K i wielkogabarytowych formatów. Ogromnej zmianie uległ i ulega rynek sprzętu IT. Przechodziliśmy od sprzedaży komputerów stacjonarnych, brzydkich kremowych skrzyń, do prężnie rozwijającej się przez lata działki laptopów, tabletów i smartfonów. Przez te 25 lat można mówić o ewolucji w niemal każdej grupie asortymentowej, którą oferujemy naszym klientom. Zmieniło się wiele. Zmieniło się otoczenie konkurencyjne, zmienili się liderzy rynkowi, nasi bezpośredni konkurenci i partnerzy handlowi. Uważam, że bardzo mocno zmieniły się również oczekiwania i potrzeby naszych klientów, dlatego każda firma, która chce przetrwać i rozwijać się, musi być otwarta na zmianę. ...
"Wywiad z Jolanta Borawska - C.H. Robinson Poland Sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma C.H. Robinson? W Polsce jesteśmy obecni od 1997 roku. Pierwsze biuro zostało założone w Warszawie, drugie w 2008 roku we Wrocławiu. W Polsce zatrudniamy prawie 350 osób w 10 oddziałach firmy w całym kraju. Nasza główna działalność to spedycja frachtu drogowego, morskiego i lotniczego. Klientami są producenci i dystrybutorzy różnych dóbr, a naszym zadaniem jest zapewnienie wysokiej jakości usług spedycyjnych na terenie kraju, Europy oraz świata.
Planujecie dalszą ekspansję na kolejne rynki? Kontynuujemy rozwój na rynkach lokalnych w Europie, zarówno poprzez otwieranie nowych biur jak i akwizycje. Chcemy wzmacniać naszą pozycję w usługach spedycji drogowej, morskiej i lotniczej oraz przez rozwój naszego portfolio usług.
Jakie towary najczęściej przewozicie? Nasze portfolio klientów jest bardzo różnorodne, zarówno pod względem rozmiarów przedsiębiorstw, z którymi pracujemy jak i pod względem rodzaj dóbr, które nasi klienci produkują lub dystrybuują. Główne gałęzie przemysłu, z którymi pracujemy to FMCG, Manufacturing, Papier i Opakowania, Consumer Goods, Retail, Automotive, branża chemiczna oraz stalowa. ...