Centrum Językowe Demostenes
przez Michał, 2014-09-18 17:54:22
zawsze jest możliwość kontaktu z metodykiem,meilowo lub osobiście.Służy radą i dobrymi pomysłami.
A pieniądze też nie są złe chociaż lektorzy różnie zarabiają.

TFLS
przez yo, 2014-11-29 23:07:23
Z mojego długoletniego doświadczenia w pracy jako lektora w szkole języków obcych TFLS mogę powiedzieć, że jest to bardzo dobry pracodawca i nie mogłam trafić chyba lepiej. Świadczy o tym fakt, że uczę tu prawie od początku, bo juz 16 lat mija. Silna i stabilna szkoła i pracodawca.

Centrum języków obcych Moose
przez aya, 2014-12-04 17:40:03
Jeżeli do pracy w biurze to zawsze umowa o pracę i pełny etat, jeżeli chcesz być lektorem to najczęściej umowa zlecenia. Prawie wszyscy lektorzy pracują także w innych szkołach więc dla lektorów jest to praca dodatkowa na popołudnia.Jeżeli tak podejdziesz do pracy to wszystko jest OK.

Wpisy z naszego BLOGA:

Niepełnosprawni to jedna z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy. Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej prowadzi szereg działań mających na celu udzielenie im pomocy w znalezieniu zatrudnienia. Aktywizacja w tym właśnie obszarze ma bardzo duże znaczenie, ponieważ w przeciwnym wypadku wiele osób zdolnych do podjęcia pracy pozo...
Czytaj więcej >>
Podejmowanie działań ukierunkowanych na walkę z bezrobociem to najważniejszy czynnik decydujący o sytuacji na rynku pracy. Przybierają one rozmaite formy – jedną z nich jest tworzenie miejsc pracy w przedsiębiorstwach społecznych. W Bielsku-Białej przedsięwzięcia w tym obszarze są w cenie – istnieje bowiem możliwość uzyskania dofinansowania. Czym s...
Czytaj więcej >>
Jednym z najważniejszych czynników decydujących o atrakcyjności danej posady są zarobki. Ich ostateczna wysokość jest zdeterminowana wieloma przesłankami – stażem pracy i doświadczeniem pracownika oraz piastowanym przez niego stanowiskiem, nie bez znaczenia są tu także region kraju i sytuacja finansowa pracodawcy. Jak pod tym względem przedstawia s...
Czytaj więcej >>
Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia wynoszący 3,1 proc. to wynik, jaki Bielsko-Biała odnotowała na koniec 2016 r. Rezultatami poniżej 5 proc. może się poszczycić niewiele miast w Polsce, jednakże to wcale nie oznacza, iż wszystkie osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w Bielsku-Białej znajdują posadę. Cel badania Barometr zawodów Dobra koniunk...
Czytaj więcej >>
Bielsko-Biała to miasto na prawach powiatu w województwie śląskim. Liczy niespełna 173 tys. mieszkańców i należy do grona najlepiej rozwiniętych pod względem gospodarczym miast Polski. Uważane jest za jedno z najatrakcyjniejszych miejsc w kraju do prowadzenia biznesu. Znajduje to odzwierciedlenie m.in. w poziomie bezrobocia, które jest tutaj wyjątk...
Czytaj więcej >>
W grudniu 2016 r. stopa rejestrowanego bezrobocia w Bielsku-Białej ukształtowała się na poziomie 3,1 proc., co zarówno na tle województwa śląskiego, jak i całego kraju jest znakomitym wynikiem. Niewiele jest w Polsce miast, gdzie wskaźnik bezrobocia wynosi poniżej 5 proc. O takim stanie rzeczy zadecydowało wiele czynników – w tym m.in. działania po...
Czytaj więcej >>
W wielu miastach w całej Polsce pracodawcy zmagają się z brakami kadrowymi. Nie inaczej jest w Bielsku-Białej, choć oczywiście nie we wszystkich profesjach. Kto ma największe szanse na znalezienie pracy w Bielsku-Białej, a kto powinien pomyśleć o przekwalifikowaniu? Zawody deficytowe Najwięcej pracowników w Bielsku-Białej brakuje w profesjach związ...
Czytaj więcej >>
Kierowca, przedstawiciel handlowy, a może artysta lub fachowiec budowlany? Kto może najwięcej zarobić przy pracy w Bielsko-Białej?  Co prawda oferty pracy publikowane w różnych serwisach nie ujawniają najczęściej wysokości wynagrodzenia oferowanego pracownikom, ale jednak reporterzy „Dziennika Zachodniego” na podstawie ankiet terenowych przygotowal...
Czytaj więcej >>
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w połowie stycznia 2017 roku ogłosił przyszły nabór wniosków od beneficjentów na stworzenie miejsc pracy w Bielsku-Białej w przedsiębiorstwach społecznych – spółdzielniach socjalnych. Nabór odbędzie się w dniach od 1 do 14 lutego bieżącego roku. Dla kogo dofinansowania? Najprawdopodobniej w najbliższej prz...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Mazur - BIGRAM S.A."
Zaczynaliście w trudnych czasach ponieważ świeżo po transformacji ustrojowej. Jak w 1993 roku wyglądał w Polsce rynek doradztwa personalnego? Ten rynek w naszym kraju dopiero powstawał. Skupiliśmy się wtedy na usłudze executive search, która była w Polsce czymś zupełnie nowym. Dynamiczny rozwój usług rekrutacyjnych pozwolił nam stopniowo rozszerzać naszą ofertę m.in. o assesment centre, outplacement i ocenę 360 stopni.  
Jesteście jedną z największych polskich firm doradztwa personalnego i nie zamykacie się na pojedyncze obszary działalności. Na czym polegają Wasze usługi? Koncentrujemy się na rekrutacji top managementu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników. Doradzamy również w takich obszarach jak outplacement, systemy wynagrodzenia i motywacji. Opracowujemy programy rozwojowe, Development i Assessment Centre oraz szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty.
Chodzi między innymi o Global Management Challenge i Enactus. Kto może z nich korzystać? GMC (www.gmcpoland.pl) to innowacyjna symulacja, która zapewnia pracownikom możliwości rozwoju wiedzy, umiejętności oraz odkrycie potencjału menedżerskiego. Startują w niej również drużyny studenckie. Enactus (www.enactus.pl) z kolei łączy studentów, wykładowców i liderów biznesu, menedżerów oraz firmy, które poprzez realizowane projekty działają na rzecz zrównoważonego rozwoju (CSR). Chodzi tu między innymi o zagadnienia ekonomiczne, ekologiczne i społeczne wspierające rozwój społeczności lokalnych. ...
"Wywiad z Izabela Wyroba - Grand Hotel"
Grand Hotel w 2014 r. jako pierwszy 5-cio gwiazdkowy hotel w Krakowie trafił na prestiżową listę w Czerwonym Przewodniku Michelin „Main Cities of Europe” otrzymując aż 4 symbole budynku. Czerwony Przewodnik Michelin „Main Cities of Europe” to najbardziej znany i prestiżowy ranking europejskich restauracji i hoteli. Najważniejszym wyróżnieniem, jakie w Przewodniku Michelin może otrzymać restauracja, są gwiazdki. Hotelom natomiast przyznawane są piktogramy małych budynków. Oceniające poziom komfortu i oferowanych usług określa skala od jednego do pięciu symboli. Rzeczywiście w 2014 roku zostaliśmy wyróżnieni 4 piktogramami. W ten sposób został doceniony poziom komfortu i oferowanych przez nas usług.
Co to dla Państwa oznacza? Taki „domek” oznacza nie tylko prestiż, komfort, luksus, elegancki wystrój, ale przede wszystkim najwyższy poziom usług, miłą i doskonale wyszkoloną załogę. Gość może spodziewać się spokoju, niebanalnego stylu i niezwykłej atmosfery. Jest to wyróżnik godny najwyższego zaufania. Nic więc dziwnego, że dla wielu podróżujących – tak turystów, jak i biznesmenów – przewodnik ten jest wskazówką, gdzie się zatrzymać. ...
"Wywiad z Katarzyna Szemro - GOYELLO"
"Wywiad z Kamila Pyszka - GOYELLO"
Czy może Pani opisać Goyello jednym zdaniem? Katarzyna Szemro: Właściwie wolę trzema wyrazami: Think, Create, Care. Wyjaśnię. Wbrew temu, co wydaje się większości, nie chodzi u nas głównie o tworzenie kodu. Choć nie bez kozery „Create” jest wymienione w środku zestawienia - można powiedzieć, że jest to rdzeń naszej działalności. Jednocześnie kluczem do sukcesu jest znajdowanie rozwiązań IT, które najlepiej pomogą naszym klientom w rozwoju ich firm. Najpierw trzeba pomyśleć (Think), przeanalizować, a potem dopiero tworzyć (Create) kod. Natomiast troska (Care) o ludzi, o jakość usług, o relacje spaja naszą organizację w całość, można powiedzieć, że jest jej duszą.
Skąd Państwo wiedzą, czego oczekują klienci? KS: Oni sami nam o tym mówią. Mimo, że mamy klientów w różnych krajach i codzienna współpraca z większością odbywa się zdalnie, to przywiązujemy dużą wagę do regularnych spotkań. Klienci lubią do nas przyjeżdżać i spędzać cały dzień na omawianiu ich celów długoterminowych czy związanych z danym projektem. Wspólne wyjście klienta i zespołu na kolację dodatkowo wzmacnia dobre relacje. ...